si eu am acelasi model dar e 2005 (170000 km), initial am avut scurgeri de ulei pe la Capac, am inteles ca cedeaza destul de repede capacele (partea buna e ca nu costa mai mult de 13 euro). am fost nevoit sa completez cca. 300 ml ulei (pana s-a stins martorul portocaliu din bord). Apoi am fost prins pe drum si am facut 1200 km peste schimbul de ulei, iar cand am dus masina in service s-a aprins dinnou martorul portocaliu, da de data asta aveam scurgeri pe sub motor (partea de sus era curata). Am completat de curios cu ulei pana s-a stins martorul si tot cam 300 ml au intrat, asadar am inceput sa cred ca e de la vreo garnitura. am facut totusi schimbul de ulei (5W30 - este recomandat in "manualul de utilizare") si am rulat aprox. 1000 km dar n-am mai observant picuri sub masina (de aici reiese ca ar putea fi din cauza uleiului degradat + o garnitura care cedeaza). ieri am lasat masina in service, mecanicul zice ca o sa curete motorul, o sa iese cu masina la cateva ture si o sa puna un diagnostic 100%. o sa revin cu o confirmare asupra unei garnituri deoarece sunt convins ca e aceasta.