Jump to content

Sor!n

Members
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW X1 18d E84 FL

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Sor!n's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salut, la rece sau la drum lung se comporta absolut perfect, schimbarile sunt line, doar in oras cand merg mult bara la bara am vazut ca incep socurile, banuiesc ca atunci creste temperatura uleiului si de acolo provin si acele socuri .
  2. Poate ne ajuta dan.I sa aflam acea codare secreta, sa ne bucuram si noi 100% de tempomat.
  3. Maneta de pilot a functionat din prima codare, dar ceasurile nu au vrut sa afiseze nici dupa 3 incercari. Cred ca nu accepta functia asta, ele fiind varianta low.
  4. Il am pe al doilea , cel Low, am coborat acum la masina sa verific .
  5. Pe Realoem imi arata ca ar suporta, sau poate nu ma uit eu unde trebuie : https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VP71-EUR-04-2013-E84-BMW-X1_18dX&diagId=62_0519
  6. Multumesc de ajutor “shady”. Am montat noul grup de manete cu pilot automat, functioneaza perfect, doar ca nu imi afiseaza nimic pe ceasuri . Sa nu fie compatibile cu functia ?
  7. Aceeasi cutie o am si eu pe X1, 8hp45 si am schimbat recent uleiul si filtrul , 129k km si 6 ani vechime. De aici am luat kitul : https://www.procars97.ro/zf/330-pachet-revizie-cutie-viteze-automata-zf-pentru-bmw-8hp.html
  8. Vreau sa fac si eu retrofit la cruise control, trebuie sa am in vedere doar optiunile pe care le am acum pe spira, senzor ploaie, stergator spate si comenzi volan, sau trebuie sa fie si compatibil cu codurile pe care mi le da in programul original? Acolo imi da vreo6 variante de coduri, dar e greu sa gasesc fix codurile alea.
  9. Socurile la cald le aveam si inainte de schimbul de ulei si am crezut ca prin aceasta revizie o sa scap de ele. Pe magneti s-a gasit foarte putina pilitura, deci uzura mare in cutie nu am, masina avand 139k km in prezent.
  10. I-am facut aaaptarea cu programul original , dar se pare ca acele socuri la cald inca persista. Nu am nici o eroare pe cutie, iar revizia a fost facute cu ulei si baie originala ZF.
  11. @Mihai1923, ai reusit sa rezolvi problema?
  12. O sa o testez cateva zile sa vad daca mai persista acele mici suturi la cald si atunci o sa vad daca ii fac si adaptarea. Cat te-a costat adaptarea pe tine ?
  13. Astazi am facut si eu revizia la cutie, este primul schimb in 139k km, cu kit original ZF, baie cu filtru si 7 litri de ulei. Baia veche avea foarte putina pilitra pe magneti, dar uleiul vechi se cam inegrise la culoare si se depusese si un strat de mazga pe baie, deci era timpul sa fie inlocuit. Au curs gravitational in jur de 5,5l ulei si a fost inlocuit cu aceeasi cantitate. Resetarea cutiei nu i-am facut-o, ca mecanicul meu nu avea softul necesar, dar daca totul merge perfect nu cred ca i-o mai fac.
  14. Poti incerca la BVL Master Tuning, au sediu pe str Fabrica de Chibrituri , sector 5, repara exclusiv BMW, si la ei am vazut multe cutii de trasfer si diferentiale desfacute si reparate.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.