Jump to content

Bimmerauu

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Tunning auto

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e91 330d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Bimmerauu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Vand 2 airbag de scaun bmw e90 , pret 200 lei bucata 0721407661 Dan
  2. Era prea tarziu pt gramatica , am fost acolo
  3. 3.0 d,3.5d sau 3.5i restul e cancan :frantics:
  4. Dupa 5 ani de bmw apoi 7 de audi am revenit la bmw Una bucata 330d e91 pachet m interior exterior automata,stage 2.5 , 350 cai si 750 cuplu WPP performance cu multiple modificari si racire cu apa/metanol. Masina este f speciala pt mine, usor de intretinut (se gasesc piese sh etc)dar totodata si destul de fiabila.Pt mine este masina de zi cu care ma plim ,car si alerg ,seara uneori este supapa de eliberare a frustrarilor si face f bine fata la toate.Dupa m5 v8 care l am avut ea este cea mai speciala masina cu care m am jucat de cand am carnet.
  5. Cu tot respectul 320d e91 e o masina, 330D e cu totul altceva :queen:
  6. Sincer nu pare mult ulei, ce consum are?1l la 5k km este ok ,depinde si cum mergi cu ea ,sub poate fii o problema
  7. Din ce stiu masina dupa soft performance face 205 cai, toate la costul de 85 milioaneee! Dute cu 400 euro la complete sau Wpp si abtii mai multi cai si bine crescuti :flowers:
  8. Cu dpf pe masina nu scoate pe tobe noxele zilnic ci doar la regenerare cand arunca in atmosfera acele noxe stranse si desfunda dpf,deci tot in atmosfera ajung. Legat de modificare parerea mea este ca egr este necesar iarna cand se va incalzi motorul mai repede cu ajutorul lui reducand astfel uzura (uzura la rece este cea care mananca viata motorului). Clapetele exista riscul sa fie trase in motor si atunci mai bine fara ele plus garniturile de la ele care de obicei incep sa planga dupa un anumit nr de km. Pompa inalte nu este nevoie pt caii acestia, injectoarele stock sunt bune se poate pune un intercooler mai mare doar daca se doreste 220-230 cai pt 200 e ok si cel stock.Cu soft se pot obtine un 200 cai maxim apoi cu turbina hybrid (compresor marit) si evacuare goala un 230-240 cai fara pompe si injectoare marite,pt 250 + e nevoie de inj si poate pompa. Legat de fiabilitate daca e facut bine softul nu sunt probleme mecanice (trebuie avut grija cu ambreiajul cutiei manuale )
  9. Powerbox este caca maca,un prieten a luat din germania de la firma consacrata pt 535d f10 (600 euro) si a trimis inapoi imediat (dadea socuri la cutia automata) Parerea mea este ca un soft bine facut nu se compara cu powerboxul si acest soft trebuie facut numai pe dyno nu dupa ureche (cateva dynouri chiar pt produsul final)Cum a zis si Seby problema e la cutiile automate (trebuie sa stie tunnerul ce sa modifice pt a proteja cutia, nu sa arunce o limitare de cuplu pe ea si atat)
  10. Bara fata de M pt bmw e90 cea la 750 lei non facelift de pe olx ,ce parere aveti de ea?
  11. Masina se aude bine, pentru putere trebuie soft daca se doreste cai in plus,evacuarea va ajuta f mult in acest caz
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.