BMWClub: maryus1975 - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
43 (0.11 per day)
Most Active In:
Probleme tehnice si rezolvari Seria 1 (17 posts)
Joined:
14-September 17
Profile Views:
915
Last Active:
User is offline Oct 14 2018 11:13
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Nou venit
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Not Telling Not Telling

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Previous Fields

Masina:
bmw116 i 1995 cmc 90 kw 122 cp 2009

Topics I've Started

  1. span metalic in baia de ulei

    27 January 2018 - 14:16

    La rabla mea 116i din 2009 154tk 122ps,benzinar ,N43,s-a gasit span metalic in baia de ulei la un recall.mesterul zice ca el este aproape sigur ca spanul ar fii deja in motor,si ca m-ar costa destul de scump sa probez asta.motorul toarce impecabil,erorile clasice cu presiunea de ulei static si termostatul harta apar destu de des.bineanteles,BMW are plina curtea de motoare noi pe care le da "ieftin",la vreo 10.000 de euro.Se poate face ceva?se poate spala motorul la un pret rezonabil si elimina astfel spanul?su astept sfarsitul inevitabil?nu am de gand sa dau teapa,desi as putea,sa vand masina ca fara probleme,cat as lua pe ea asa?are PDC spate,tempomat,scaune incalzite electric fata,aux,trapa ,volan reglabil cu comenzi,2 randuri de roti iarna vara,alea de vara Pirelli noi noute.multumesc de orice idee
  2. Alternator defect?

    08 December 2017 - 06:08

    Buna ziua din nou.Am avut proasta inspiratie pt. ca se auzea un suierat la pornire de la cureaua de accesorii sa fac o porogramare sa o schimb cu tot cu role la atelierul care apartine de handlerul de la care am cumparat rabla.proasta decizie,dupa ce mi-a tinut masina doua zile pt. asa o o operatie,cand m-am dus sa o iau imi spune ca cica sa ma duc saptamana viitoare inca odata ca a primit una din role cu dimensiune necorespunzatoare si nu a putut sa o schimbe,dara ca pot sa circul linistit asa.i-am cerut atunci sa-mi dea devizul pt. restul lucrarii si confirmare scrisa ca masina e utilizabila fara riscuri in conditiile in care se afla,a refuzat bineanteles si cica cureaua noua si restul sunt cadou .normal ca am fost reticent,si am rulat o diagnoza cu carly ,unde mi-a gasit trei erori :code :002ef7
    Map controlled thermostat
    engine/Motor Generator,mechanical:malfunction Code :002ED1 si engine/motor generator,electrical :malfunction,din pacate din screen shot nu pot sa dau si codul ca nu se vede clar.masina e un 116i din 2009,e81 cu motorizare N43 pe benzina,2,0 l ,122 ps.masina am lasat-o in parcare,n-am avut curajul sa o aduc pe roti inapoi (10 km).intrebarea mea:se poate deduce aproximativ ce defect are?pare a fii alternatorul,motorul porneste din prima dar se aude suieratul chiar ceva mai tare decat cand am adus-o.pot sa o aduc acasa pe roti ?sau numai cu Adac-ul(adica risc sa stric ceva mai reau daca o conduc?).partea nasoala e ca marti am programata o rechemare la BMW,daca aman terminul nu mai reusesc anulk asta pt. ca pana gasesc un atelier in timp util dureaza o saptamana,si eu miercuri am avion spre tara.Deci,cum e cel mai bine sa procedez,sa o aduc pe roti,sau e prea riscant si mai bine platesc platforma?multumesc anticipat!
  3. volanta sau ambreiajul?

    31 October 2017 - 13:16

    buna ziua din nou!la un bmw 116 i e81,din 2009,benzinar ,la plecare trepideaza,iar ambreiajul prinde sus.de asemeni ,la drum are momente cand desi se tureaza nu ia si viteza.cand dau cu spatele nu trepideaza,la fel in vitezele superioare.am citit cam toate topicurile legate de ambreiaj si volanta de pe aici si tot nu-mi e clar care e partea cea mai susceptibila de problema.zgomote nu se aud de nici un fel,nici suieraturi,nici scartaieli,doar trepidatul la plecare,indiferent daca plecarea e in mod sportiv sau batranesc,si lipsa de vana la unele momente,la diagnoza nu s-a gasit nimic deci nu cred ca are treaba cu injectoarele sau alte componente de genul.multumesc anticipat de ajutor!
  4. martor ulei -rosu!

    16 September 2017 - 13:48

    Se da un bmw benzinar e81,N43 ,1995 cm,122 ps,din 2009,cu 150.000 km la bord-reali,verificati la reprezentanta in Germania.Masina cumparata de la handler,a stat 3 saptamani dupa ultima inspectie principala(schimbat bujii,ulei,lichid frana,verificat distributie samd)pe dreapta ,fara sa fie pornita in timpul asta.Probvleme-a doua zi de la achizitionare,(in test drive s-a comportat impecabil)martorul engine -galben.Sunat la BMW,spun ca este o eroare care apare daca masia a fost stationata maimult timp,si ca sa stau linistit.Masina a pornit,nu a mai avut aceasta problema .In schimb,dupa trei zile,la semafor,motorul moare in treapta doua,pierde servo si parca si din frana.trag in parcare,si masina face foarte urat,motorul tuseste si scuipa ca o dacia 1300 inecata si nu vrea sa mai porneasca.luat contactul,si dupa doua minute porneste din nou,si se comporta absolut ireprosabil (putere,tinuta drum)pana azi,cand dupa ce am facut vreo 250 de km pe autostrada,la primul stau,dupa 3-4 minute de mers ,cu motorul usor subturat,se aprinde lampa rosie ulei.se stinge imediat,dau chek-ok,dupa care lampa apare iara.am mai mers asa ,fiind pe autostrada in blocaj si drum in lucru fara banda de avarie cam 2 km,pana am dat de un refugiu .am oprit motorul urgent,am lasat cam doua minute si am dat un control la motor din computer(nu are joja),si mi-a dat totul ok,nivelul la pragul de jos la maxim.am pornit ,nici o eroare,dar cand am vrut sa verific din nou uleiul ,am avut surpriza sa constat ca nu mai citeste,apare pe ecranul cu cana galbena un cesulet mic care merge si merge dar nu mai arata nivelul.mai aveam 80 km pana acasa,i-am facut fara nici o problema,computerul cand vrea citeste,cand nu ,nu citeste nivelul de ulei.idei,sfaturi?va multumesc de ajutor
    P.S.-am uitat sa precizez ca dupa ce am citit si m-am ingrozit de problemele acestui model am stat ore in sir si i-am ascultat motorul la relanti,l-am si comparat cu un frate de-al lui din 2014 si nu se aude nici un zgomot metalic,toarce foarte incet si linistit ,daca pe autostrada ii dau in goarna se infinge foarte bine,iar consumul in trafic de oras,ceea ce in Germania inseamna tot timpul cosmar,sta pe la 9,5%,ceea ce mie nu mi se pare mult
  5. difreneta anvelope fata de talon

    14 September 2017 - 20:07

    Buna ziua,sunt proaspat propietar al unui 116i,cu motor de 2,0 benzinar,122 cp din 2009.Locuiesc in Germania,de unde l-am si cumparat.Pt. ca anvelopele de vara de pe el sunt cam uzate ,am vrut sa iau un set de anvelope all weather runflate.Pe talon imi sunt trecute doar dimensiunile 195 55 r16,pe masina insa am acum 205 55 16 .Nelamuririle mele sunt:este permis daca nu sunt trecute in talon?daca iau dimensiunea din talon,care sunt si mult mai ieftine,se vor potrivi pe jantele actruale?Multumesc anticipat

Friends

Comments

maryus1975 has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro