Jump to content

Egzvard

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Galati

Previous Fields

  • Masina
    E87 120D

Egzvard's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. credeti ca rezolvarea egr-ului mi-ar putea rezolva problema fumului de la motor ? am vb cu cineva ca cica mai bine il anulez decat sa-l schimb, eu nu as vrea sa-l anulez chiar daca functioneaza pana in 2500rpm...
  2. exact aceeasi problema am si eu pe un 120d...e acelasi motor orcum. Nu am investit inca nimic doar ce i-am facut diagnoza la bimmer si cam degeaba. Mi-au spus ca iese fum de la colierul dintre turbina si dpf si pe la actuatorul turbinei...(de aici cred ca trebuie sa-mi dau eu seama ca pierd compresie si nu-mi intra turbina cand trebuie)...au fost in stare sa-mi zica ca am egr blocat si atat..nu mi-au zis daca pe deschis/inchis..nu mi-au spus ca as putea incerca sa-l curat sau sa-i fac ceva inainte in vederea reducerii unor costuri...nu dom'le "schimba-l direct" )). In schimb m-au frecat cu alte posibile probleme....mi-au spus sa-mi reconditionez turbina )...in fine nu m-au rezolvat cu nimic si nici prea multe informatii nu mi-au oferit in schimbul a 200 de lei cat m-a costat ...acum caut si eu un service prin galati care sa ma rezolve cu deblocarea/schimbul EGR-ului...si la fel sa iau pas cu pas fiecare problema in vederea rezolvarii cuplului. La fel iti recomand si tie vezi poate pierzi compresie undeva la vre'un furtun de la turbina si iti intra tarziu ( asta voi face si eu dupa ce rezolv problema EGR-ului)
  3. Cam asta e adevarul, Adi ) . Am gasit niste baieti specializati in turbine o sa ma duc la ei dupa sarbatori sa-mi zica cum sa scap de pierderea de compresie, sper sa nu am vreo problema la rar din cauza asta
  4. nu schimba ceva anume, pur si simplu intreg kit-ul de accesorii ( inclusiv fulia de vibrochen care numai ea este peste 1500 originala). sa-ti dau un pret exact...300 manopera si 2311 lei piesele...dar mi-a facut o "oferta" si ma ajunge cu totul 2300 lei...da cred ca am exagerat un pic cu 3000 dar orcum tot e mult pt un kit de accesorii . Dar e de inteles, sunt piese originale
  5. Super, oferta mea pt kit de accesorii cu piese originala e cam aprox 28-3000 de lei cu tot cu manopera, pe tine cat te-a costat cu piese after market ?
  6. ok guys, am fost la bimmer si mare mi-a fost mirarea. Practic nu m'au putut ajuta cu problema cuplului, mi-au zis ca ar trebui sa ma duc la AVD Turbo pentru ca problema ar fii la turbina sau egr-ul ar fii infundat ( mi-au facut testul egr si au iesit gazele ok dar mi-au spus ca nu's reale pentru ca pierd gaze inainte de a trece prin dpf si nu mi-au putut spune cu exactitate daca e infundat sau nu) si ca cei de acolo ar fii cei mai buni in domeniul turbinelor si ar fii in stare sa-mi spuna daca trebuie reconditionata turbina sau nu. Deci nu cred ca trebuie reconditionata totusi am cuplu dupa 3000 si nu aud nici un suierat sau cva de genul. Mi-au spus ca majoritatea gazelor ies prin colierul de prindere dintre turbina si egr si putin pe partea celalta a turbinei pe la actuator (parca asa a zis daca imi aduc bine aminte). Mi-au zis ceva de distributie ca mi-ar recomanda sa o fac ( nu am nimic impotriva cu asta, stiam la ce ma expun de cand am cautat acest model), dar ce m-a mirat a fost ca au vazut ei o valva de racire de la egr blocata si fulia de la vibrochen crapata si ca ar trebui sa schimb tot kitul de accesorii... Voi ce credeti in privinta asta, it's not a big deal daca nu folosesc piese 100% originale bmw, dar totusi as vrea sa ceri niste pareri in privinta AVD turbo si despre problema cu fumul poate e dpf infundat sau ceva.
  7. Posibil sa fie si asta, dar in mod normal o turbina cu un furtun cel putin fisurat/spart nu ar trebuii sa scoata sunete ciudate, fasaituri sau vuiete...habar n-am...logic asa ar trebui iau eu nu am nici un astfel de sunet. Cred totusi ca dupa ce a schimbat ala turbina a setato sa intre abia dupa 3000rpm ca sa o protejeze invreun fel pana sa gaseasca pe cineva sa-i cumpere masina, adica eu . Orice ar fii pe 14 am programata diagnoza la bimmer, pana atunci ma afund in ipoteze si presupuneri. Hope everything will be fine ! Merci orcum
  8. yep, cred ca ai dreptate...sincer nu prea stiu cum se manifesta simptomele unui DPF infundat dar sunt sigur ca din fata casei germanului si pana am ajuns in cartierul unde locuiesc nu s-a regenerat absolut niciodata DPF, adica nu mi s-a aprins niciodata acel semnal in bord cu teava de esapament. Deci e prosibil sa am si eu o chestie la releul de bujii. Pe cartea tehnica bujiile au fost schimbate cel putin o data in 240 000 cat are masina ( nu imi aduc chiar foarte bine aminte, trebuie sa verific). Si inca o chestie care am observat-o zilele astea, imi iese fum din compartimentul motor, vine de undeva de sub debitmetru dar nu pot vedea foarte clar...abia e observabil noroc ca au fost temperaturile astea de 2,5-3 grade celsius...initial am crezut ca e abur puii mei se incalzeste motorul dar cand am bagat nasul simt miros de motorina arsa ca la teava de esapament, deci undeva pe la galeria de evacuare nu etanseaza ceva bine...nu cred ca are de unde sa fie de la vreo toba pentru ca nu scoate absolut nici un sunet ciudat. Nustiu unde este localizat filtrul de particule banuiesc ca undeva de acolo
  9. Hello guys ! Doar ce mi-am achizitionat o bijuterie de E87 120D/177HP N47. Este primul bimmer (deci nu prea stiu cum ar trebui sa se simta masina) sunt multumit, l-am cumparat personal de la un cetatean german cu radacini turcesti ) dar era ok tipul, proprietar binenteles. Urmeaza sa-i fac o diagnoza mecanica/distributie...nu cred ca e nevoie si de una electrica pentru ca totul pare a fii in regula, functioneaza absolut tot, nici o eroare. Insa am o mare problema care ma roade, nu prea simt calutii aia care sunt mentionati in CIV. Plec de pe un TDI 1.6/105HP al unei imense skoda superb si trage mai tare pana in 2500rpm...mult mai tare, cred ca pe un drag de 100m m-ar depasi. Masina nu scoate fum de nici un fel niciodata indiferent de viteza/turatii. Cuplul masinii il simt abia de la 3000rpm+ nu e extraordinar, nu te baga in scaun dar fuge tata, asa liniar cum accelereaza isi face treaba, pe autostrada spre romania i-am dat 200km/h si inca mai mergea dar fiind masina abia cumparata am spus sa nu exagerez. Va rog din experienta voastra si daca vreti sa-mi oferiti posibile cauze pentru acest lucru ca sa stiu cam in ce buget trebuie sa ma incadrez Conduc numai intre 2200-3000rpm. Toba de esapament e impecabila nu scoate fum indiferent de viteza, temperatura motorului sau de turatii, nu scoate sunete ciudate nici motorul. 2100-2200rpm treapta 3 = 60km Observatie ! Proprietarul mi-a spus ca a schimbat turbina cu una noua nouta (nu-l cred) cu factura care mi-a si inmanat-o. Nu-l cred pt ca costul turbinei (turboloader) a fost de 250E si manopera 500E..asa scria pe factura, si garantie pe ea 18 luni(lucrarea facuta in septembrie). Masina a stat in garaj si nefolosita cam 1 an de zile dupa banuiala mea din ce am inspectat vizual/tactil ( proprietarul mi-a spus acest lucru dar nu a si mentioanat cat a fost nefolosita). Nustiu ce alt ceva sa va mai spun, sper ca va sunt de folos informatiile ! Abia astept feedback-urile
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.