Jump to content

mkdan2004

Contributors
  • Posts

    550
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

mkdan2004 last won the day on September 24 2022

mkdan2004 had the most liked content!

About mkdan2004

Previous Fields

  • Masina
    X5 F15

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mkdan2004's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Posting Machine Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

129

Reputation

  1. Ce versiune de Android sau One UI? Ieri am primit si eu update de securitate pe S20 5G dar nu am avut nici o problema cu AA.
  2. Da mai multe detalii. Coloana electrica este o problema comuna, eu am schimbat pe garantie una la F15.
  3. Tocmai cautam si eu unde sa postez. F10?
  4. Pe o masina grea, nu as pune All-season decat daca este utilizata ocazional iarna sau doar in oras, unde exista alternative cand ninge abundent. Daca faci drumuri lungi, in afara orasului, nu as risca cu all-season. Stiu ca nu prea a fost iarna in ultimii ani dar o ninsoare serioasa daca prinzi, cred ca o sa regreti lipsa anvelopelor de iarna.
  5. Acum depinde si cu ce compari. Eu am avut pe vremuri o Bora cu jante de 15 si pluteai peste orice crater. Dar totodata am avut ML cu suspensie pneumatica si jante de 19 run-flat (MO extended cum le numesc ei) si iti spun sincer ca G01 este mai comfortabil.
  6. Suspensia adaptiva cu jante de 19" si anvelope run-flat pe G01 este extrem de confortabila. Eu sunt absolut surprins de cat de confortabila poate fi avand in vedere ca totusi nu este pneumatica. Din pacate nu o pot compara cu G01 cu suspensie normala dar pot sa o compar cu F15 cu suspensie normala si cu G05 cu adaptiva. G01 cu adaptiva este semnificativ mai comfortabil. @sskkaa nu stiu cum este cea adaptiva pe M40D dar stiu ca pe X3M si Competiton, este extrem de dura suspensia, nu este ca pe G01 "normal".
  7. Nu, X5 hibrid are portbajal semnificativ mai mic decat diesel sau benzina. De pe www.bmw.ro Hibrid: 500 l Diesel: 650 l https://www.bmw.ro/ro/all-models/seria-x/X5/2023/date-tehnice-ale-bmw-x5.html#tab-0-0
  8. Asta reuseste cu aprox 470 de cai.
  9. De curiozitate, care este cel mai mic motor pe G30 care poate atinge viteza aia pe bune? 30i sau trebuie sa fie 40i? Erau 3 oameni in masina.
  10. Cred ca ranforsat inseamna XL in limbajul lor. Runflat inca le numesc Runflat pe site.
  11. Waze pe HUD merge doar prin Android Auto, nu si prin Apple Carplay din cate stiu eu.
  12. Problema stocarii pare sa fi fost rezolvata de catre Toyota dar pretul acestor rezervoare este foarte mare. Ele trebuie sa susitina o presiune foarte mare si sa fie foarte rezistente la un impact. Totdata ele ocupa mult spatiu (Toyota Mirai este pe platforma de Lexus LS dar spatiu interior este cam la nivelul unei Corolle). Ciudat este ca Toyota nu a ales platforma unui Highlander ca sa testeze tehnologia lor pe H2 care ar fi avut mult mai mult spatiu si probabil mai mult "appeal" la public. BMW a ales mai cu cap in opinia mea. Dar problema stocarii ramane valabila (nu e o problema sa o parchezi in garaj). Nu mi-as face mai multe griji decat la un GPL (chair daca chimic difera mult).
  13. Faza cu hidrogenul (verde) este urmatoarea. In r&d se va investi mult oricum din cauza faptului ca hidrogenul poate fi utilizat si in alte domenii (incalzire, industria otelului) in loc de gaz: https://www.economica.net/chisalita-aei-hidrogenul-poate-fi-utilizat-in-sistemele-actuale-de-gaze-naturale_722853.html In Germania, flota de autobuze pe hidrogen (inclusiv la aeroporturi) este foarte mare. Ceea ce insemna ca indiferente ce crede Elon Musk, exista un viitor pentru hidrogen deoarece va exista pe piata hidrogen verde (chiar daca initial pentru alte sectoare decat cel al transporturilor). Acum intrebarea este daca marii producatori vor reusi sa produca masini la costuri sustenabile care sa poata utiliza hidrogenul. Toyota nu cred ca si-a propus vreodata sa faca vanzari mari cu Mirai. Toyota investeste si in motoare cu ardere interna pe Hidrogen, si a participat si la curse cu o Corolla modificata pentru a merge cu hidrogen. Articolele astea cu caracter definitiv (moartea EV, sau hidrogenul este viitorul, sau fix invers) sunt click bait. In realitatea e o lupta destul de stransa ca sa se gaseasca solutii pentru probleme aparute atat cu BEVuri cat si cu alte tehnologii.
  14. 45e si 50e (dupa LCI) sunt G05. F15 Hybrid era 40e si avea motor de 2 litri. Scuze ca stricam topicul colegului.
  15. 100% de acord cu Romulus. Chiar daca nu au fost implicati in accident, multi de acolo ar trebui sa ramana fara carnet si eventual sa fie obligati sa dea examen din nou ca sa-l recapete. Au oprit ca ultimii idioti in ultimul loc in care sa faci asa ceva.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.