Jump to content

Ioan.G

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    E 90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ioan.G's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Am verificat azi DPF-ul , in bord imi arata ca mai am 7000 km pana cand ar trebui sa schimb filtrul de particule.Masina are 211.000 km(sunt reali).Nu am erori la dpf. Ce ziceti ar trebui sa il schimb chiar daca valorile nu sunt asa ridicate? Mentionez ca nu doresc dpf off, nici curatare, singura varianta e schimbarea lui. Drumuri bune
  2. salut.

    Nu am nr de Romania.Dar ce problema ai?

  3. daca mai esti activ pe aici, te rog sa ma suni
  4. Am inteles ca e o problema destul de comuna la e91, e o bucsa ce trebuie schimbata.
  5. Un prieten cu un Bmw e91 , 2011, are acest sunet. Au fost montate telescoape si arcuri noi.Sunetul a aparut dupa 1 luna de la montare.Poate avea legatura? Din ce am verificat, sunetul pare sa vina de la baza arcului si telescopului.........sa fie garnitura de la arc?La montare parea in regula... https://www.youtube.com/watch?v=uvQlxwOXtK0&feature=youtu.be
  6. Mersi tare mult de ajutor , cum se incalzeste afara o sa desfac sa o pun la loc. Se poate intampla ceva daca nu e montata?
  7. Stiti de unde e garnitura? E de cauciuc si metal in partea de jos.Am gasit-o in partea dreapta a motorului,E90, 318D, M47, 2006
  8. Prima varianta de Inpa instalata de mine nu functiona bine, nu puteam accesa toate modulele masinii, am gasit alta varianta ce se instaleaza foarte usor si functioneaza perfect, zic eu. La fel si Ista+! Folosesc Windows 10, 64 biti. My link Sper ca nu se considera reclama, am folosit mult timp pana am gasit ceva sa functioneze ,sa fie simplu de instalat si configurat. Sarbatori fericite!
  9. Un prieten avea de la inelul de etansare de la turbo, nu era in pozitia corecta si strans suficient.
  10. Revin cu info. Am demontat blocul de aluminiu cu pompa doar, de la unitatea cumparata, montat impreuna cu partea electronica de la unitatea veche si totul functioneaza bine. Am facut cateva ture, nu am nici o eroare, functioneaza si abs, pot activa/dezactiva Dtc. Ptr aerisire am folosit Inpa. Schimbarea pompei de pe o unitate pe alta dureaza maxim 5 min, sunt 2 suruburi pe unitate. Munca a durat in jur de 2 ore, cel mai mult a luat aerisitul. Codul de pe blocul de aluminiu trebuie sa fie acelasi ca sa functioneze, in cazul meu 2074. Daca nu aveam nevoie de masina sigur nu faceam asta, returnam piesa si asteptam piesa cu codul potrivit. Nu am avut nevoie de codare.
  11. Nu m-am exprimat prea bine. Piesa cumparata e de la o firma de dezmembrari, asa mi-au recomandat si cei de la Bmw ptr ca e foarte scumpa piesa noua. Am comandat piesa dupa codul primit de la Bmw dar am primit prin curier o piesa cu alt cod. As vrea sa rezolv cu masina cat mai repede ptr ca am nevoie de ea la servici.
  12. Mersi de info. Discutam cu cineva care a trecut prin asta si imi zicea, ca pot schimba doar partea metalica a unitatii, adica motorul de abs si partea electronica sa ramana de la unitatea mea , in felul acesta nu mai trebuie codat. E important sa fie acelasi cod pe amandoua motoarele zicea el.La mine am 2074 pe amandoua. E valabila varianta asta?
  13. Am primit azi modulul comandat de Abs dar nu seria corecta, pe masina am 34516772213 si am primit 34516771486. De la Bavaria am primit codul 34516794646 ptr piesa de schimb ce ar potrivi la masina mea,acesta l-am si comandat.Acelasi cod e si pe ReolOem. Ce ziceti potriveste modulul primit sau sa il trimit inapoi? Mersi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.