Jump to content

vladucatalin

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW

vladucatalin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

7

Reputation

  1. O sa verific si etrierii, temperatura la roti cum sa o monitorizez?
  2. 1. Mers normal 2. Auzind motivul cu baltile si jetul cu apa pe discuri incinse, chiar m-am tinut sa nu trec prin apa sau sa spal ultimele discuri oem puse. Cu toate astea dupa aprox 1700 km parcursi , mers normal , prin oras si pe autostrada, fara nici o frana brusca , tremura volanul la franare.
  3. Pai nu tremura pana in astia 1500 - 2000km.( cand discurile/placutele sunt noi). Am precizat ca vibratiile apar dupa. Discurile se ovalizeaza dupa distanta 1500-2000km, am dus seturile de discuri la verificat, dupa schimbarea acestora cu cele noi. REZULTAT : DISCURI OVALIZATE. Eu caut motivul ovalizarii lor, pentru ca am schimbat 3 seturi cu placute inclusiv noi, ATE, TEXTAR, si chiar originale acum OEM.
  4. jante 17 - echilibrate 225/45/17 bucsaraie verificata este ok, doar sa schimb bucsile de la brat (am citit mai sus , zicea un coleg ca asta ar fi cauza ovalizarilor)
  5. Nu conduc sportiv. Conduc normal Trepideaza la franare. Am facut franari usoare, la inceput, am pus placute noi de fiecare data.
  6. Initial am achizitionat Placute/discuri ATE , apoi Textar, apoi Bmw OEM. Cred ca altul este motivul pentru care se ovalizeaza asa repede, nu montajul sau apa..
  7. Pai am schimbat discurile noi, nu bat, dupa 2000 km incep sa bata.
  8. Pai am batai de la discurile ovalizate, am spus motivul batailor. Intrebarea mea era de ce se ovalizeaza dupa putini km de la schimbarea lor.
  9. Au fost curatate cu perie rotativa, inainte de montarea discurilor. Trebuie sa verific fuzetele si schimbat bucsi brat( cum a zis colegul de mai sus). Alta intrebare am, daca duc discurile cele originale (care s-au ovalizat ) la strung la indreptat este o idee buna?
  10. Am mai auzit si de problema cu fuzetele , ca ar fi si ele de vina, daca sunt ovalizate si ele....
  11. Am urmatoarea problema, Bmw E90 an 2009. Am schimbat discurile si placutele de frana fata - achizitionat Textar . discuri+ placute. Dupa aproximativ 2000 km - cand pun frana bat, s-au ovalizat. Am schimbat pe original acum, discuri + placute. La fel aceeasi problema, dupa 1500 - 2000km, incepe la fel sa trepideze volanul la franare. Care este cauza?
  12. Am trimis la domnul de pe forum urmatoarele : - EGR + Racitor de Bmw E90, motor N47 , 177 cp. - Galeria de admisie. Egr de curatat, si schimbat racitorul. Galeria de admisie pentru curatat cu ultrasunete. EGR-ul meu a avut racitorul blocat, mi-a dat domnul altul, care este spart si curge antigelul pe langa el. ( a zis ca este "tipla" ). Galeria de admisie a venit curatata, dar tot mai are mizerie vizibila in ea. Deci situatie neplacuta. Am inteles ca nu a avut clienti nemultumiti, eu voi fi primul.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.