Jump to content

C.Catalin89

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e60 520d

C.Catalin89's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Asa si la mine,conduc mai sportiv,i-am resetat si transmisia si tot are o intarziere de 2-3 s aproape,stiu ca e normal sa aiba dar nu chiar asa de mare nu? Am date jos clapetele de la admisie,poate o fi si acesta un motiv?..
  2. Salut CNT am si eu aceeasi problema ca si tine,sa inteleg ca trebuie sa o duc la service si sa o conduca cineva intr-un mod sportiv timp de o ora fara sa umble in ECU si se rezolva problema? Eu stau in Anglia momentan si nu prea gasesesti profesionisti aici,eventual sa o duc la reprezentanta..
  3. Asa este,are o intarziere,la mine de 1 secunda,1s jumate uneori,dupa ce apas pedala
  4. Scuze m-am grabit! Rectific,daca desfiintez clapetele. Le-am scos si mi se pare ca nu mai trage asa bine,in prima viteza si in a 6-ea
  5. Daca schimb clapetele trebuie sa modific ceva setari in calculatorul masinii? Sau vre-un senzor sau pompa ?
  6. “Dann/y” asta iti afecta si puterea masinii sau altceva? Sau doar ca trepida si murea motorul cand era foarte frig?
  7. Cum arata? Ca eu am schimbat o pompa vacuum da cred ca e de la turbo,tu te referi la cea cu capac de metal de langa clapeta de acceleratie? Nu pot pune poza ca as atasa..
  8. Problema ta seamana cu a mea,un prieten mecanic mi-a zis ca trebuie sa curat clapeta de acceleratie. Mi-a spus doar parerea lui,urmeaza sa incerc si asta pt. ca la diagnoza mie nu mi-a dat nimic.
  9. Am observat ca moare motorul dimineata cand e frig si ridic piciorul prea rpd de pe frana ,trebuie sa tin piciorul pe frana cateva secunde mai mult si dupa sa nu plec de pe loc 1-2 minute,stiu ca asa e indicat oricum la diesel,dar daca ma grabesc si vreau sa plec gen nu ar trebui sa imi moara motorul direct dupa ce pornesc motorul si plec. Deci sigur problema pleaca si de la frig!
  10. Nu da nimic pe diagnoza,am avut 2 erori legate de turbo si de senzorul de la evacuare,trebuie sa regenerez dpf! Si am sters erorile...nu cred ca au legatura simptomele cu dpf-ul nu? Si daca erau bujiile curios ca nu au aparut la diagnoza...nu ma pricep prea mult si de aia ma gandesc la tot felul de probleme.. Cand ma duc cu masina la service e ca la doctor ,3 medici 3 pareri diferite,ca si cu mecanicii
  11. Salut baieti,de ceva timp la un 520d cutie automata am o problema,cand il pornesc si dau sa plec si apoi o pun in N sau P sau pur si simplu o accelerez si dupa o las la relanti parca da sa moara,se tureaza perfect,merge bine dar cand o pun pe N are un vibrat scurt si parca se opreste motorul ( nu se opreste! Se opreste doar atunci cand e f frig afara si e rece motoru,pus si simplu moare motorul ,trebuie sa o las sa se incalzeasca cateva minute si dupa pot pleca) sa fie bujiile,vre-un? Sau o fi ceva mai grav? gen sa fie de la cutie? Va multumesc!
  12. Adevarul e ca in primele 3 trepte in mod sport se tureaza pana la 4500,treapta 4-5-6 maxim 3000 de ture! O ultima intrebare,sa incerc prima oara sa reconditionez turbina si dpf-ul(la dpf am inteles ca trebuie sa imi tureze masina minim 30 de min sa intre in functiune filtrul si sa arda noxele,asta e regenerarea? Asa mi-au spus baietii de la service) sau nu sunt sanse de rezolvare si ar trebui sa le cumpar noi? In orice caz cred ca mi-am luat un pic de tzeapa cu masina pt ca omul zicea ca nu are nici o problema....si am probat-o in Birmingham,trafic....nu am putut sa depistez problema in centrul orasului. Va multumesc!
  13. "crazyboy" sa inteleg ca nu crezi ca se rezolva problema doar cu regenerarea dpf? 132000 mile are masina si app. in cartea service scrie ca a fost schimbat dpf-ul la 130000 mile,dar nu au fost facute reviziile doar la bmw asa ca poate fi minciuna,poate a avut omul pile la service )) si a pus la vrajeala ca a schimbat anumite piese...nu stiu,zic si eu
  14. Nu stiu ce fel de tester s-a folosit sincer! Locuiesc momentan in Anglia si nu cunosc nici un mecanic de incredere,o iau pe bajbaite si mecanicii astia,nu imi zic macar 70% ca poate fi ceva anume,pt fiecare diagnosticare imi iau in jur de 30£! Am fost la 3 mecanici si mi-au spus sa schimb piesele respective si daca nu merge e infundat Dpf,dar nici asta nu e sigur. (app. nu e indicat sa scot dpf-ul din soft nu?) Acum trebuie sa aleg la ce sa fac regenerare prima oara,la turbina sau la dpf ...pt. ca o turbina noua sau un filtru de particule nou costa in jur de 1000 €/£ Multumesc mult pt. sfaturi!
  15. Am sters erorile! Si tot degeaba...m-am uitat in cartea service si scrie ca acum 6 luni a facut schimbul de ulei cu toate filtrele(am cumparat masina de max 2 luni) Si daca ar fi problema de la un filtru nu ar trebuii sa mearga greu la orice viteza? E ciudat ca se opreste puterea intre 130-140 /h,nu merge mai tare de atat! Cred ca am schimbat piesele degeaba..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.