BMWClub: Saghy - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
8 (0.09 per day)
Most Active In:
Seria 3 (4 posts)
Joined:
26-October 17
Profile Views:
220
Last Active:
User is offline Today, 20:28
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Nou venit
Age:
31 years old
Birthday:
October 7, 1986
Gender:
Male Male
Location:
Bucuresti

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
BMW F30 Sport Line

Posts I've Made

  1. In Topic: Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D

    18 January 2018 - 11:20

    View Postturmentatu, on 18 January 2018 - 11:17, said:

    :)))))
    Aceiasi de la service-ul unde ai facut tu revizia au schimbat distributia "preventiv"la un b47, pe motivul ca "este acelasi tip de motor cu distributia in spate".
    http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/goodjob.gif
    PS: nu spun sa o schimbi, in jur de 200.000 km eu zic sa faci o verificare.



    Multumesc. Cam asa o sa fac:). Am uitat sa zic ca am vorbit si la reprezentata BMW(Cobalcescu) si au un aparat prin care pot sa verifice distributia. Aparatul "asculta" zgomotul si poate sa isi dea seama daca e peste o anumita limita sau nu:).
  2. In Topic: Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D

    18 January 2018 - 11:15

    Salut,

    Stiti cumva daca problemele legate de distributie au aparut si pe motoatele N47 fabricatie 2014? A avut cineva probleme cu distributia pe un motor cu fabricatie 2014> ?

    Am un F30 320D, motor N47. Este din 08.2014. Masina am cumparat-o in octombrie la 159k, acum am 163k si nu se aude nimic.

    Din ce am mai citit, am vazut ca BMW a rezolvat problema in 03.2013:

    "The N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure.[5] Rattling noise from the rear of the engine is indicative of the condition. Timing chain failure may call for engine replacement or a costly repair. The issue applies to all applications and power variants of the engine produced from 01.03.2007 to 01.03.2013. The most seriously affected units which require the most extensive repairs were produced from 01.03.2007 to 05.01.2009.[6]"

    De asemenea cei de la Bimmer Service, unde am facut revizia, mi-au spus ca pe modelele 2014 inca nu au aparut probleme.

    Ideea e ca nu stiu daca sa imi bat capul cu schimbul de distributie sau nu:). Am vazut ca unii colegi au spus ca s-a rupt fara sa se auda nimic inainte.....
  3. In Topic: Schimb ulei cutie automata

    21 December 2017 - 10:59

    Salut,

    Am facut si eu, acum cateva zile, revizia la cutie la Faur.

    Masina: F30, 2015, 162.000 KM. Cutie in 8 trepte.

    Masina am lasat-o cu o seara inainte in curte, intradevar locatia este un pic dubioasa, dar ajungi cu WAZE fara probleme.

    A doua zi cand am ajuns, masina era deja pe elevator.
    Inginerul a fost super OK, mi-a raspuns la toate intrebarile si mi-a explicat unde aveam nelamuriri.

    S-au scurs 5 litri si au intrat 6. Diferenta de 1 litru mi s-a spus ca este in filtrul din baia de ulei.

    Baia motanta este originala, identica cu cea care a fost pe masina.

    Per total au fost super profi, au masurat constant temperatura in cutie, au completat cu ulei in mai multi pasi(cu motorul oprit si pornit), au trecut masina prin toate vitezele..

    Singura problema a fost ca nu au putut sa reseteze adaptarile. Softul lor nu permitea(au spus si ei ca la unele masini merge si la altele nu). Din ce mi-am dat eu seama aveau o versiune veche de soft, si presupun ca pe masinile mai noi nu mai functioneaza cum trebuie.

    Adaptarile le-am resetat ulterior la Efficent Services(http://www.teile.ro/ro). Au un soft mult mai nou:).

    LE: Petrul a fost 1750 RON:)
  4. In Topic: Sfat schimb ulei cutie automata F10 la ZF faur

    21 December 2017 - 10:51

    Salut,

    Am facut si eu, acum cateva zile, revizia la cutie la Faur.

    Masina: F30, 2015, 162.000 KM. Cutie in 8 trepte.

    Masina am lasat-o cu o seara inainte in curte, intradevar locatia este un pic dubioasa, dar ajungi cu WAZE fara probleme.

    A doua zi cand am ajuns, masina era deja pe elevator.
    Inginerul a fost super OK, mi-a raspuns la toate intrebarile si mi-a explicat unde aveam nelamuriri.

    S-au scurs 5 litri si au intrat 6. Diferenta de 1 litru mi s-a spus ca este in filtrul din baia de ulei.

    Baia motanta este originala, identica cu cea care a fost pe masina.

    Per total au fost super profi, au masurat constant temperatura in cutie, au completat cu ulei in mai multi pasi(cu motorul oprit si pornit), au trecut masina prin toate vitezele..

    Singura problema a fost ca nu au putut sa reseteze adaptarile. Softul lor nu permitea(au spus si ei ca la unele masini merge si la altele nu). Din ce mi-am dat eu seama aveau o versiune veche de soft, si presupun ca pe masinile mai noi nu mai functioneaza cum trebuie.

    Adaptarile le-am resetat ulterior la Efficent Services(http://www.teile.ro/ro). Au un soft mult mai nou:).

    LE: Petrul a fost 1750 RON:)
  5. In Topic: Doua marimi diferite de cauciucuri pe f30,se poate?!

    22 November 2017 - 10:06

    salut,

    Se poate, daca nu sunt diferente prea mari.

    Eu am din fabrica, pe F30, 225/45/18 pe fata. Si pe spate 255/40/18.

    Si intradevar, poti sa verifici pe stalpul soferului, sau pe talon, care sunt dimensiunile admise pe fiecare punte

Friends

Comments

Saghy has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro