Jump to content

Docristian

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90 320D

Docristian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Si eu am un scartait la denivalari si gropi si nu este de la telescoape. (Cel putin la mine). La mine sunt flansele de la amortizoare.. sunt niste chestii cu rulmenti,bile in ele.. si daca se sparg, incep sa bata si sa scartaie... nu costa mult, chiar si pe original... Dar iti recomand mai bine sa te duci la un service pentru ca este posibil totusi sa nu ai aceasta problema Referitor la problema cu erorile pe bujii, iti da eroare pe toate 4? sau doar pe 1-2? Daca ai eroare pe toate 4, este clar Releul. Este aproape imposibil sa se arda toate 4 odata. Daca tot te apuci de schimbat releul, schimba si bujiile... pune bosh.. sau beru... sunt ieftine..
  2. Sunt de acord cu tine Radu95. Insa as adauga un singur lucru: DPF-ul te tine mult si bine chiar si in oras! Pur si simplu trebuie sa indeplinesti urmatoarele conditii: FARA NICI O EROARE PE MOTOR! Daca nu ai nici o eroare pe motor el isi face regenerarea si cand te duci pana la mall cu masina...o opresti.. incepe dupa iar cand ajunge apa +75... Pur si simplu daca nu ai erori la motor, va garantez ca o sa si uitati ca aveti dpf... Problemele tuturor cu DPF-ul si unul dintre motivele pentru care multi aleg sa il elimine este urmatorul... Marea majoritate a lor - 99% , au o problema la motor, egr, turbo, bujii, releu, fise... etc etc... iar de la o simpla problema, sa spunem la bujie cum a fost in cazul meu.. regenerarea nu mai are loc si apoi le apar erorile pe navi de la DPF.. Iar ei zic repede ( impreuna cu mecanicii care vor sa le ia banii ) ca trebuie eliminat, bagat flex-ul in el... Daca incercati macar sa va rezolvati problema de UNDE vine problema cu regenerarea DPF, o sa vedeti ca dpf-ul odata ce isi reia ciclul sau cu regenerarile lui.. nu veti mai avea probleme, pur si simplu uitati de el...... doar indepliniti conditia cu erorile... si termostate ok..
  3. Schimbat bujie, sters eroare pe tester. totul ok .. insa masina intra imediat in limp... la 2-3 km dupa ce stergeam erorile. Asa ca am investigat putin pe un site din afara tarii cum fac baietii regenerare fortata la bmw. Procedura este urmatoarea: 1 bucata tester ( eu folosesc delphi ds150e ) 1 bucata pasager Iesit pe autostrada ovidiu-agigea CONSTANT cu 65km/h pe pilot in treapa 2. (pe avarii langa banda de urgenta, noaptea oricum) Am asteptat pana cand termostatul indica temp. apei peste 80 grade, iar temperatura DPF peste 300 grade. Moment in care am pus pasagerul (conectat cu testerul la masina) sa citeasca si sa stearga erorile de DPF fara pauza, rapid. Masina intra, apoi iesea dupa cateva secunde din regenerare.. (simptome? acul de la consum crestea de la 10L/100km la 20 instant... Dupa incercari repetate masina a intrat in regenerare si nu a mai iesit pentru vreo 5-10 minute.. Toata procedura de regenerare s-a desfacurat cum am explicat mai sus. Nu mai dati banii la cine stie ce cunostatori de regenerari sau alte tampenii. Dureaza totul 10-15 minute daca aveti unde sa circulati constant cu 60-70 la ora pe pilot in treapta 2. NU accelerati mai tare de 60-70 la ora (minim 60 trebuie pentru regenerare) deci optati pentru 70 la ora. Daca aveti o viteza mai mare de 70-80, masina nu mai are puterea de a incinge foarte tare dpf-ul ca sa se produca regenerarea, deoarece este frig afara iar daca circulati cu o viteza mare, vantul raceste dpf-ul. In cazul meu erau aprox 0 grade afara iar dpf-ul la aceasta viteza s-a incins suficient si regenerarea a avut loc fara probleme. Inainte de regenerarea fortata cum am explicat mai sus, aveam presiune la evacuarea (back pressure) aprox 70 milibari la relanti (sau cum se numeroteaza) Dupa regenerarea fortata in mers cu tester-ul, aceasta a scazut la 9 la relanti! Masina ruleaza perfect acum Si garantez faptul ca DPF-ul de pe BMW, este APROAPE nemuritor. Este oarecum cat lifetime-ul masinii daca masina ruleaza perfect. In general DPF-ul se infunda mult mai rapid daca aveti o problema la o bujie (regenerarea nu mai are loc) SAU o problema la EGR, TURBO, etc... Daca toate acestea merg in mintile lor, si isi fac treaba 100% cum scrie pe hartie, dpf-ul duce mult si bine atata timp cat nu aveti nici o eroare pe masina la motor. Mentionez faptul pentru cei care nu stiti, LA BMW, orice eroare prezenta (LA MOTOR), indiferent cat de mica sau de mare este problema, regenerarea nu mai are loc. Calculatorul BMW nu cere regenerarea dpf atata timp cat exista o eroare la motor. Asa ca inainte sa taiati cu flexul dpf-ul sau sa va bateti loc de masina cu astfel de executii ( da-i ca merge'), verificati sa nu cumva sa aveti o alta problema in alta parte.... Alegeti varianta ieftina, baga flex-ul... ca merge...ce conteaza daca poluezi in ultimul hal...si se mai mira lumea de ce a crescut rata de cancer...
  4. Atunci cand se va strica releul, il voi schimba. Asta e singura eroare prezenta pe masina oricum. De la aceasta problema se infunda si dpf-ul pentru ca nu pornea regenerarea si intram in limp...
  5. Am gasit problema, cel putin la mine. Numerotarea cilindrilor este de la radiador spre volanta 1,2,3,4 Mecanicul ce mi-a schimbat bujia, mi-a schimbat bujia de pe cilindrul 4, crezand ca se numeroteaza invers, de la parbriz spre radiator. Noroc ca am stat langa el cand a schimbat-o si am vazut unde a pus bujia noua... Maine ma duc sa le schimb pe toate daca tot este iarna... Termostatele sunt in regula, le-am verificat. Problema era de la bujie in legatura cu regenerarea. Bujiile la bmw au rolul in timpul regenerarii sa stea aprinse la aprox 30-40% din putere pentru a incalzii mai bine evacuarea pentru a se produce regenerarea. (Nu stiu exact daca in felul asta se prezinta cauza insa stiu sigur ca daca bujia de pe cilindrul 1 este arsa, regenerarea nu are loc. Cel putin la bmw m47 320d. De ce sa schimb releul daca este bun? Asta nu se numeste carpeala. Daca ma duceam la reprezentanta, crezi ca imi schimbau toata electrica de pe acest sistem doar pentru o bujie arsa? Sa fim seriosi...
  6. Salutare tuturor. Am un bmw e90 320d m47 163cp. Pe tester imi aparea eroarea 4212 ... adica bujie cilindrul 1 arsa. Am schimbat bujia, insa eroarea este inca prezenta. Am sters eroarea de nenumarate ori, dar o vede tot arsa. Acum, ce poate avea altceva? Ma gandeam ca daca este releul de vina, imi dadea eroare la releu sau pe toate bujiile. Cineva mi-a spus ca este posibil sa nu vina curent pe fisa de la cilindrul 1. Este posibil ca schimbarea acelui cablu cu 4 fise pentru fiecare bujie ce pleaca din releu ( sau unde este conectat) sa remedieze problema? Ce sugestii aveti? Tin sa mentionez faptul ca asa am cumparat masina, dar din cauza acestei erori, masina nu isi face regenerarea DPF, deoarece "cica" orice eroare prezenta la motor (inclusiv cea de bujii), nu permite regenerarea DPF-ului... si uite asa am ajuns in limp mode...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.