Jump to content

GiluL

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    520 D

GiluL's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Am schimbat bieletele antiruliu si bataile au disparut complet. Nici demontate de pe masina bielete vechi nu pareau sa aiba joc dar pe masina bateau urat rau. Spre norocul meu am rezolvat cu 150 de lei problema, asa ca pana sa umblati la casete de directie si alte minuni, in cazul in care singura simptoma este cloncanitul la denivelari schimbati bieletele astea, pe masina nu se vad neaparat defecte mai ales daca este ridicata masina doar dintr-o parte deoarece atunci bara stabilizatoare este in tensiune.
  2. Revin cu o alta idee. O cunostinta mecaninc, mi-a zis ca dupa simptome ar putea fi si suportii motorului ca face sens sa bata doar la viteza mica atunci cand oscilatia masinii e mare si sa nu bata cand treci rapid peste. Mai zicea ca greutatea motorului e mai mult pe partea drepta decat pe stanga si ca si faptul ca bate mai tare in stanga decat in dreapta. Acum ca a zis de suporti si am cautat putin pe net chiar mi se pare ca vibreaza cam tare masina la start/stop si ca motorul are o trepidatie cam puternica...
  3. Cu siguranta, problema e ca Autokarma livreaza numa marti azi m-au sunat, deci undeva pe sfarsitu saptamanii viitoare vin cu update.
  4. Salut baieti, exact aceeasi problema o am si eu, bataie la denivelari mici gen petece in asfalt mai tare pe partea stanga si mai usor pe dreapta. Diagnosticul celor de la Bavaria a fost caseta de directie prin metoda eliminarii "numa caseta poate fii in rest totul e ok" . Am schimbat pana acuma bielete directie si bucsi bara stabilizatoare dar nu s-a rezolvat. Am comandat azi amortizoare sachs noi, flanse si bielete antiruliu lemforder. Eu suspectez ca pe suspensie este problema deoarece la peste 50km pe ora masina trece peste denivelari si nu bate, doar la viteza mica cand greutatea sta in suspensie, sper sa se rezolve.
  5. Salut baieti revin cu o precizare. Din ce am inteles de la cei care repara casete de directie bataia la E60-uri este in cele mai multe cazuri in partea stanga, in cazul meu bataia vine din dreapta. In cazul masinii mele am observat ca la viteze mari bataia la denivelari dispare ceea ce ma face sa cred ca totusi ar fi ceva din ansablul de suspensie si nu caseta. Ar putea fi flansa de la amortizorul din dreapta? Amortizoarele au iesit la 60% la testul de amortizoare itp... Nu se simte nimic in volan, toate articulatiile si caseta arata bine, bucsi bara stabilizatoare schimbate, ceva pareri ?
  6. Adevarat ! Si eu posesor de E60 LCI cu probleme la caseta. Am schimbat tot ce inseamna bucsi, telescoape fata, bataia e tot acolo (dreapta fata) ba chiar mai nou a inceput se se auda usor si din stanga. Ciudat ca in volan nu se simte nimic, iar mecanicii (am fost inclusiv pe linie ITP) se jura ca nu-i caseta. In concluzie cei care aveti batai de genul nu va hazardati sa schimbati bucsi, brate etc, aveti rabdare pana cand bataia se accentueaza si poate fi depistat cu precizie vinovatul. Personal am chetuit can 500 de euro aiurea si masina tot bate. Problema e cum procedam cu mecanicii care fac diagnoze in 10 minute si ne pun la cheltuieli nejustificate, cum am patit eu .
  7. Sa te auda dumnezeu ! sper din tot sufletul sa se rezolve problema doar cu schimbul de ulei si sa nu fiu nevoit sa dau jos cutia de pe masina.
  8. Salut baieti ! De circa o luna mi-am achizitionat un 520D LCI automat, varianta SE (de Belgia cum mai zic unii) cu motor n47 facut downtune la 163Cp , 105.000 km, verificati la BMW. Toate bune si frumoase, masina merge si arata extraordinar insa are o mica problema care imi sta pe creier si nu stiu cum sa o abordez, poate ma sfatuiti voi. Problema este de la cutia de viteze cel mai probabil, si anume, atunci cand schimba din treapta 2 in treapta 3 se simte o mica smucitura uneori, in functie de turatia la care schimba masina, alteori nu se simte nimic. Metionez ca doar din treapta 2 in treapta 3 se simte aceasta mica smucitura si doar in zona 2000-2500 rpm, daca o calc mai tare nu se mai simte nimic. In concluzie, nedumerirea pe care o am este sa fac schimbul de ulei in cutie si un update de soft si sa sper sa se rezolve problema sau sa merg direct la o firma care repara cutii si sa fac schimbul acolo ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.