Jump to content

Andreyr320

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 320

Andreyr320's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare, am si eu nevoie de doua suruburi de la brida de la pompa de vacuum, le caut de o saptamana si nu gasesc nicaieri, ma puteti ajuta cu sugestii sau poate are careva pe acasa:))
  2. Va multumec mult pentru sfaturi si pentru preturile detaliate.
  3. Stau in Bucuresti, dar masina mi s-a stricat la Buzau, pe centura
  4. Ai perfecta dreptate, imi e cam frica sa cumpar un motor SH care poate avea 500-600000 de km, plus ca eu am intretinut masina, trebuie sa vad ce s-a stricat la el si apoi sa iau o hotarare, 3000 de lei nu ar fi acum un capat de tara, dar imi pun si problema, oare va mai merge ca inainte? Tu la ce service ai rezolvat problema ?
  5. Salutare, in mers, la drum lung a inceput deodata sa imi trepideze motorul, am oprit am ascultat, afara nu se auzea zgomotul atat de tare, din interior era mai puternic, fiind noapte nu puteam ramane cu familia in camp. Am mers incet pana in Bucuresti aprox 100 Km, la 1500 ture motorul nu trepida, ajuns in oras am observat ca la plecarile de pe loc scotea fum, putin negru albastrui, mentionez ca masina are 287000km si nu a scos niciodata fum, am schimbat mereu la 15000 km ulei si filtru de aer, iar cam la 20000 pe cel de motorina, ulei BMW, filtre MAN. A doua zi am rugat o cunostinta care se ocupa cu trimiterea masinilor in service sa se ocupe de ea. Ajunsa in service s-a constatat ca are un injector blocat, clapetele de pe galeria de admisie au fost absorbite in motor si nu am compresie pe pistonul 4, mentionez ca nu am fost de fata cand s-a facut constatarea. Solutia celor de la service este sa desfaca motorul sa vada ce e acolo, ei spun ca este posibl sa fie supapa stramba, o biela stramba sau piston topit Intrebarea pe care tot mi-o pun este: mai pornea masina in conditiile in care apareau problemele de mai sus? Voi ce ma sfatuiti sa fac in continuare?
  6. Salutare, in mers, la drum lung a inceput deodata sa imi trepideze motorul, am oprit am ascultat, afara nu se auzea zgomotul atat de tare, din interior era mai puternic, fiind noapte nu puteam ramane cu familia in camp. Am mers incet pana in Bucuresti aprox 100 Km, la 1500 ture motorul nu trepida, ajuns in oras am observat ca la plecarile de pe loc scotea fum, putin negru albastrui, mentionez ca masina are 287000km si nu a scos niciodata fum, am schimbat mereu la 15000 km ulei si filtru de aer, iar cam la 20000 pe cel de motorina, ulei BMW, filtre MAN. A doua zi am rugat o cunostinta care se ocupa cu trimiterea masinilor in service sa se ocupe de ea. Ajunsa in service s-a constatat ca are un injector blocat, clapetele de pe galeria de admisie au fost absorbite in motor si nu am compresie pe pistonul 4, mentionez ca nu am fost de fata cand s-a facut constatarea. Solutia celor de la service este sa desfaca motorul sa vada ce e acolo, ei spun ca este posibl sa fie supapa stramba, o biela stramba sau piston topit Intrebarea pe care tot mi-o pun este: mai pornea masina in conditiile in care apareau problemele de mai sus? Voi ce ma sfatuiti sa fac in continuare?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.