Jump to content

Vlad14

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3 F25

Vlad14's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Le-am luat pe amândouĂŁ jos și am dat pe buton sa vad cum merg, cel din dreapta nu mai face fațĂŁ, se retrage greu si nu se mai compreseaza de tot, astfel portbagajul nu se mai aliniazĂŁ corect nici el. Reglaj pentru cei interesați existĂŁ doar la balamale și se aflĂŁ dupĂŁ masca portbagajului, mai exact bucatĂŁ dreptunghiularĂŁ. Am comandat unul aftermarket Stabilus Powerise, exact ce scrie si pe asta original dar fĂŁrĂŁ sigla BMW si a fost 950 lei. Acum sa vedem daca vine si ce trebuie. Nu m-as riscĂŁ cu d-astea din dezmembrari pentru ca e cunoscut ca amortizoarele astea nu fac fata mult și mie ca sunt deja pe ducĂŁ și alea.
  2. Salut! De când cu temperaturile astea mai joase, portbagajul de la mașinĂŁ mea (BMW X3 F25) a ĂŽnceput sĂŁ facĂŁ figuri. Și-anume nu se mai ĂŽnchide, doar ajutat, ajunge la aproximativ 30 cm de ĂŽnchidere si il aruncĂŁ inapoi, ca și cum telescoapele ĂŽntâlnesc o rezistențĂŁ. Am mai cautat rezolvĂŁri care pe forumurile din strĂŁinĂŁtate au fost rezolvate de garantie intr-adevar, dar am vĂŁzut undeva de o posibilĂŁ ajustare a telescoapelor sau ceva de genul... Din pacate eu nu am gasit aceea ajustare și mĂŁ gândesc cĂŁ ar trebuii asa ceva deoarece in partea dreapta se observa faptul cĂŁ e mai iesit in-afarĂŁ decât partea stanga. DacĂŁ v-ați intalnit cu asa ceva și știți cumva cum pot rezolva problema asta, as fi recunoscĂŁtor. Ca și idee un Telescop nou de la Stabilus e 1000 lei. Cu stimĂŁ, Vlad
  3. Salut! Nu Ăâ˘tiu dacĂŁ s-a mai confruntat cineva cu problema asta, ĂŽnsĂŁ am zis sĂŁ ĂŽmi incerc norocul, poate e o rezolvare chiar uĂâ˘oarĂŁ. Deci la deschiderea haionului, totul bine si frumos, la ĂŽnchidere scoate niste zgomote urâte si cand ajunge la 20 cm de unde sa se ĂŽnchidĂŁ, il aruncĂŁ inapoi Ăâ˘i se opreĂâ˘te, semn cĂŁ ceva il impiedica, sau forĂâşeazĂŁ. Problema asta a apĂŁrut de cand cu frigul, vara nu a facut asa ceva ĂŽnsĂŁ zgomotul era prezent si atunci. Faza e cĂŁ am Ăâ˘i observat ca pe dreapta e mai ĂŽnafarĂŁ decât pe stânga, si sa se poata regla cumva Ăâ˘i sĂŁ nu stiu eu. Este vreo modalitate sa le testez, sĂŁ vĂŁd dacĂŁ sunt bune? Se poate regla ceva? Am mai citit si pe forumurile din strĂŁinĂŁtate problema asta alĂâşii au zis ca e doar ceva de reglaj alĂâşii ca e din cauza telescoapelor, cĂŁ unul a fost stricat Ăâ˘i inlocuit. De schimbat nu sunt prea uĂâ˘or Ăâ˘i pe deasupra is si costisitoare. (1.000 lei aftermarket Stabilus Ăâ˘i 2.000 pe original). AĂâ˘tept cu nerĂŁbdare rĂŁspunsuri voastre, pânĂŁ atunci, drumuri bune! Cu stimĂŁ, Vlad Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
  4. Salut! Sunt in posesia unui BMW X3 E83 2010. Din cauza cheilor care nu inchid sau deschid masina din telecomanda inchiderea masinii o fac astfel: inchid din interior cu butonul central apoi deschid usa soferului si o inchid din cheie manual. Si ma tot intreb de ce din-afara se inchide doar usa soferului, e vreo problema cu actuatorul/ sigurante? In cazul cheilor ce pot face cu prima cheie am reusit sa tot reinitializez de cateva ori,a mers maxim 2 zile si dupa nimic, acum doar cand vrea mai inchide usile dar rar si trebuie insistat, a 2-a cheie doar porneste masina si nu raspunde nici la reinitializare... E de vina acumulatorul, e dus la amandoua sau ceva nu e bine in contact, si cum pot sti? Exista ceva reparatii de chei in apropiere de unde stau eu( Targu-Mures )? Mulțumesc anticipat.
  5. VĂŁ rog sĂŁ mĂŁ iertați nu am vazut ca este un topic dedicat cu Probleme, am mutat cele 2 topicuri. Puteți sĂŁ stergeți cele 2 topicuri din sectiunea asta.
  6. Salutare din nou, azi am vrut sĂŁ verific presiunea ĂŽn carter sĂŁ vĂŁd dacĂŁ totul ok. Ce sĂŁ vezi nu existĂŁ vaccum ci presiune pozitivĂŁ. DacĂŁ scot furtunul de la carter scoate și pe acolo presiune. De ce am facut testul asta? Deoarece la admisie si in partea dreapta a motorului undeva sub filtrul de ulei au aparut ceva scurgeri care au ajuns in final chiar și pe jos, ele nefiind foarte mari, doar mici pete. Acum ĂŽntrebarea este de unde presiune, ar trage aer fals pe undeva? In cazul asta nu s-ar auzi motorul mai ciudat, sau chiar fluctuatii ĂŽn turatie ( eu nu am nici unul dintre ele ) Motorul nu mananca ulei intre schimburi uleiul de pe joja a scazut extrem de putin. Pe la injectoare nu pierde presiune, deoarece porneste normal cand motorul e cald. Mulțumesc anticipat, masina in cauza e un BMW X3 e83 2010. DacĂŁ vĂŁ mai pot ajuta cu ceva informatii, o fac cu mare drag.
  7. Salutare din nou, azi am vrut sĂŁ verific presiunea ĂŽn carter sĂŁ vĂŁd dacĂŁ totul ok. Ce sĂŁ vezi nu existĂŁ vaccum ci presiune pozitivĂŁ. DacĂŁ scot furtunul de la carter scoate și pe acolo presiune. De ce am facut testul asta? Deoarece la admisie si in partea dreapta a motorului undeva sub filtrul de ulei au aparut ceva scurgeri care au ajuns in final chiar și pe jos, ele nefiind foarte mari, doar mici pete. Acum ĂŽntrebarea este de unde presiune, ar trage aer fals pe undeva? In cazul asta nu s-ar auzi motorul mai ciudat, sau chiar fluctuatii ĂŽn turatie ( eu nu am nici unul dintre ele ) Motorul nu mananca ulei intre schimburi uleiul de pe joja a scazut extrem de putin. Pe la injectoare nu pierde presiune, deoarece porneste normal cand motorul e cald. Mulțumesc anticipat, masina in cauza e un BMW X3 e83 2010. DacĂŁ vĂŁ mai pot ajuta cu ceva informatii, o fac cu mare drag.
  8. Salutare am și eu o problemĂŁ de pol opus: am presiune ĂŽn carter adicĂŁ dacĂŁ scot bușonul la ulei se simte cum iasĂŁ aerul. DacĂŁ scot furtunul de la carter se simte din nou ca scoate aer, deci supapa PCV lucreaza bine? Acum presiunea e constanta, in cazul asta supapa nu isi face treaba de ajuns și trage de pe alt undeva aer fals? Care sunt locurile de unde ar putea sa traga? Vreau sa mentionez ca de la admisie am putin de scurgere in fata motorului. Masina in cauza este un X3 e83 2010. Mulțumesc anticipat.
  9. Salut! Sunt in posesia unui BMW X3 E83 2010. Din cauza cheilor care nu inchid sau deschid masina din telecomanda inchiderea masinii o fac astfel: inchid din interior cu butonul central apoi deschid usa soferului si o inchid din cheie manual. Si ma tot intreb de ce din-afara se inchide doar usa soferului, e vreo problema cu actuatorul/ sigurante? In cazul cheilor ce pot face cu prima cheie am reusit sa tot reinitializez de cateva ori,a mers maxim 2 zile si dupa nimic, acum doar cand vrea mai inchide usile dar rar si trebuie insistat, a 2-a cheie doar porneste masina si nu raspunde nici la reinitializare... E de vina acumulatorul, e dus la amandoua sau ceva nu e bine in contact, si cum pot sti? Exista ceva reparatii de chei in apropiere de unde stau eu( Targu-Mures )? Mulțumesc anticipat.
  10. Faza este cĂŁ e foarte greu de accesat Ăâ˘i nu ĂŽl gasesc nici pe diagrame, se poate cumva schimba fara a fi necesar ridicarea motorului? La admisie nu mai este nici o posibilitate de reparare in-afara schimbĂŁrii cu totul Ăâ˘i punerea de dopuri? Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  11. Am ĂŽnĂâşeles, furtunul acela care intrĂŁ in furtunul de aer unde ĂŽl pot gĂŁsi, pe diagrama nu apare doar garnitura, am scos, curios, furtunul Ăâ˘i am vazut ca era facut cu silicon de cĂŁtre cineva. Filtru epurator sĂŁ inteleg cĂŁ nu are? Unde ar putea aparea depuneri sau chiar sĂŁ se infunde? Ăn legĂŁtura cu furtunul precizat mai sus nu ai idee care ar fi Ăâ˘i eventual dacĂŁ s-ar putea schimbĂŁ fĂŁrĂŁ sĂŁ se ridice motorul sus. Ăn rest maĂâ˘ina nu scoate fum, filtrul de particule nu-l mai are, iar uleiul e cel original, are 280.000 km. Inca o intrebare motorul nu e cel cu problema la distributie, corect? Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  12. Salut, deĂâşin un BMW X3 E83 LCI din 2010 si de curand a aparut o scurgere la admisie, aproape de busonul unde se baga ulei, intrebarea este acest model are epurator care infundat sa produca scurgerea? IncĂŁ o scurgere mai mare a apĂŁrut tot dupa scurgerea la admisie Ăâ˘i anume pe la un furtun greu acesibil din partea dreapta a motorului care iese din apropierea filtrului de ulei, il recunoaste cineva sau a avut cineva problema cu el? O sĂŁ postez niĂâ˘te poze. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.