Jump to content

MadShobo

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    Late 2011 E70 40d

MadShobo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. Tocmai asupra acestei probleme vreau sa atrag atentia, poate ar fi cazul sa se faca un recall oficial si in EU pentru ca este vorba de exact aceeasi piesa defecta. In 2014 in US primul recall a fost anuntat oficial pentru masini iesite de pe linia de productie intr-un interval de 3 luni in 2011 (vreo 40k masini). 3 ani mai tarziu, la inceputul 2017 au marit numarul masinilor la 200k produse in intervalul 2011 pana in 2014. Poate sunt prea idealist, dar pana la urma este un risc major de accident - acelasi risc ca si in US, singura diferenta e ca noi concudem in Europa, in rest e exact aceeasi masina cu aceeasi piesa care pusca prematur cand ti-e lumea mai draga. Sa nu mai zic de costuri de reparatie daca face praf si cutia de viteze si ce mai prinde sub scut ... am mai auzit cazuri similare si la noi, doar ca nimeni nu a facut nimic in privinta asta. Reparatia deja e gata, am facut-o pe banii mei, dar urmeaza niste mailuri catre BMW Corporate HQ ,ANPC si Comisia Europeana. Sunt curios sa vad daca ciuleste macar cineva o ureche ...
  2. Care reprezentanta, te rog? La Otopeni mi-au zis clar ca ma agit degeaba...
  3. Din orice unghi ma uit la acest necaz, am fost extrem de norocos. Puteam si noi si masina sa fim in bucati avand in vedere circumstantele. Cheltuielile destul de costisitoare raman, dar pan la urma .. asta sa fie fie cel mai mare bai! Fara cardan masina merge OK, practic am doar tractiune spate in loc de xdrive-ul care oricum nu folosea mai deloc tractiunea fata pe drum uscat si drept. Decuplez si DSC-ul cat sa ma asigur ca nu invarte degeaba in gol rotile din fata si am mai multa grija. Am circulat cu ea doar intre service-uri si BMW Otopeni, strictul necesar ... nu de alta dar am dat deja 900 RON pe tractare pana acasa ... Severin, este un E70 40d din 2011.
  4. Atentie la cardan! Sunt patit de ieri noapte cu un E70 40d din 2011: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181773-defect-fabrica-cardan-fata-e70-2011-2013/page__p__2421931#entry2421931
  5. Am ajuns cu ea la BMW Otopeni astazi, fara sa se uite macar la ea mi s-a spus ca nu figureaza pe nici o lista de recall, sa nu-mi fac sperante sa o repare gratuit... oricat de izbitoare este asemanarea cu daunele din US. Norocul meu este ca in timp ce bratul de la cardanul care se invartea in gol pana am oprit pe loc pe autostrada, nu a mai lovit alte componente de sub masina din zona aia ... putea sa fie mult mai lunga lista avariilor. Am decis sa o repar (considerabil mai ieftin) la un service autorizat, posibil sa reusesc sa repar/schimb doar parte din intreg ansamblul cardan. Costul unui ansamblu intreg nou este de vreo 1000 EUR din cate am inteles. Am mai atasat niste poze de pe elevator si mai apoi cu piesa desfacuta (ca sa pot sa circul macar cu masina, fara sa mai platesc o gramada de bani la platforme care sa imi si buseasca rotile ... ) + o poza (din US) cu seria piesei noi cu care a fost schimbata piesa defecta (care corespunde cu seria cardanului meu puscat, bineinteles)
  6. Are 138k momentan. Eram in accelerare graduala dar blanda, tocmai am intrat in Pitesti pe autostrada catre Bucuresti dupa vreo ora jumatate de trafic "mai mult stat pe loc decat condus". Offroad deloc, tractat nici atat. Ce este ciudat e ca nu am observat nici alte semne prevestitoare, vibratii sau orice indiciu similar, cum au mai scris unii pe afara ca au patit inainte sa puste si sa cedeze de tot.
  7. Asa este, abia dupa ce am ajuns in sfarsit acasa si m-am linistit am realizat cat de mult noroc am avut ca nu a fost ceva mai grav si ca masina a ramas stabila si am putut sa o controlez. Cand ma gandesc ca inainte cu vreo 12 ore eram in Arad, ma simt si mai norocos ca am patit asta asa aproape de Bucuresti. Nu mai este in garantie din pacate, iar verificand VIN-ul pe cateva site-uri de Recalls din EU, UK, US si AU nu a rezultat nimic, desi in US scrie clar ca sunt expuse la risc ridicat de tear&wear toate modelele E70 intre anii 2011-2013. Comparand cu pozele celor care au patit asta in US este cat se poate de limpede ca este o problema reala, si cu un risk foarte mare de catastrophic failure cu final nefericit ... Sper sa citeasca si altii si sa faca macar un quick check-up! Revin curand si cu deznodamantul.
  8. Salut, am citit pe forum si nu am gasit nimic legat de acest topic in particular la E70. Am avut un incident extrem de neplacut astazi pe autostrada cam pe la 140km/h: bufnitura puternica sub scaunul din dreapta. Am crezut ca am aruncat o piatra sub scut dedesubt, am luat piciorul de pe acceleratie. Totul ok, niciun alt sunet, fara martori senzor in bord, nicio vibratie. Incetinesc totusi. La aproximativ 30 de secunde a inceput un troncanit puternic, moment in care am incetinit brusc si am oprit pe banda de urgenta. Avarii, montat triunghi de avertizare in spate, am inspectat masina, motorul ok, cutia de viteze aparent OK, suspensii si directie OK si am observat ca atarna ceva cam de sub scaunul meu de sofer. Am decis sa fortez putin nota avand in vedere ca era intuneric, aglomerat si aveam un refugiu la 500m pe autostrada. Am trancanit incet pana in parcare si ma uit sub masina. Rezultatul in pozele de mai jos. Chemat platforma si pe drumul spre casa am cautat pe net probleme similare. Cam nimic in romana, am trecut la rezultate in engleza si am gasit posturi kilometrice cu un recall destul de mare exact din motivul acesta: cardanul fata predispus la defectiuni si uzura tumpurie la E70 (2011-2013). A mai patit cineva asta? Ma gandesc sa ma adresez direct catre BMW si ma astept ca masina sa fie reparata fara cheltuieli suplimentare din partea mea. Avand in vedere ca am "scapat chiar ieftin" la viteza aceea, ma gandesc serios sa cer despagubiri si pentru costul tractarii de la Pitesti pana la Bucuresti. Maine dimineata vreau sa fac niste poze mai bune si o constatare si documentare a avariilor pe cont propriu pe elevator, iar mai apoi sa sun la BMW. Apreciez orice sfat! Mersi!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.