Jump to content

Andrei Coman

Contributors
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

About Andrei Coman

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    F11 520d 2016

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Andrei Coman's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

13

Reputation

  1. Am patit-o si eu, vine la pachet cu niste erori in DDE. Am schimbat toata conducta cam 700 de lei + manopera.
  2. Am facut si rechemarea la BMW, acum cateva zile m-au anuntat ca a venit racitorul si au facut masina in cateva ore. Nici o schimbare ca performanta.
  3. DPF + galerie de admisie curatate, problema rezolvata. Inca astept dupa racitor, am facut cerere din Septembrie si nimic.
  4. Salut, La un BMW 520d (B47 fara AdBlue) in ultima vreme observ ca face regenerari foarte des. Am verificat asta cu BimmerLink la drumuri pe autostrada, si pare ca face regenerari din 30 in 30 km. Grila din spatele narilor sta deschisa chiar si cand masina sta pe loc pornita. Inclin sa cred ca are legatura ori cu un DPF incarcat (masina are 276.000 km si nu s-a schimbat DPF-ul) sau cu senzorul de presiune diferentiala (pe loc citeste 11g soot daca o accelereze 2-3 secunde pana pe la 3000 RPM dupa ce las acceleratia vede 23 g) Oil Ash mass e ~ 30g. Eu am mers cu masina preponderent pe autostrada, a avut ocazia sa faca regenerari (pe care le-a facut cu success) Nu am nici un martor in bord. Putin context: Masina am luat-o in urma cu ~3000 km Am avut un termostat defect (blocat pe deschis) - schimbat Am avut erori in DDE pe legat de senzorul de temperatura/presiune - din topic-ul de mai jos - am schimbat conducta cu tot cu senzor. Recent am schimbat uleiul, Ravenol VMP 5W30 (am trecut de la ulei BMW original la acesta) Dupa schimbarea termostatului si a conductei (fara erori prezente in DDE), am facut un drum Timisoara Sibiu si retur unde am observat mai bine comportamentul asta (regenerari foarte dese). Cand am ajuns acasa am scanat masina din nou : 245700 (Particulate filter system: Particulate filter heavily loaded (exhaus back pressure high) ) in DDE. Distanta de la ultima regenerare a fost 67 de km, pare sa fie in crestere si speranta mea e ca se va curata pe parcurs (daca mentin stilul de condus pe autostrada). S-a mai lovit cineva de asta ?
  5. Eu am luat cod FSC de la https://checkvin.eu/fsc-code am prins cu 5 euro, acum vad ca l-au scumpit un pic.
  6. Am reusit ieri de pe un cont de Romania sa activez gratuit remote services. Nu a mers din browser, doar din cea mai recenta versiune a aplicatiei. Si inainte de asta, doar adaugand VIN-ul masinii putem sa trimit adrese de destinatie din aplicatie in masina, acum s-a deblocat sectiune de unde pot inchide/deschide masina de la distanta etc.
  7. Am luat display-ul de pe OLX de la cineva din Constanta cu 1500 de lei. Am urmat procedura din video-ul asta, nu am mai scos modulul de la clima, doar trim-ul cu gurile de ventilatie si ai acces la cele doua suruburi T15 care tin display-ul.
  8. Multumesc mult pentru raspunsuri! A fost display-ul. L-am schimbat destul de usor, plug & play cu un alt display de NBT.
  9. Salut! De câteva zile am probleme cu display de la navigație la un F11 din 2016 (navigație NBT mare) Se poate recondiționa sau ar trebui sa schimb display-ul cu totul? Se poate schimba doar display-ul (fără unitatea iDrive ) ? Daca e de schimbat ar fi compatibil și display-ul de la un CIC ? Am văzut ca se găsesc mai greu display-urile pentru NBT. Mulțumesc!
  10. 2 seturi pentru F30: - vara 225/45/18 style 397 - iarna 205/60/16 style 360
  11. Salut, recent am pĂŁțit-o cu o galma la F30-ul meu și iau in considerare câteva variante pentru schimbare: Am momentan 4 Michelin Primacy 3 225/45/18 95Y ZP (runflat). Cauciucurile le-am cumpĂŁrat noi in Martie 2018, au DOT 4917. Ieri seara am observat o galma micĂŁ la roata dreapta fata. Ma gândeam sa : 1 cumpar 2 caucicuri de același tip noi ( ajung undeva pe la 1600 de RON) 2 sa iau 4 Hankook Ventus Prime 3 pe aceleași dimensiuni, dar non-runflat ( ajung undeva pe la 1900 RON) și un kit de umflat 3 sa iau doar un cauciuc nou (având in vedere ca e pe fata problema și nu am xdrive ) ajung la 800 RON Din ce am ĂŽnțeles sunt mai comode rotile normale fata de cele runflat și ma tenteazĂŁ varianta 2 Ce pĂŁrere aveți ?
  12. Schimbat pana la urma la Bavaria cu 4500 RON (15% reducere pentru ca masina e mai veche de 5 ani) Fara probleme.
  13. Din pacate, si eu trebuie sa schimb parbrizul la F30-ul meu cu HUD. Am urmatoarele oferte: 1370 RON Parbriz Benson (China) montat la Pilkington 2735 RON St. Gobain la autoglass Timisoara ~5000 RON la Bavaria in Timisoara Am citit pe undeva ca trebuie recalibrat KAFAS-ul (am si sistemul cu camera) Inclin sa merg pe cel original la reprezentanta, dar aveti experienta cu alte marci (in materie de HUD/KAFAS dupa schimbare) ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.