Jump to content

Zalmoxis91

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e46 320d touring

Zalmoxis91's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salut, Pe scurt, cand am luat masina mergea totul ok. Apoi a trebuit sa o tin in garaj vreo 2-3 luni, si gen o scoteam doar prin curte putin ca sa nu stea cauciucurile si gen tineam motorul pornit pana se incalzea putin, il turam si il tineam la 3k turatii vreo 30-40 secunde. Cand am inceput sa merg cu ea normal, am observat ca daca merg cu ea in viteza 1, si gen accelerez, o mentin, apoi iau piciorul brusc, masina incetineste foarte brusc si nu e deloc lina deacceleratia. Ca sa o deaccelerez lin, trebuie sa fiu exagerat de fin cu acceleratia si gen sa iau piciorul cam 1mm pe secunda pana ajunge aproape de relantiu. De asemenea, in viteza 1 pe la 1800 rpm, masina merge in suturi dar foarte grav. In viteza a 2a mai face asa, tot pe la 1800, dar nu e grav. Ce ar putea fi? Sau, cum as putea sa fac o diagnoza la problema ca sa aflu de la ce se trage? Am mai cautat topicuri de genul pe google dar problema mea exacta nu am mai gasit-o. Nu simt lipsa de putere la turatiile astea, raspunde normal la acceleratie.
  2. Salut, Revin cu comment pentru persoanele care ar cauta pe viitor topicul de mentenanta generala. Am schimbat filtru de ulei, polen, aer si motorina. Cu tot cu schimbul de ulei (5l), a fost 620 lei + 100 lei manopera. Ca si piese au fost doar de la MANN sau MAHLE, iar uleiul a fost de la BMW. Am fost la un service din Brasov de pe Zizinului, care se numea Acord Auto PKW. In total a durat cam 2 ore, 2 ore si jumatate parca. Mai trebuie sa merg Sambata sa scoata swirl flaps. Teoretic, doar pentru manopera la admisie m-ar duce cam vreo 250 sau 300 lei maxim. O sa revin cu update in post-ul asta cand o sa rezolv ca sa aveti o idee cat ar fi. Tot atunci o sa o pun si pe tester ca sa vad daca e totul in regula. Ms inca o data pentru cei care au raspuns la topic!
  3. Mersi de sfaturi. O sa tin cont. Sa vad cat o sa coste la service. Daca e, o sa ma uit la ceva tutoriale pe youtube si cand am mai mult timp o sa fac eu. In schimb, de unde cumperi filtru epurator? M-am uitat pe epiesa, autokarma, etc si nu am gasit nimic.
  4. Salut, Am incercat sa caut pe forum dinainte sa fac acest topic dar nu am gasit ceva concludent (probabil nu stiu sa caut asa bine). Am luat recent un e46, 320d touring din 2004, cu 170k KM reali(verificati prin cartea de service cu istoric de la reprezentanta). E prima mea masina, si am cateva intrebari de incepator: Ar trebui sa schimb filtru de ulei, de polen, de aer, de combustibil si sa pun ulei nou. Piesele ar trebui sa fie doar de la MANN, MAHLE sau originale BMW? Din cate am auzit, MANN si MAHLE sunt furnizori oficiali. Iar la ulei, voi lua ori Castrol Long Life ori BMW long life. Sa vad pe care il prind mai ieftin. Ar mai trebui ceva in plus, fata de cele listate sus? Placutele de frana sunt in regula, a trecut si RAR si TUV recent. Am mai auzit ca ar trebui sa scot si swirl flaps, dar nu stiu daca e ceva urgent. Ce ar mai trebui sa fac extra, e sa scot rugina sau sa schimb ambele aripi fata. Asta nu stiu cat m-ar costa. Mai e si un punct foarte mic de rugina la compartimentul pentru roata de rezerva. De asemenea cred ca ar trebui curatat si wastegate-ul. Tot asa, nu stiu cat m-ar costa. Intreb fiindca peste 2 saptamani sunt programat la service pentru a vedea ce e nevoie sa fie schimbat, si vreau sa am o idee generala ca sa nu merg prost acolo. Sunt din Brasov, si am auzit ca Acord Auto de pe Zizinului e ok. Poate are careva experienta cu acest service. Multumesc! Astept sfaturile voastre.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.