Jump to content

FlorinAl

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d E60

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

FlorinAl's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. ; ; Vand bagheta butoane incalzire, ventilare, masaj, DTC, PDC si coloana electrica volan, modul SZM 9155294 BMW E60/61, pret 800RON
  2. multumesc, n-am auzit de el, o sa ma documentez, intre timp o avea cineva deja ca sa ma ajute?
  3. din pacate i-am scris de doua ori in privat si nu mi-a raspuns:( Multumesc, este o varianta doar ca nu sunt sigur cum se face codarea intregii masini, i-am dat de vreo 3 ori dar imi da eroare si se opreste la anumite module. O sa incerc cum ai spus pe fiecare in parte si apoi codare masina. Ma poti ajuta cu un hint care sunt pasii pentru codare masina, ce profil sa folosesc si care sunt pasii? Multumesc frumos Florin
  4. scuze poate nu m-am exprimat corect, e vorba de module ale masinii, nu luate de pe alta. Problema mea e ca am schimbat scaunele originale 2005 NFL cu unele confort si cu active backrest de pe un LCI din 2007, deci in total 4 module diferite fata de doua ale mele BFS si FAS. Am actualizat VO/FA cu noile optiuni si le-am sters pe cele vechi, am facut flash cu VIN-ul meu in WinKFP pe cele 4 module, am dat factory setting in NCS Expert pe ele si chiar mi-au functionat reglajele din consola de butoane, inclusiv memoriile. Apoi m-a mancat undeva si am incercat o actualizare in ISTA P, iar de aici a inceput problema, fiind prima data cand il foloseam, am dat accept la un pland de actiuni, apoi din motive de tensiune mica am abandonat si de atunci nu mai merg si nici nu mai pot face alt pland de actiuni ca imi cere sa remove si niste module originale ale masinii si nu m-as risca, asa cum spuneam de aceea ziceam daca are cineva un soft care sa programeze modulele individual. Stiu ca e foarte scump dar pe unde am intrebat cam asta a fost recomandarea Multumesc
  5. Salutare tuturor, Am o intrebare si rugaminte la voi. Are cineva MaxiSys de la Autel cu interfata de programare? Daca da va rog frumos sa ma ajutati contra cost cu programarea anumitor module pe un BMW E60 NFL. ISTA P nu ma ajuta deoarece in planul de actiuni ma obliga sa dau Remove la niste module originale care nu au nicio problema. Astept cu nerabdare raspunsul vostru. Multumesc Florin
  6. Buna, Va rog frumos, este cineva care poate face aceste programari? Multumesc
  7. Dragi prieteni, Va rog frumos sa-mi spuneti daca ma poate ajuta cineva, contra cost cu codarea unor scaune comfort. Le-am inlocuit pe ale mele care erau electrice cu memorie si incalzire la masina mea E60 525d Mai 2005 cu unele de pe un LCI 2007. Am reusit sa le fac sa se miste si minunea a durat 3 zile. Dupa aceste 3 zile am deschis masina ca sa o pregatesc de ITP si am constatatcu stupoare ca nu se mai miscau. De atunci am tot incercat fara succes sa le fac sa se miste. Mentionez ca din INPA se misca deci nu sunt arse, nu cred ca au vreo problema. Atunci cand am reusit sa le fac sa se miste imi functionau toate butoanele de pe scaune, reglajele pe toate directiile, memoriile functionau, se aprindeau si acele butoane la setare. Bineinteles ca am schimbat si consola cu butoane cu una care are si butoane de ventilare si masaj si merg si acestea, mai putin cele de masaj, probabil mai trebuia setat ceva. Mai mult in disperarea mea de a reseta la setari de fabrica si flashing in WinKFP, am dat flash si la SGM si acum am eroarea de airbag rosie. Va rog frumos sa ma ajutati si cu sfaturi dar si daca e cineva care poate sa le faca sa functioneze din nou sa ma anuntati ca sa putem intra in legatura. Eu deja sunt cu nervii la pamant, nu mai am solutii Multumesc Florin
  8. Salut Theo,

    Poate iti mai aduci aminte de mine, mi-ai vandut o oglinda cu FLA si homelink in Petrom City.

    Intre timp mi-am schimbat scaunele mele electrice si cu memorie cu unele comfort. Masina mea e NFL 2006 mai E60 iar scaunele comfort sunt de pe un LCI 2007. Am reusit sa le fac sa se miste dar a tinut minunea 3 zile, Am nevoie de cineva care sa le programeze/codeze.Vreo reco...

    1. Theo42

      Theo42

      Salut Florin! Din păcate nu am mai intrat pe aici de foarte mulți ani, abia acum de curiozitate m-am logat sa vad ce mai e în lumea BMW ca doresc sa schimb mașina și mă gândesc sa revin la "prima" iubire :)) de 4 ani sigur ai rezolvat situația :d

  9. Salut,

    Te rog frumos sa-mi spui daca ma poti ajuta cu codarea unor scaune comfort. Le-am inlocuit pe ale mele care erau electrice cu memorie si incalzire la un E60 525d 2005 Mai cu unele de pe un LCI 2007. Am reusit 3 zile sa le fac sa se miste si apoi cand am deblocat masina ca sa o pregatesc de ITP am constatat ca nu se mai miscau. De atunci am tot incercat fara succes sa le fac sa...

  10. Salut Razvan, Eu recent am vazut ca pompa de servo curgea pe la ax, improsca ulei peste tot. Am cumparat una la mana a doua si am schimbat-o si am observant ca merge mult mai usor sa virez volanul. Inainte avea rezistenta mai mare. Vezi sa nu fie pompa, cea care are si rezervorul de ulei de servo deasupra.
  11. Multumesc, am rezolvat problemele, se poate inchide topicul. Am inversat din greseala 2 fire la mufa de scaun pasager. Am reusit sa le fac si functionale dupa ce am descarcat pachetele de SPDaten pentru toate modelele in CodingTool si apoi a resetat la setari de fabrica modulele de scaune in NCSExpert. Sunt foarte bucuros ca am reusit acest retrofit de scaune comfort de pe un LCI pe un NFL din 2005, a fost ceva de lucru, multe fire de tras si bataie de cap dar a meritat.
  12. Buna mentionez si ca am incercat sa schimb volanul cu unul sport dar am constatat ca spira nu se potriveste si am revenit la volanul original, deci am deconectat si mufele de pe volan, inclusiv modulul din interorul volanlui, poate o cauza a unora din erorile aparute, mai ales cele de cruise cotrol si control system. Multumesc, astept o parere de la voi cei care ati mai avut probleme similare
  13. Buna seara, Va rog frumos sa ma ajutati in urmatoarele probleme. Am dorit sa-mi schimb scaunele masinii care erau electrice, pentru toate comenzile si cu incalzire NFL (mai 2005) cu unele confort de pe un E60 din 2007 LCI, inclusiv canapele incalzite pe spate. Am inceput weekendul trecut, am deconectat borna minus de la baterie, am scos centurile din partea de jos pentru a putea scoate modulele satellite din stalpii de mijloc, ca sa pot conecta firele pentru scaunele confort. Am scos inclusiv cotiera de pe mijloc pentru a rearanja cablajele si a le completa cu cele pentru incalzirea de pe spate. Dupa ce am terminat de tras toate firele necesare, am reasamblat modulele de pe stalpi, dar nu am reusit sa mai detensionez centura de la sofer, a ramas rulata sus si nu o pot derula pentru a o prinde la locul ei si apoi pe pretensiometrul suplimentar de la scaunul soferului. Mentionezca la cotiera de mijloc, ca sa pot sa o scot de pe maneta de frana de mana am citit si am aplicat ca trebuie sa apesi cu o surubelnita pe arc, cu maneta lasata la maxim si acesta se va compresa pana cand face click si ramane asa. Astfel am reusit intr-adevar sa ridic la maxim maneta de frana de mana si sa pot scoate cotiera. Dar aici e problema ca nu mai pot sa relaxez acel arc ca sa fie ca inainte de a-l comprima. Va rog mult de tot sa ma ajutati cu sfaturi: 1. Cum as putea derula centura ca sa o pot monta la locul ei si sa fie functionala 2. Cum sa decomprim arcul de la maneta de schimbator de viteza Ca bonus, cand am cuplat bateria astazi ca sa fac probe, am primit erorile: a. Control system! Drive moderat. Breack and driving control system failure b. Transmission fault. Certain transmission functions may be faulty. Gear may be engaged without breack. Intr-adevar cand o pornesc se aude un zgomot mai ciudat de frecare parca vreo 5 secunde! c. Fuel pump fault. Engine may stall. Possible reduction in engine power d. Cruise control fault, function faulty. O fi din cauza ca a stat masina prea mult si cu borna decuplata prea mult? Oricum nu am reusit sa fac scaunele sa se miste, merg doar incalzirile si ventilatia pe scaune, dar nu le pot regla deloc. Mentionez ca am tras fir de LIN bus pe pin 3 la mufa din consola centrala. Multumesc frumos tuturor, sper sa ma luminati caci eu deja am clacat, incerc sa ma calmez ca sa vad ce pot face. Cu stima Florin
  14. Buna, am incercat din nou rest to factory setting la CAPPL si a revenit si comanda vocala! Multumesc mult pentru ajutorul de pana acum si timpul tau ca sa ma ajuti. O seara buna
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.