Jump to content

Colocolo94

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    BMW e39

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Colocolo94's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

7

Reputation

  1. Salut. Detin un BMW e39 530d, 2001, manual si ma tot bate gandul de o vreme sa fac retrofit la coloana de volan electrica cum asta e una din singurele dotari ce imi mai lipsesc de pe ea (in afara de trapa, geamuri duble si alte nebunii). Si am spus sa scriu aici daca ma poate ajuta cineva ce a mai facut sau care se pricepe la electrica sa imi poata explica sau da o schema electrica, care sa ma ajute pentru retrofit. Multumesc frumos!
  2. Imi poate lasa aici cineva un link cu ultima versiune de Ista? Multumesc anticipat
  3. Problema a fost de la pompa de inalte. Cu ea schimbata nu mai are nicio problema masina. Singurul lucru ce mai e de facut la ea e sa gasesc un electrician sa imi lege marsarierul (difera de la 2.0d la 3.0d)
  4. Ieri am intampinat o problema la e39-le meu diesel. Masinii i-am facut swap motor, ea de fabrica a venit cu motor de 2.0d 136cp, si acum 2 saptamani i-am facut swap la 3.0d 184cp. Dupa swap masina nu tragea (la fel mergea si pe masina donatoare 530d-ul), efectiv simteam ca nu trage turbina, am umblat asa cu ea 2 saptamani fara nicio problema, doar ca nu tragea, si ieri i-am gasit rezolvarea, in conducta de unde pleaca 3 furtune de vacuum, cea ce mergea la turbo era infundata, si nu lucra tija aceea cu actuator de la turbo din cauza ei. Am curatat acolo unde venea vacuum-ul de la turbo, iar masina acum trage cum trebuie, dar a aparut o alta problema bineinteles... cand o calc tare, masina moare (ca si cum ar fi cineva in dreapta si ar invarti de cheie sa opreasca motorul), si nu mereu. Dupa 5-6 accelerari puternice patesc asta. Fara absolut nimic in bord, efectiv ii dau pedala, trage, trage si deodata moare fara nici o balbaiala fara nimic. Iar apoi, porneste foarte greu la cald, dupa ce moare poate sa porneasca dupa 2 secunde, sau dupa 20 de secunde de dat la automat. Eu in urma cu o saptamana, m-am uitat la injectoare cu Inpa, si am vazut ca injectorul 1 nu lucreaza cum trebuie (avea valori +4) si mergea intrerupt la rece. Cum aveam un 525d la dezmembrat, am zis sa iau injectorul de 525d si sa il pun pe 530d-ul meu. Spre surprinderea mea, dupa ce am pus injectorul, masina nu mai merge intrerupt cum mergea inainte, si injectorul 1 de 525d scoate acum valori in cel mai rau caz de 1.30 (indiferent ca e cald sau rece). Am zis sa ii pun diagnoza sa vad ce erori am si am urmatoarele erori : 4693 – Diesel Pre feed pressurepump 13573– Glow Device (Releu bujii/bujii) 7728– Charge-air pressure controlor charge-air pressure actuator (eroare de vacuum) toate furtunele de vacuum sunt noi, inclusiv cele de la intercooler, suporti motor etc 4496– Rail Pressure Plausibility (eroarea asta mi-a aparut de 2 ori, dupa ce mi-a murit de 2 ori motorul la accelerari puternice) Mentionez ca pompele de motorina sunt bune, se aude ca baga bine, iar cea de sub prag baga presiune 4 bar mereu. Inca ceva : Dupa ce imi moare motorul in acceleratie, si o pornesc (mai greu sau usor, nu are importanta), se aude un tacanit urat de la motor. Eu m-am gandit sa incerc prima data sa schimb injectorul de 2.5d si sa pun unul bun de 3.0d si sa ii schimb senzorul de pe pompa de inalte.
  5. Am rezolvat problema, si am spus sa postez aici rezolvarea in cazul in care cineva vrea sa isi faca swap 520d -> 530d si se loveste de problema asta si sa nu las topicul in aer fara un raspuns la problema. Daca faci swap-ul 2.0d - 3.0d pe e39, trebuie sa schimbi pedala de acceleratie neaparat chiar daca masina donatoare cu motorul de 3.0d nu vine cu pedala electrica (eu aveam pedala de acceleratie modelul cu o tija ce duce la un potentiometru langa imobilizator). Trebuie schimbata pedala cu una electrica (model mai nou si neaparat de pe masina cu cutie manuala, altfel va avea la finalul cursei pedalei kickdown, ceea ce va face masina sa cada in nas), si de la pedala de acceleratie, trebuie trase niste fire, intr-o mufa gri de la ECU / DDE. Cam asta e tot.
  6. Nu dispun de diagnoza dedicata BMW ISTA, doar Delphi si masina e la 50km de oras, deci sa ii fac diagnoza cu ISTA ar trebui sa o tractez sau sa o pun pe slep sa o aduc in oras la cineva sa ii poata face. - sistemul de alimentare cu motorina nu e la fel. La 520d (cum e masina de fabrica) are o singura pompa de motorina sub bancheta in partea dreapta. Am schimbat pompa de sub bancheta cu cea de 530d si 530d-ul mai are o pompa sub pragul din stanga (i-am montat si pompa de sub prag, care vine legata la un releu din portbagaj insa am legat-o la firul alb-albastru cel de alimentare al pompei de sub bancheta). Ma gandeam ca merge si asa. Pompa de sub prag si de fabrica vine trasa tot la releul acela insa probabil nu cum am legat-o eu. - pedala de acceleratie e legata la o tija ce duce la un potentiometru (am schimbat si potentiometrul, l-am pus pe cel de 530d, iar mufa ce vine bagata in potentiometru are firele identice)
  7. Bineinteles, scuze ca nu l-am mentinat. Dar cred ca nu aveam nicio sansa sa o fac sa porneasca fara DDE/ECU netransferat.. ECU + Instalatia electrica de 3.0d si ea a fost montata. S-a potrivit perfect. Singura problema e pedala de acceleratie care se manifesta cum am scris mai sus, in primul post, ceea ce face masina inutilizabila...
  8. Buna. Am facut weekend-ul acesta un swap motor la e39-le meu, un 520d amarat, care abia mai pornea si vibra din toate incheieturile din cauza pompei de injectie. Am pus un 530d de 184cp, si dupa ce am montat absolut tot (motor, cutie, cardan, diferential, planetare, instalatie electrica motor, pompa de sub prag, etc), masina porneste fara probleme la sfert, insa atunci cand apas pedala de acceleratie (putin sau cu pedala la fund, nu are importanta) masina se tureaza pana pe la 1300rpm si ramane acolo, si abia atunci cand apas pe frana revine la normal relantiul. Am facut un test cu un Delphi multimarca pe motor si apar erorile urmatoare : 0220 - Accelerator Pedal Sensor 2 (senzoul acesta ma intereseaza pe mine care e si unde il gasesc daca stie cineva) 1255 - Delivery pump pressure sensor 0235 - Boost pressure sensor Am schimbat senzorul ce vine legat mecanic pe pedala de acceleratie propriu-zisa si degeaba. Face la fel. Efectiv nu pot folosi masina, masina se acceleraza doar pana la 1300rpm cand apas pedala si ramane acolo si cand las pedala. Mentionez ca masina donatoare 530d-ul functiona perfect inainte de a lua motorul de pe ea. Si nu avea erorile prezentate mai sus.
  9. Salut. Si eu intampin aceeasi problema. Ai rezolvat cumva ?
  10. Postez dupa aproape 2 ani, cu problema rezolvata. Problema era de la Rulmentul spate dreapta (care la e39 520d cititorul ABS, vine pe rulment). Poate ajuta postarea asta pe cineva care se confrunta cu problema asta.pentru ca eu nu am gasit niciunde rezolvare nici aici, nici pe forum-urile de afara. Am schimbat senzori ABS, modul ABS, codat modul ABS, diagnoze peste diagnoze, aerisit frane, si degeaba. Problema era de la un rulment spate ! Si eroarea era 67 Intermittent interference, si anume la viteze extrem de mici, cititorul de viteza de pe rulment, nu citea o fractiune de secunda, viteza la roata corect atunci cand franai, si intra ABS-ul fara sa fie nevoie.
  11. Te referi la senzorul ABS ? Am scris ca l-am schimbat si tot asa face. Sau la ce te referi ?
  12. Salut, am un e39 520d an 2000 pre facelift. Masina are ASC, iar problema este atunci cand pun frana la un stop sau la un semafor, incepe sa imi bata pedala de frana (ca si cum intra ABS). Doar la stopuri si la viteze mici face, si parca nici nu prinde frana asa cum ar trebui. Discurile de frana fata-spate sunt noi, placutele la fel, ATE toate. E foarte enervant, mai ales la trecerile pt. pietoni cand pui frana sa treaca pietonul. Se uita la tine de parca era sa il calci, pt ca intra ABS si se aude bataia in pedala cred si de afara ) . Am inceput deja sa ma obisnuiesc cu problema face asa de cand am cumparat masina (de prin Septembrie).. dar vreau sa o rezolv acum. Am facut o diagnoza cu INPA, si mi-a dat 2 coduri de eroare pe ABS : 67 Intermittent Interference 33 Opel Left Front Wheel Speed Sensor Am schimbat senzorul ABS de pe roata stanga fata cu unul Delphi. Si.... Nimic... face exact la fel... aceleasi erori... Trebuie codat sau ceva ? Eu nu stiu ce sa ii mai fac. Ceva sugestii, sfaturi de la cineva care se pricepe sau care s-a mai intalnit cu problema asta ? Pot face si o filmare daca vreti sa vedeti exact cum face masina. Multumesc
  13. Salut, detin un BMW e39 520d, din 2000 pre-facelift, cod motor M47. Mi-am cumparat o mufa pentru diagnoze de BMW, si dupa ce m-am chinuit sa instalez programul.. surpriza... mufa nu imi vede motorul (M47). M-am uitat pe sectiunea e46, acolo il vede. In schimb pe sectiunea e39, nu apare niciun M47. Ceva sugestii ?
  14. Salut,

    ai rezolvat problema, ce a fost defect?

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.