Jump to content

AlexIonuț

Members
  • Posts

    62
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

AlexIonuț's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

5

Reputation

  1. Dupa 7000 km nici o alta problema ! Pompa a fost de vina . Inca ma minunez ca eu cu un forum si ceva cautari pe internet reușesc a "n" oara sa-mi repar mașina singur dar ateliere cu oameni "specializati" habar nu au .
  2. Daca te ajuta cu ceva eu am avut aceeasi problema acum cativa ani dar la un audi a6 c6 . Scurgerile trapei erau infundate , dupa curatare totul bine .Daca ai trapa poti lua si asta in calcul .
  3. Am schimbat pompa , totul pare sa mearga cum trebuie ( pompa+ senzor presiune pe care l-am schimbat preventiv și montaj 1370€ ) . In cateva zile revin cu impresii !
  4. Fiind prea din scurt și in perioada asta garajul unde merg nu are timp (in 5 zile ar trebuii sa plec in concediu ) am dus mașina la un garaj nou ...dezamagire maxima , habar nu au nimic .Am comandat eu pompa originala , senzor de presiune și i-am intrebat daca sunt capabili sa o instaleze ...azi trebuie sa ajunga , cel tarziu maine sa fie pe mașina și sa vedem rezultatul ...
  5. E benzina , aia o suspectez si eu , mai ales ca acum porneste si umpic greu .Sper totuși la vre un senzor. Azi voi face oricum o programare sa vedem care i treaba .
  6. Imi pare rau ca nu pot da edit , am sters erorile in dimineata asta , am pornit la drum ..2 3 km si din nou DriveTrain .Pe ISTA am acum doar asta : 11A904 - High pressure fuel , plausibillity Pressure too low . Din nou ventilatorul porneste ( nu inteleg de ce ) pentru ca aveam apa la 73° de grade si uleiul la 60 °.
  7. Aseara era tarziu cand am scris si am uitat sa specific modelul .Masina e un BMW f 10 an 2010 , 3 l benzina N53 . Multumesc !
  8. Salut , azi dupa un drum scurt de vre o 15 km mi-a aparut eroarea drivetrain .Am oprit in 3-5 km si radiatorul mergea"la maxim " ...temperatura apei si uleiul erau ok . La 4 ore diferenta am plecat acasa si din nou aceai poveste .Eroarea si radiatorul merge ca nebunul .Am pus INSTA si am urmatoarele erori: 421722 DME/DDE Interface : Forced upshift due to termal engine protection request or signal ... 11A904 - High presure fuel , plausibility pressure too low Stie cineva de la ce ar putea fi problema ?
  9. Problema "s-a rezolvat singura" .Pur si simplu nu a mai facut nici o problema de atunci (sper nici sa nu faca ) .Totuși banuiesc electromotorul ...
  10. Eu am aceeasi problema doar ca-mi vibreaza la 60-70 km/h ...m-am si plictisit de schimbat , jante noi , cauciucuri noi , arcuri , flanșe , brațe ...merg de 12 000 km cu peoblema asta .Acum mi se pare normal
  11. Scurse nu se vad , mie mi se par bune ( sau m-am obișnuit cu raul ) ...Cand am inlocuit arcurile pe față ma gandesc ca ar fi trebuit să-mi spună daca nu mai sunt bune ...deși incredere in ei nu mai am deloc .
  12. Un nou update .Mecanicii nu au considerat ca trebuie sa-mi spuna ca diferentialul este umed tare (+ un parbriz spart ieri ) .E posibil oare sa se fi nenorocit diferentialul ?
  13. Masina nu e x drive , jantele sunt Noi cumparate la fel și cauciucurile 275 35 19 spate 245 40 19 fata .La fel au fost si celelalte , le am pus cauciucuri de iarna .
  14. Si inca un lucru , daca merg cu aproximativ 20 km/h sau o viteza mica simt ca și cum mașina ar merge pe denivelari ...ma i a capu cu mecanicii din tara asta ..
  15. Arcul pe fata a fost rupt , am fost la 2 ateliere pentru acest vibrat si nu au gasit nimic .Intr o zi stand in mașina asteptand pe cineva am auzit "o trosnitura" de metal sub masina .Cand am coborat am vazut o bucata de arc , o parte era rupta cine stie de cand ca era și ruginita ...am sa verific și pe spate .Ultima data la geometrie pe spate mi au spus ca rotile imi stau putin spre interior ( gen / \ ) .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.