Salutare, colegi! Posed un Alpina B7 din 2006 (4.4 supercharged, 530 CP). De curând s-a aprins Check Engine, și când forțez accelerația ĂŽmi intrĂŁ ĂŽn Limp Mode. Am pus testerul, mi-a dat erorile din fotografia atașatĂŁ. Am dedus cĂŁ e defect senzorul de oxigen pre-catalitic, și am cumpĂŁrat unul potrivit pentru VIN-ul mașinii, fabricat de BOSCH. Stupoare: avea mufa mai micĂŁ decât cea de la senzorul de pe mașinĂŁ, deși forma și firele sunt identice. Am tĂŁiat firele și am pus mufa de la senzorul mașinii, am șters toate erorile, am mers cu mașina câțiva km. Când am pornit-o din nou, CEL s-a aprins iarĂŁși, și ĂŽmi dĂŁ aceleași erori. Menționez cĂŁ pe caroserie, VIN-ul de BMW este tĂŁiat cu un X, și sub el este scris un VIN de Alpina. Dar toate piesele care le-am comandat pe VIN-ul de BMW s-au potrivit pânĂŁ acum. Am ĂŽncercat și senzori de la dezmembrĂŁri, degeaba. Nu am curaj sĂŁ ĂŽntreb cât costĂŁ un senzor de Alpina B7 de la fabricant, de aceea apelez la cunoștințele și expertiza voastrĂŁ. Ce mĂŁ sfĂŁtuiți sĂŁ fac? Se pot anula din software senzorii ĂŁștia pre-catalitici? Oricum, ĂŽn cartea de identitate e trecutĂŁ ”non Euro”, deoarece ”specialiștii de la RAR” au zis cĂŁ ”e modificatĂŁ”, deși ĂŽn certificatul german e euro4. VĂŁ mulțumesc anticipat pentru ajutor!