Jump to content

Mateib

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tg. Mures

Contact Methods

  • Yahoo
    mateib@ymail.com

Previous Fields

  • Masina
    320d e46

Mateib's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Desi e destul de vechi postul, vreau sa intreb cum ati rezolvat problema? Eu am avut o situatie de mi s-a aprins martorul DSC cu rosu + frama de mana si parca am pierdul din puterea motorului. Am pus INPA pe masina si am gasit eroarea de "steering wheel offset ..." (ceva cu neplauzibil) ... Cu toate ca rotile fata erau pozitionate drept, volanul nu statea drept in mers, pe INPA dadea unghiul de viraj cam +8 spre dreapta. Am recalibrat unghiul cu tool32 si m-a tinut pana la un drum mai lung de vreo 10 km. Am repetat schema de vreo 3 ori, pana ce am zis sa prostesc unghiul si sa il pun eu putin virat +3 spre stanga si apoi sa calibrez senzorul. a tinut si tine figura de vreo 4 luni. Dar ce a fost interesant ca aveam un arc rupt pe partea dreapta spate si masina statea putin intr-o parte. Din acea cauza unghiul de fuga la rotile din spate nu iesea corect si masina parca nu rula drept. Dupa ce am schimbat ambele arcuri spate (cu ceva Kayaba cu diametru variabil pt suspensie normala), tinuta de drum s-a schimbat complet, merge drept, volanul sta drept. Unde vreau sa ajung.... Cu IMPA se poate verifica daca senzorul de volan functioneaza corect, daca are aceeasi cursa si inspre stanga si inspre dereapta. Si se pot citi in timp real. Mi se pare foarte mult 2500 de lei pt senzorul ala de volan si 10 min de butonat un laptop. Toate cele bune !!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.