Jump to content

colonelul

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 325i Touring

colonelul's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Problema este ce cumperi, de unde cumperi , cand cumperi o masina cu probleme vei spune ca marca respectiva este "naspa" :hyper: ,nu va uitati intotdeauna la cel mai mic pret/alegeti cu grija sursa de unde cumparati masina
  2. Sub nici o forma un produs al firmei VAG :hyper:
  3. Intre timp am vandut agregatul,nu am stat mult timp cu el la vanzare,cred ca maxim o saptamina ( a fost vandut in Februarie 2020). Masina a fost OK doar ca prea joasa,la prima incursiune in afara ,mai precis in Timisoara a trebuit sa i schimb suportul care sustinea esapamentul undeva pe la mijloc deoarece am atins cu el la intrarea intr o parcare si in plus trebuia sa ai foarte foarte mare grija la bara din fata sa nu o lasi pe undeva Astept sa vad ce se intimpla cu criza asta Covid19 si cand se linistesc apele trec pe un seria 3 G20, cred ca 330i ul
  4. ...auzisem dar nu am ajuns la un atelier deoarece masina nu era inscrisa si trebuia sa astept dupa persoana cu laptop ul ,pina atunci i am montat acel simulator sub scaun dupa care a sosit persoana cu laptop ul si mi a citit eroarea care era intradevar referitoare la scaunul pasagerului.Faza este ca dupa ce mi a sters eroarea sa reaprins martorul dupa circa 60 km( de aceea am intrebat pe aici,nu stiam ca sa aprins din alta cauza imediat,credeam ca poate nu i bun acel simulator de sub scaun sau nu am procedat cum trebuie), a revenit persoana cu laptop ul dupa citeva zile/ timp in care am intrebat si eu pe aici/ ultima eroare fiind cea din atasament si care se referea la piesa/mufa,mufe ce se afla sub volan,nu stiu cum arata pe acolo .Am sters eroarea si a2a oara,am incercat de mai multe ori sa virez maxim stinga/dreapta pina nu pleaca omul cu testerul si nu sa mai aprins,au trecut 3 zile de atunci si merg zilnic cu masina si vad ca nu mai apare/sper sa nici nu mai apara Din pacate un OBD2 si Torque nu te ajuta in aceste cazuri si cand depinzi de alte persoane trebuie sa astepti pina au ceva timp liber,ultima varianta ramine un service BMW
  5. ...momentan sa rezolvat,am citit din nou eroarea si spunea ceva de chestia de sub volan,am inteles ca are acolo ceva cu o mufa sau mufe,nush exact/ dupa ce am pus acel simulator sub scaunul pasagerului mi sa reaprins martorul exact intr o curba cand viram maxim si dupa cum am spus inainte am recitit eroarea,am stins martorul cu ajutorul testerului,am virat de citeva ori stinga/dreapta maxim si vad ca nu se mai aprinde,mai astept citeva zile sa vad cum reactioneaza.Daca se mai aprinde va trebui sa scot volanul sa ajung la "chestia aia" unde i problema.
  6. BMW 316i,2002, 116PS cu martor airbag aprins in bord,nu clipeste martorul ! sta aprins incontinuu...pe tester aparea problema scaun pasager ,am montat un simulator(vezi foto) sub scaun in cutiuta aceea mica: scos mufa lui originala si introdus noul simulator dupa care am sters eroarea,martorul sa stins si surpriza dupa vreo 60 km a reaparut martorul .Sa fie de vina acel simulator,sa incerc altul ? sau cum as putea sa scap de martorul din bord ?
  7. mi am schimbat ieri filtrul de polen, am mers pe MAHLE carbon activ si cand scot filtrul scria pe el: Made in Romania ,bine ca l am schimbat deoarece ala vechi avea deja "gongi" in el ,am bagat si un spray grenada pentru deparazitat clima imediat dupa ce l am schimbat,mai am unul :ermm: il bag maine ca astazi a plouat afara/ il bag seara si dupa ce opresc masina nu aerisesc, numa bine sta gazul ala in masina pina dimineata ...Dupa cum arata filtrul de polen si lipsa istoricului masinii ma bucur ca i am schimbat uleiul de motor,antigelul,bujiile ,iar peste 2 saptamini urmeaza sa schimb uleiul din cutie(am cumparat BMW Original 50€/2L) si lichidul de frina + rezolvarea clank ului care vine de la toba/trebuie sudat ceva pe acolo , in rest nu sunt probleme cu masina deocamdata ,sa vad cum vor evolua lucrurile ,chiar imi place si mie masina,de abia astept sa o scot la un drum mai lung :frantics:
  8. ...salutare tuturor , de ceva timp cochetam cu ideea unei motorizari 6 Linie si ca sa nu intru la cheltuieli prea mari am decis sa merg pe un BMW E46 chiar daca are specificile probleme cu rugina :ermm: ,drept urmare am gasit un E46 touring din 2003 cu verificare tehnica noua,ceva kilometrii la bord :275000 ,aspect optic OK,dupa un scurt testdrive m am hotarit sa l iau chiar daca se aude un clanc pe undeva pe dedesubt( avand verificare tehnica noua tind sa cred ca o fi toba sau daca nu voi afla maine in service :ermm: ),pretul pentru mine a fost sa zicem "pomana",prezinta usoare urme de rugina la aripa spate dreapta(daca voi tine masina sper sa rezolv problema la prima venire in tara),interior intretinut/partial piele,unitate audio Android,etc...In principiu cand imi cumpar o masina fac imediat schimbul de ulei,filtre,prin urmare maine masina va fi in service pentru a schimba: -ulei motor Shell HELIX Ultra 5W40 (BMW LL-01) -filtru ulei Mahle -filtru polen Mahle CarbonActiv ,ulterior voi face deparazitarea climei cu ajutorul unui spray grenada... -schimbare totala antigel ,am cumparat antigel BMW Original -schimb bujii NGK BKR6EQUP ...cam asta ar fi lista pentru maine,la final voi dicuta cu baiatul de la atelier cum vom proceda pentru verificarea DISA Valve,aceasta indicatie am primit o aici pe forum de la colegi pe un alt topic legat de sfaturi, ocazie cu care vom vedea si care i faza cu filtrul de aer/ momentan are o reclama cu K&N pe cutie,vom vedea daca este real si voi insista probabil si pe schimbul uleiului din cutia de viteze/ voi merge pe uleiul celor de la BMW. Legat de aspect optic,ingrijire am intervenit asupra dihaniei pe partea de interior cu Sonax mattEffect + solutie de plasticuri Koch Chemie Top Star , interiorul este partial piele pe care am actionat deocamdata doar cu servetele speciale pentru piele,va urma probabil tot un Sonax pentru ingrijire piele si am folosit ceva spray uri cu spuma pentru textil care au si efect antinicotina deoarece se simtea miros de fumator chiar daca nu se vad urme pe scrumiere.pe partea de interior trebuie sa imi soseasca un set original de covorase de guma cumparate secondhand dar in stare foarte buna si vreau sa i mai schimb pragurile interioare de la usi cu ceva M Optic sau SpecialEdition...Deoarece spatiul este mai mic fata de ce am avut inainte am reusit in ultimul weekend sa pun mina pe niste bare transversale originale+cutie transport Kamei Delphin 340 ... Probleme negative deocamdata: -urme de rugina aripa spate dreapta -clanc ul care se aude de sub masina -suportul interior pentru picorul sting este crapat -trapa functioneaza OK dar acel capac care trebuie tras manual parca nu este pe "sinele" lui,nu cunosc care i sistemul de glisare,sa aibe rupt ceva urechi,chestii pe acolo/ el se poate impinge dar trebuie cu atentie sa nu o ia intr o parte sau alta -nu pot deschide doar "geamul" la portbagaj Atasez mai jos niste poze cu dihania
  9. ...exact ,am o gramada de placute prin beci,astea au fost pentru un Audi cumparat in 2016 din Hanover,dar astea cu galben dadeau cel mai bine pentru poze ,deci numarul nu are nici o legatura cu masina !!!Numarul lui va fi MY325 sau XX325 ,nu l inscriu fiindca nu mi au venit comenzile si nu ma voi abtine sa nu ies pe autostrada sa l coxez oleaca ,dar sa i fac schimbul de ulei,lichid de racire si bujii si apoi nici o problema :frantics:
  10. 10X Guys ,chiar voi tine cont de recomandarile voastre,momentan astept uleiul+filtrul de motor,filtrul de polen,lichidul de racire,bujiile,emblema capota fata,suporti numere,trebuie sa o inscriu maine,poimaine,dureaza maxim 10 minute ,trebuie sa o aspir si eu bine,am toaletato oleaca pe interior,fete de usi,bord,etc...presurile sunt OK dar parca ma atrag mai mult cele de guma originale,sunt si mai practice ... in etapa a2a voi comanda si filtrul de aer daca tot umblu la DISA ,lichid servo,ulei cutie si diferential ...
  11. OK, mi am facut notitele/am urmarit si pe youtube toate filmele legate de schimburi de lichide si ulei pentru aceasta masina,multumesc frumos pentru sfaturile primite si pentru cele care vor urma :frantics: , o zi buna tuturor voi posta ceea ce am facut la masina si cum se comporta masina la cei 275000km/ inca nu am avut masini cu asa multi kilometrii dar am zis sa incerc un "sase n linie" sa vad si eu cum se comporta
  12. ...am urmarit ceva pe youtube legat de DISA ,in ce fel influenteaza mersul motorului in caz ca nu functioneaza clapeta respectiva ? In filmulete am vazut cum se scoate,verifica,se curata DAR am si vazut ca poti sa o strici repede / in principiu nu prea imi place sa ma bag la chestii care functioneaza
  13. ...dupa citeva cautari pe forumuri germane am ajuns la astea: https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=9344. Atelierul care l frecventez este multi marca/ afacere de familie din al 2 lea razboi mondial,banuiesc ca va stii ce sa faca , zilele astea astept filtrele,uleiul,antigelul si bujiile dupa care bag masina in service si voi vorbi cu el legat de schimb lichid de frina si servo,va trebui sa l intreb si despre verificarea Vanos CCV si DISA sa vad ce spune / sper ca masina sa fie OK.
  14. ...am comandat intr un final un ulei de motor Shell 5W40 Longlife-01, filtre Mahle,mai putin cel de aer deoarece trebuie sa vad ce filtru este in cutie,are pe ea un insemn cu K&N . La lichid de racire am ales antigelul de la BMW si bujii NGK. Va trebui sa vorbesc la atelier de lichidul de frina,respectiv cel de servo,mai adinc nu m as baga deoarece vreau doar sa vad cum se prezinta aceast model E46 si daca ma va convinge trec la una cu putini kilometrii si probabil coupe sau cabrio.Am experimentat in ultimele zile un 316i model 2001/105PS ,foarte misto masina tinand cont de kilometraj: 106000km ,ratacita intr un garaj,omul era nascut in '33,masina avea foarte putina rugina la aripile spate,dar vreau ceva mai tare si sa fie 6 linie ... ...asta era gri sobolanul,ieri dupa ce a sosit uleiul pentru motor,la jumatate de ora a,aparut si urmatorul propietar :bye: , nu m am bucurat de masina decit 4-5 zile
  15. Mi am cumparat recent un E46 325i Touring cu 275.000km la bord,omul a renuntat la masina deoarece avea nevoie deja de o masina cu 7 locuri .Masina a primit verificarea tehnica noua,valabila 2 ani de zile dar as dori niste sfaturi din partea voastra cu ce anume ar trebui sa schimb urgent la ea pentru a preveni anumite chestii si sa ma bucur si eu putin de masina/ daca ma va convinge imi voi cauta un model cu mai putini kilometri.deocamdata vreau sa i comand uleiul de motor,BMW Longlife 04 ? si nu stiu ce lichid de racire sa imi comand,as vrea sa l schimb si ala astept ceva sfaturi din partea voastra cu ce ar mai trebui sa i schimb in materie de filtre.lichide,etc...nu cunosc istoricul acestei masini.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.