Jump to content

darckreign1984

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e60 525d

darckreign1984's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-3

Reputation

  1. Masina are 218cai și vreau sa știu dacĂŁ este nevoie d emodificari pentru a fi ĂŽnlocuitĂŁ cutia cu cea de pe motorul de 231cai. AmândouĂŁ sunt 6hp26, ĂŽnsĂŁ convertizorul a primit un upgrade. AmândouĂŁ cutiile au schimbĂŁtor cu sufa (nu electronic) Mașinile sunt respectiv 2005 și 2007. Multumesc.
  2. masina consuma mult - din pacate cu mai multe variante de soft. Softul este facut la complethechip iasi, nu sunt probleme de acolo. Din intamplare am descoperit ca masina consuma cu aproape 1L combustibil mai mult - daca mai ai 2 pasageri extra + ceva bagaj(40kg). Cutia este automata - convertizor vinovat?
  3. la e60 sedan - cand merge doar din apropierea lunetei - a fost de fiecare data "diversity antena"
  4. Nu ma aștept sa consume cât 1.6, dar nu mi se pare normal consumul. -termostate ok. - compresie ok, - injectoare ok, inclusiv stand - turbina face presiune--ĂŽn parametri - map și maf ok -fĂŁrĂŁ erori pe motor. CONVERTIZORUL PATINEAZĂ - posibil sa fie el vinovat de consum. - as dori atunci când cineva face referire la consumul lui sa faca și o detaliere la ce are el. NU este justificata comparația ĂŽntre M57 vs N57. "Cei care au benzina ar trebui sa aibĂŁ 25 oraș și 14 afara... "
  5. Pe autostrada - asta inseamna sa plec de la Iasi la Bucuresti, in zona Moldovei nu avem autostrazi, iar traficul este cum este. Problema este ca - masina mea consuma exagerat - (pe acelasi drum - alta masina respectiv un a3 2010 motor 1.6 manual mixt de pe 20000km - am scos undeva la 6,64) iar bmw- papa mixt de 12,4 - si nu merg mai agresiv cu ea din alte considerente.
  6. 530d nfl Cutie automata. Consum ĂŽn afara chinuita - fĂŁrĂŁ AC, fĂŁrĂŁ depĂŁșiri, și un Logan merge la deal mai repede, medie viteza 62km/h consum de 6.8l-100km. Pe oraș 18-20 ĂŽn funcție de câți km fac. Medie 30%oras 70% afara - consum 12.4 mixt. Masina nu are dpf, swirl flaps. Soft fĂŁcut stage 1, egr. De la ce ar putea fi consumul asta asa mare?
  7. dpf off - este soft ceva soft- slab sigur nu stage 1. problema este ca timp de 2 luni am avut dpf pe masina, insa ceva second care era cam infundat din pacate si masina consuma mult. si regenerari dese. cat ar trebui sa consume masina asta defapt?
  8. nu are cum sa fie 0 - in fisa la bmw scrie ca un injector nou are intre 1-2 ccm per minute, si se inlocuieste cand are peste 10. da consumul este mare, insa nu apare nimic dubios pe diagnoza. termostatele sunt ok (recent picase cel de la egr), am diagnoza si o verific destul de des. Din pacate nu gasesc nimic dubios, care sa dea consumul asta mare... Am vazut ca tot e60 avei, cat consuma? spre ex in oras cat? si la ce viteza medie? multumesc
  9. -masina are turbina reconditionata, dar tot pierde ceva ulei, pe bancul lor nu pierde - poate uleiul lor este mai rece. -injectoarele au corectie de +- 0.7 la cald -compresie 25 bari +- 0,2 bar -test retur injectoare 2 min la relanti - intre 3 si 4,5 ml -cutie automata - masina pleaca singura de pe loc fara accelerare (presupun ca nu are problema convertizorul), creste 400-500 ture in momentul in care se accelereaza spre 40-50% -dpf off masina pe ultimii 3000km a avut consum de 12.4 mixt, 30% oras viteza medie intre 17-21 km ora, restul afara 60-65km/h viteza medie. Masina circula Iasi - Roman in oras de obicei masina are consum de 17-21 l /100km nu apar erori pe diagnoza idei ? e normal consumul?
  10. Am si eu un e60 525d din 2005 automata am schimbat setul de injectoare. turbina pierde putin ulei, joc ax. Problema mea masina consuma mult - am pus dpf-ul pe masina inapoi doar sa nu mai am fum dupa mine. masinii ii lipseste momentan doar catalizatorul - poate sa influenteze asa de mult consumul? Corectiile injectoarelor sunt sub + - 1 Clapetele sunt. egr lucreaza soft de fabrica pe ea. Cat ar fi normal sa consume aceasta masina si cam cu ce medie viteza. (momentan 15-17 prin oras Iasi) Acum masina face regenerari la 30-40km, iar unele nu au timp sa fie finalizate si ajunge motorina prea multa in ulei. Tin sa precizez ca inainte sa montez dpf aveam ulei 5w40. peste 50% din acceleratie aveam o coloana de fum dupa mine.
  11. Fetele au date partea de panza jos. Nu au butoane sau alte nebunii. Valabil pentru Iasi, si doar ridicare personala Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
  12. Rezervorul a fost umplut pana a ramas motorina in gura rezervorului. Erau indicati 74 litri. 40 facuti pana sa ies din oras, iar acul nu scazuse peste indicatorul de maxim.. Restul km facuti in afara, cateva depasiri. Stiu ca testasem pana la montarea DPF ului, consumul masinii fara Maf si scadea mai greu acul. Acum nu mai pot testa asta deoarece deja este Dpf ul pe masina ( a fost montat deoarece masina scotea mult ful, la plecarea de pe loc si la acceleratii peste 50% fum continuu mult si negru. Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
  13. Nu ii mai dau de capat. Am schimbat injectoarele. Alta turbina sh care se poate sa nu fie nici asta prea buna. Joc in ax si pierde putin ulei. Actualele injectoare sunt luate de pe 3.0 m57. Ultimul consum indicat dupa cantitate de motorina din Rezervor (meniu deblocat) este de 13.47 mers in afara. Masina are filtrul de particule pus si in stare buna. Dupa ceva acceleratie mai puternica se apuca de facut regenerare. 30-40km de obicei si o diferenta de presiu e de 430 mbar - sunetul se schimba. Si ce e mai ciudat este ca la relanti sunt undeva la 28mbar in momentul regenerarii.
  14. buna ziua. la multi ani. daca exista eroare se poate programa prin cablu cu winkfp - sau ma insel
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.