Jump to content

KozO

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e90 n47

KozO's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. deci bimmerul inlocuieste toate cele 3 lanturi pe cand team service nu ? ( ar mai trebui ceva cerut in plus la bimmer fata de ceea ce au facut in lista aia ? caci la team service am inteles ca trebuie sa ceri extra lant contra a 340 de lei ) multumesc adica in afara de asta mai trebuie cerut ceva in plus sau asta reprezinta distributia completa ? CHAIN (piesa originala BMW) Piesa de schimb (piesa originala BMW) CHAIN TENSIO (piesa originala BMW) Roata lant (piesa originala BMW) Intinzator lant (piesa originala BMW) Timing chain (piesa originala BMW) Sina ghidare lant di (piesa originala BMW) Sina intinzatoare la (piesa originala BMW) Chain tensio (piesa originala BMW) Garnitura joja ulei (piesa originala BMW) -Sprocket (piesa originala BMW) Spritiera ulei s.ung (piesa originala BMW) Lant pompa ulei (piesa originala BMW) Saiba injector Garnitura baie ulei (piesa originala BMW) Solutie etansare (piesa originala BMW)
  2. tocmai de aceea am initiat acest topic ... de 1 saptamana citesc commenturi, pareri, opinii si in loc sa ma lamuresc mai rau m am bagat in ceata ... toti se lauda ca s cei mai buni si se bat cu pumnii in piept de la baietasi de cartier pana la service uri mari ... dar toti clientii sunt nemultumiti de la cum s a comportat doamna de la telefon pana la intarzierea cu 10 minute a programarii sau picat piese din motor dupa reparatii si incapacitatea unora de a reseta o eroare in bord etc am intalnit inclusiv situatii in care mi s-a spus : dar de ce ti ai luat automata ? de ce motorina nu benzina ? dar de ce ti ai luat 4x4, dar de ce nu ai schimbat uleiul la cutie ? dar de ce ti-ai luat n47 ? de ce am run flat uri ca distrug articulatiile ? da de ce am roti pe 16 ca e de cacat , etc ... cand mi s a aprins martorul de motor in bord am dat peste 1500 de lei pe teste, diagnoza, pareri, cercetari, schimbat fel de feluri la ea etc ... toti si au dat cu parerea de mai aveam putin si schimbam si motorul pana cand mi a zis un baiat la tigara : bah vezi ca i turbina, uite aici un numar de telefon suna si rezolva ! si s a rezolvat ! voiam sa stiu destul de concret o parere de service unde nu se fura piese, unde nu se spune sa schimbi nu stiu ce doar de dragul de a schimba, etc ... de unde lumea pleaca dupa chestii complicate ( nu un schimb de ulei ) si se reintorc cu drag atunci cand au si alte probleme sau recomanda mai departe nu pe pile si prietenii ... din toate commenturile am inteles aproape ca BMW este o masina de kkt, ca toti din reprezentante sunt niste "criminali jepcari", ca la bimmer iti pun piese de dacie sau ca la team service bmw ciupanezu nu e bun ca e altul mai tare sau invers ... sincer sa fiu ma doare n cot daca da service ul x factura sau nu, sau ca si pun adaos 11,5 % fata de 9,8 % sau ca nu te lasa cu piesele de acasa ... imi pare rau ca nu sunt un maniac care sa le stie pe toate de aia si intreb concret nu am posibilitatea sa dau 8000 de lei pe o distributie. imi pare rau ca s sarac de aceea caut alternative mai decente, cu garantie si unde sa am cumva, macar doar impresia, ca oamenii stiu ce fac si nu o ard la norma doar de dragul de a face ! texte de genul : bah daca au 3 distributii pe zi la facut ti se pare ca nu se pricep ? ma lasa rece ... pai faptul ca automobile bavaria NU a reusit sau NU a vrut sa mi spuna ca turbina e busita cred ca spune multe despre lucruri facute de mantuiala scuze ca am raspuns cumva tuturor in reply ul asta ... ideea era simpla : un service decent cu pareri pro si contra din care sa mi fac o parere si sa pot alege ... thx again
  3. masina este adusa de mine din germania la 65 de mii de km si reviziile complete sunt facute din 15 in maximum 15 mii de km ... ( am facut si la 9000 depinde de timpul meu disponibil dar niciodata peste 15 mii )
  4. Sunt nou pe aici so va rog NU dati cu pietre daca am gresit postarea/ topicul, etc Situatie : - BMW E90, motor N47, 2011, Xdrive - in urma ultimei revizii ( BMW PLOIESTI ) mi s-a comunicat ca se aud zgomote de la distributie ( nu grave dar mi se recomanda sa fac distributia ) - motorul are 170 000 km reali Intrebari : - Care ar fi cel mai recomandat service BMW din Bucuresti unde sa pot sa am incredere sa schimb aceasta distributie ? - Cum se recomanda sa se faca aceasta distributie ? Cu motor dat jos sau fara motor dat jos ? - Care ar fi marca de piese de utilizat in aceasta operatiune ? P.S. : - NU vorbesc de reprezentantele BMW oficiale ( Bavaria Baneasa, Optopeni etc ) unde consturile se ridica la peste 8000 de Lei - Imi doresc service cu Garantie daca se poate - Daca se poate raspunsuri cu Argumente de la oameni care au trecut prin aceasta situatie * m-am interesat la Bimmer si costul este de 3400 fara dat motor jos + niste recenzii catastrofale despre acest service ** m-am interesat la Service Scream (Tezparii) unde costul este de 3500 dar cu motor dat jos + niste recenzii asa si asa Altele nu mai stiu in Bucuresti ! So, CE SERVICE considerati ca este mai indicat pentru SCHIMBARE DISTRIBUTIE E90, N47 ? Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.