Jump to content

tuner2000i

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E90 318d M pack

tuner2000i's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. asta e o problema cunoscuta la motoarele biturbo doar ca in romania multi merg asa cu ele in loc sa le repare. La mine a fost defect initial un actuator de la sistemul de comutare. unul dintre cele doua actuatoare mai mari. l-am schimbat si a tinut ... 1 an. in acest an am mai patit de maxim cateva ori sa nu mearga ok dar fara eroare in bord. Intre timp pare ca s-a cam infundat destul de mult DPF-ul si a aparut problema din nou. A trebuit sa schimb mai multe pe la ea: suporti motor, discuri frana etc asa ca am bagat-o in service si am schimbat toate actuatoarele de la turbo. din pacate eroarea a persistat, 80% din timp merge perfect si 20% nu trage sub 3000 rpm. uneori e vb doar de o portiune intre 2-3000rpm, alteori se comporta de parca nu exista nici o turbina pana la 3000 rpm si masina e moarta. odata ajunsa la 3k rpm decoleaza si da toti cei 300 cai. ca si cum nu comuta intre cele doua turbine. am mai schimbat o data actuatorul de anul trecut, deci acum sunt ttoate noi. masina merge mult mai bine decat a mers vreodata dar inca nu e ok. mai e o problema undeva. ocazional mai apare pierderea de putere. am schimbat si majoritatea furtunelor de vacum si senzorul de presiune de la galeria de admisie si am anulat clapetele de la galerie (deoarece scapa niste aer si pe acolo). inca incerc sa-i dau de capat in totalitate.
  2. eu am mers cu masina in continuare asa. cand am schimbat distributia am inspectat ambreiaj--ul si parea totul ok. m-am obisnuit sa plec cu ea mai turata de pe loc si nici nu a mai facut si daca se urca cineva la volan care nu a mai condus-o. am decis sa fac asta dupa ce am citit despre altii care au schimbat si volanta si ambreiaj, tot si la cateva luni dupa facea la fel.
  3. si eu am aceeasi problema pe un 535d. am cumparat masina acum cateva zile. am verificat-o si nu am sesizat nimic atunci. mi-a aparut prima data eroarea de drivetrain pe autostrada. La mine se aude un suierat mai ciudat, parca scapa aer. pe de alta parte cand am ajuns cu ea la mine in oras, ajunsese uleiul la minmim si a cerut sa completez 1l. am crezut ca pierde/consuma ulei dar se pare ca nu (pana acum). am verificat-o pe ista si am aceeasi eroare ca si cea din titlu. am ceva pierdere de ulei pe la galeria de admisie dar nu foarte mare. masina are 215k km reali, verificata la BMW, fara accidente, fara probleme majore. Maine intra in reprezentanta ca sa-i schimb racitorul de gaze pentru ca e inclusa in program si as vrea sa vad ce constatare imi dau cei de acolo. Daca consuma ulei s-ar putea sa fie de la turbo mic din ce ma gandesc eu, asta daca nu am noroc sa fie electrovalva sau vreun furtun. cert e ca nu e de mers cu ea asa, pentru ca iti incarca DPF-ul si poti ajunge sa il schimbi si pe ala. Vreau sa curat/restaurez/schimb si galeria de admisie si tot ce e necesar dar inainte de toate sa depistez problema. o sa anunt aici. edit: lipsa de putere si eroarea apare tot asa, in turatii mai mici, pana in 2500 rpm si masina pt o fractiune de secunda evita sa reactioneze daca e apasata acceleratia la turatii mici.
  4. Problema mea era de la amortizor pentru cei interesati
  5. Salutare. Acum o luna mi-am vandut masina pe care o detineam de aproape 6 ani, un e90 320d 2008 cu n47 full m paket aproape toate dotarile posibile. Masina avea 240 mii reali si eram primul proprietar in romania si am luat-o de la singurul proprietar in germania. Am schimbat distributia la 200k si in rest nu pot sa zic ca am avut ceva probleme majore cu ea. As vrea sa fac un upgrade la un F10 doar ca nu stiu ce sa iau 520d, 525d cu 2l sau 535d. 520d cred eu ca ar avea prea putini cai pt greutatea masinii. In cazul unui 520 sau 525 ma gandesc la facelift avand revizia noua a motorului. Bugetul ar fi preferabil 15 mii dar pot urca si la 20 mii pt un 535 sa zicem. Neaparat m pack si full dotari. Motivul pt care apelez la forum e ca sa imi dati ceva sfaturi legat de problemele cunoscute la acest model, daca se merita sa platesc impozitul in plus la motorul de 3.0 tinand cont ca 6 pistoane sunt mai ok decat 4. Ce parere aveti de xdrive pe f10 etc. Orice parere e bine venita. Multumesc
  6. si eu am problema, am inteles ca e destul de comun. eu doar cand eliberez pedala in primii 2-3 cm cand incepe sa cupleze ambreiajul imi trepideaza masina. culmea e ca de 2 ani face asa dar ocazional. am observat ca vara nu face deloc, practic 80% din an nu am probleme. doar iarna se accentueaza, sunt curios cum va fi iarna aceasta. parile sunt impartite, unii zic ca e volanta ca nu se uzeaza egal si agata mizeriile de pe ea in discul de ambreiaj si de aia se produce vibratia, niste americani ziceau pe un forum ca ar fi ceva arcuri pe acolo. cert e ca daca se schimba, cel mai bine se schimba tot.
  7. Salutare! Sunt nou pe forum, dar detin un E90 de 4 ani. Este vorda de un 318d N47 2008 200K km full M paket (interior + exterior). Am luat masina direct de la proprietar din Frankfurt la 160k km. eu sunt singurul proprietar in Romania. Problema e in felul urmator: cand eu am achizitionat masina, avea revizii la zi la BMW etc. Neamtul mi-a dat-o cu un set de cauciucuri noi contisport. dupa vreo 20k km, am inceput sa aud un zgomot de cauciuc ovalizat la masina. A durat ceva pana s-a accentuat si am putut sa imi dau seama despre ce roata e vorba. cauciucurile s-au uzat toate intre timp, nu au mai ramas decat vreo 4-5mm din ele, dar acela de pe partea dreapta fata, cam 2cm de la exterior s-a transformat in slick. cand am pus rotiile de iarna am vazut ca era uzat grav spre exterior. cu roti de iarna noi am mers si am verificat geometria. toate rotiile erau ok, dar cea dreapta avea deviatie 1.5" au reglat baietii unghiurile, a trecut iarna si am luat 2 cauciucuri fata SH cu care sa mai merg pana e necesar sa le schimb. initial nu aveam nici un fel de sunet, apoi a aparut sunetul din nou. acum e foarte deranjant mai ales sub 70km/h iar la viteze mari am si o vibratie foarte slaba in volan. constatasem intre timp ca amortizorul de la roata cu pricina curgea, desi ca si performanta nu am simtit nimic. ma pricep la mecanica, dar nu foarte mult asa ca am intrebat daca un amortizor poate face asta unghiului si respectiv cauciucului. parerile erau impartite. cand am facut geometria baietii nu mi-au gasit nimic defect/stramb la directie etc si au zis ca sigur s-a rezolvat dupa ce au facut geometria. aparent nu a fost asa, si am decis sa merg la alt service in care am mai mai multa incredere sa zicem. sunt din Timisoara si sincer nu stiu unde sa imi duc masina incat sa stiu ca dau de un mecanic intradevar bun si niste preturi reale. la acest service "de incredere" le-am explicat problema, mi-au facut o constatare de fata cu mine si ei au venit cu urmatoarele defecte: - amortizor fata dreapta <<< total de acord cu ei, intre timp arata si mai rau si trebuie schimbate - kit protectie amortizoare fata << total de acord - kit bucsi oscilante fata <<< au fortat rotile, dar nu au vazut nici un joc, s-au gandit totusi sa le treaca. sunt de acord sa schimb pt ca nu sunt costuri foarte mari si oricum problema e pe fata - discuri si placute fata + senzor frana << discurile sunt ca noi si placutele mai au 70%, uzura e perfecta, nu am bataie in pedala deci astea clar au fost bagate pe gat - brate superiore spate << iarasi au verificat 2 "mecanici" trageau de roti in toate partiile. nu am prea putut sa imi dau seama daca era sau nu ceva uzura. aici vreau sa cer parerea voastra. se schimba astea la bmw-uri asa des? e primul bmw care il am - bucsi oscilante spate<< la fel ca la brate, am aceeasi parere mai ales ca problema mea e pe fata - kit protectie amortizoare spate <<< aici se justifica pentru ca la unul era rup plasticul protector Acestea fiind spuse, le-am cerut o oferta. Preturile la piese mi le-au umflat clar ajungand la un total de 2300 lei. Doar un exemplu, pe un amortizor sachs ei mi-au cerut 670 lei iar eu mi-am facut temele de casa si am gasit la un magazin de piese la 5 min de ei cu 420 lei tot sachs. Manopera inca 1300 lei. costuri totale 3600 lei mi se pare putin cam mult. sunt dispus sa bag bani in masina, nu e problema, dar vreau sa fiu sigur ca schimb ce trebuie si am o senzatie ca am cam fost tras in piept. Ar fi frumos daca e cineva din Timisoara pe aici si imi poate recomanda un alt service mai bun la care sa merg. Am un set de cauciucuri runflat noi michelin pe care am dat cam 5000 lei si vreau sa fiu sigur ca rezolv problema inainte sa le pun. Am senzatia ca cei din service-uri incearca sa cam profite de mine pentru ca masina arata foarte bine, e intretinuta si se vede ca au fost bagati bani in ea. Imi doresc in curand sa schimb si distributia pentru ca am inceput sa o aud si m-ar ajunge si asta la 3200 lei. asa ca imi doresc sa rezolv intradevar ce e defect, nu si ce nu e defect si sa reduc cat se poate de mult va rog sa ma ajutati cu sfaturi, pareri, locuri unde pot gasi piese mai ieftine, chiar daca e nevoie sa le import etc. cu ocazia asta ma bucur ca am reusit sa imi fac in final cont si sa fac parte din comunitate. sper sa pot contribui si eu pe aici, poate mai mult cu sfaturi pe partea electrica, cu asta ma ocup, lucrez in IT. mi-am pus navigatie cu android in locul celei originale CCC, pastrand in continuare navigatia originala dar beneficind si de un nou display HD cu interfata NBT si functii android, camera de marsalier si multe altele.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.