Jump to content

andy_16

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E46 318i 2003

andy_16's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Mi-am adus aminte cĂŁ am pus mai de mult un tester elm327 de la cineva și dĂŁdea erorile din poza de mai jos. Deci amestecul avea prea mult aer. Am schimbat apoi debitmetrul si merge o idee mai bine la relanti dar motorul tot fĂŁrĂŁ putere. O trage aer fals pe undeva? https://imgur.com/a/T3OqJ Radu95, ai spus cĂŁ se poate proba f ușor dacĂŁ fumul e de la antigel, dar nu au detaliat.
  2. Distribuția am fĂŁcut-o acum 1 an, schimbate bujii (am pus bujii bune NGK), am schimbat atunci și o bobinĂŁ de inducție și mergea perfect, nicio eroare pe tester. Dar de vreo 6 luni a ĂŽnceput sĂŁ meargĂŁ ĂŽntrerupt la relanti ( tremura masina) și nu mai are aceeași putere. Fumul alb l-am observat de vreo 1-2 luni, dar poate cĂŁ era și ĂŽnainte, numai cĂŁ nu-l vedeam, probabil, pt ca ĂŽncĂŁ nu era frig. Ămi pare cĂŁ fumul are un miros cam dulceag, de asta mĂŁ gândesc c-o fi antigel.
  3. Am observat cĂŁ se consumĂŁ antigel și cum iese și fum alb, e cam clar cĂŁ e garnitura de chiulasĂŁ. De asta mĂŁ gândesc sĂŁ ĂŽncerc o soluție mai ieftinĂŁ, decât sĂŁ o schimb ĂŽmpreunĂŁ cu altele. Dar nici n-aș da 200 de lei fĂŁrĂŁ sĂŁ aibĂŁ efect. Ai folosit și n-a avut efect?
  4. Rog pe cineva sĂŁ-mi spunĂŁ, dacĂŁ a folosit soluție de reparat garniturĂŁ chiulasa / bloc motor fisurat, Rislone, meritĂŁ, sau review-urile pozitive sunt doar de marketing?
  5. Mukltumesc pt raspuns. Sigur nu e albastru. Este cam asa cum se vede iarna cand e foarte frig. Deci nu foarte alb. De incins nu s-a incins niciodata, dar a trebuit sa completez cu antigel, la un moment dat, ca se aprinsese martorul la bord. Dar posibil sa fie si un furtun fisurat ceva, ca de vreo 3 ori am vazut dimineata urme de apa pe masca de sub radiator. Aici link-ul cu poza: https://imgur.com/a/xxAgU
  6. Salutare tuturor! Detin un 318i din 2003, motorul N42 cu urmatoarele simptome: - Mers intrerupt la relanti (dar nu totdeauna, mai ales daca opresc brusc, sau daca merge aerul conditionat) - de cand are problema de mai sus, nici nu mai trage motorul ca inainte - scoate fum alb, fie motorul rece, fie cald (il vad in oglinda la semafoare, in timp ce de la celelalte masini nu se vede deloc. Ca ma gandeam ca o fi de la condens) - cand pornesc ventilatia, vine miros de ulei ars in habitaclu, mai ales cu motorul rece. Cand se incalzeste, se mai simte foarte foarte putin si numai uneori. Deocamdata am schimbat debitmetrul si am observat doar o mica imbunatatire, adica intrerupe parca mai rar la relanti dar motorul tot cam lenes a ramas si scoate fum alb. Si nu ca nu ar trage bine, dar nu trage ca inainte. Adica il simt ca nu e in apele lui. Pe tester INPA imi arata ca ar fi o problema cu lambda sensor int.bank 1 si int.bank 2, celelalte apar cu verde. Din cautarile pe net, am inteles ca valva PCV ar da simptomele cu mers intrerupt si fum alb in acelasi timp, dar as vrea si alte pareri, sau o confirmare. Sau poate sunt mai multe probleme? Multumesc anticipat P.S. Am vrut sa atasez poza de la tester INPA dar nu vad decat optiunea de poze de pe net. O fi ca-s nou pe aici, sau nu le vad eu pe toate?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.