Jump to content

alph0nse

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW Alpina B7

alph0nse's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Poate cĂŁ modulul respectiv trebuie programat pe mașinĂŁ.
  2. Testul l-ai fĂŁcut cu ISTA? Ăntreb pentru cĂŁ ISTA ĂŽți poate verifica independent fiecare componentĂŁ implicatĂŁ ĂŽn problema pe care o ai. Ăți fac un „paste” cu problemele posibile la eroarea ta. Mai mult nu mĂŁ pricep, a mea e benzinarĂŁ! Action in service Check the following potential problem sources: Leaks in mass airflow system on engine side of compressor Leaks in exhaust system on engine side of turbine (combined with mass airflow plausibility errors). Throttle valve defect (in combination with throttle valve faults). Defective EGR valve (in combination with EGR valve errors). Defective turbocharger (in combination with turbocharger faults). Severe EGR cooler soot accumulation. Applies to engines with single-stage boost: Conduct mass airflow system test.
  3. Și, cum am spus, așa au transformat autoritĂŁțile române un autoturism Euro4 ĂŽn Non Euro:
  4. PânĂŁ la urmĂŁ, am scris la Alpina și mi-au trimis senzorul original (250 euro, mĂŁ așteptam sĂŁ fie mai mult). Am ĂŽnlocuit și servomotorul VVT pe bank 1. Totul e ok acum. VĂŁ mulțumesc pentru ajutor!
  5. Senzorul original BMW costĂŁ 1800 lei, deci exact ce ai spus tu! De aia nu am curaj sĂŁ ĂŽntreb la Alpina, cĂŁ acolo sunt alte prețuri! Ăn ordinea ĂŽn care am interpretat eu erorile, mĂŁ gândesc cĂŁ din cauza senzorului defect ECU dĂŁ comandĂŁ la VVT și pe urmĂŁ intrĂŁ ĂŽn limp-mode. Dar o sĂŁ ĂŽncerc sĂŁ iau și un VVT de la dezmembrĂŁri, sĂŁ ĂŽncerc. Mulțumesc pentru sfat!
  6. Deci, ĂŽn Brief-ul german și ĂŽn certificatul de ĂŽnmatriculare românesc, e scris exact așa: BMW Alpina B7. Mașina nu este modificatĂŁ de nimeni, este doar fabricatĂŁ de Alpina. Are numĂŁrul 116 din 170 fabricate ĂŽn total din aceastĂŁ gamĂŁ, și se poate regĂŁsi și pe site-ul Alpina. Când am ĂŽnmatriculat-o, ĂŽn afarĂŁ de faptul cĂŁ am așteptat 2 luni dupĂŁ cartea de identitate (nu aveau de la ce model sĂŁ copieze, presupun, pt cĂŁ mi-au spus cĂŁ nu mai e alta cu motor 4.4 și 390 kw ĂŽn România), când mi-au dat CIV am observat cĂŁ e trecutĂŁ non-euro. Nu m-a interesat prea tare treaba asta, pentru cĂŁ e ĂŽnmatriculatĂŁ pe persoanĂŁ cu handicap. Dar de ce sĂŁ faci asta, când ĂŽn actele ei originale e Euro4? O sĂŁ pun o copie și dupĂŁ carte, sĂŁ vĂŁ edificați!
  7. Salutare, colegi! Posed un Alpina B7 din 2006 (4.4 supercharged, 530 CP). De curând s-a aprins Check Engine, și când forțez accelerația ĂŽmi intrĂŁ ĂŽn Limp Mode. Am pus testerul, mi-a dat erorile din fotografia atașatĂŁ. Am dedus cĂŁ e defect senzorul de oxigen pre-catalitic, și am cumpĂŁrat unul potrivit pentru VIN-ul mașinii, fabricat de BOSCH. Stupoare: avea mufa mai micĂŁ decât cea de la senzorul de pe mașinĂŁ, deși forma și firele sunt identice. Am tĂŁiat firele și am pus mufa de la senzorul mașinii, am șters toate erorile, am mers cu mașina câțiva km. Când am pornit-o din nou, CEL s-a aprins iarĂŁși, și ĂŽmi dĂŁ aceleași erori. Menționez cĂŁ pe caroserie, VIN-ul de BMW este tĂŁiat cu un X, și sub el este scris un VIN de Alpina. Dar toate piesele care le-am comandat pe VIN-ul de BMW s-au potrivit pânĂŁ acum. Am ĂŽncercat și senzori de la dezmembrĂŁri, degeaba. Nu am curaj sĂŁ ĂŽntreb cât costĂŁ un senzor de Alpina B7 de la fabricant, de aceea apelez la cunoștințele și expertiza voastrĂŁ. Ce mĂŁ sfĂŁtuiți sĂŁ fac? Se pot anula din software senzorii ĂŁștia pre-catalitici? Oricum, ĂŽn cartea de identitate e trecutĂŁ ”non Euro”, deoarece ”specialiștii de la RAR” au zis cĂŁ ”e modificatĂŁ”, deși ĂŽn certificatul german e euro4. VĂŁ mulțumesc anticipat pentru ajutor!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.