Jump to content

Adibuba

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Austria
  • Interests
    Bmw upgrades

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 318d facelift E90 LCI,N47

Adibuba's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Trebuie sa schimb acest modul pentru a evita activarea circuitelor respective in sleep mode și totodatĂŁ descĂŁrcarea bateriei? [La diagnozĂŁ nu ĂŽmi da eroare modulul FRM
  2. Trebuie sa schimb acest modul pentru a evita activarea circuitelor respective in sleep mode și totodatĂŁ descĂŁrcarea bateriei?
  3. Dup ce am mutat-o de pe cilindru 1 pe cilindrul 4,a dat eroare pe cilindrul 4..Deci bujia era dusĂŁ. Problema mea cea mare este ca nu ii dau de cap cu curentul parazit care mĂŁnâncĂŁ bateria in modul sleep mode.Care este modulul de la “Side light or parking light was on” ?
  4. Da,era dusĂŁ cea de pe cilindru unu,am mutat-o de proba pe cilindru 4 și a dat aceeași eroare , am gĂŁsit o bujie veche care mai era buna ,dupĂŁ diagnoza totul ok momentan.
  5. Le-am schimbat anul trecut iar acuma când le-am curĂŁțat și le-am probat erau bune toate,numai ca asta una de pe cilindru 1 am ĂŽnroșit-o mai tare ,motorul pornește și ĂŽnvârte normal.Aici la mine sunt ĂŽnchise toate magazinele in Weekend !
  6. Iieri am pus bateria originala cĂŁreia i-am fĂŁcut un ciclu de ĂŽncĂŁrcare ĂŽnainte ,am verificat bujiile ,le-am demontat ,erau ceva afumate,și le-am legat la o baterie sa vĂŁd dacĂŁ se aprind corect.Cea de pe cilindru unu am ținut-o ceva mai mult sa se ĂŽnroșeascĂŁ ,poate prea mult ,am montat totul la loc și mașina a pornit frumos (baterie full) dar la diagnoza ĂŽmi apare : Glow Plug Activation cylinder 1 Da eroare fix pe bujia care am ținut-o sa se ĂŽnroșeascĂŁ mai mult...ce sa fie acuma?Am ars-o? Trebuie sa o schimb?
  7. Salut,am nevoie de ajutor! I-am fĂŁcut dinnou o diagnoza cu Ista Rheingold,in vederea descĂŁrcĂŁrii bateriei in modul “sleep” și am observat ca la mai multe cicluri zice ca “No deduction possible side light or parking light was on” ! Știe cineva ce ĂŽnseamnĂŁ asta ? Sunt vreo 32 de cicluri,la mine apare asta la 5 cicluri aleatorii,restul scrie “Before cycle.. Close-circuit current OK”
  8. Salut,am nevoie de ajutor! I-am fĂŁcut dinnou o diagnoza cu Ista Rheingold,in vederea descĂŁrcĂŁrii bateriei in modul “sleep” și am observat ca la mai multe cicluri zice ca “No deduction possible side light or parking light was on” ! Știe cineva ce ĂŽnseamnĂŁ asta ? Sunt vreo 32 de cicluri,la mine apare asta la 5 cicluri aleatorii,restul scrie “Before cycle.. Close-circuit current OK”
  9. Dupa o lunga perioada de timp mĂŁ confrunt cu problema la care nu gĂŁsesc nici o soluție ,pornirea mașinii când e frig afara ,dupĂŁ apĂŁsarea butonului de start de mai mult de 20 de ori pornește in sfârșit iar dacĂŁ zilnic ĂŽnainte sa plec la munca și ĂŽnainte sa plec de la munca las motorul pornit o jumĂŁtate de ora pornește fĂŁrĂŁ probleme ,nu e plĂŁcut deloc sa fac așa dar nu am ĂŽncotro,aștept sa vina caldura .
  10. Bateria cea noua nu este originala bmw iar pe parcursul Înregistrãrii este punctat acest lucru. O alta Întrebare ,dacã am obaterie veche,folositã dar Încã buna cum fac Înregistrarea acesteia? Mã gândesc sa montez Înapoi bateria originala care este Încã buna!
  11. Am fĂŁcut acuma testul și nu am gĂŁsit nimica : Befor cycle 1 :Cloused-circuit current OK....sunt cred ca 32 de cicluri și toate aratĂŁ OK,am ĂŽnregistrat dinnou bateria și scrie : - The battery replacemend was succesfuly entered in the DME/DDE. - The following is now entered in the DME/DDE: -Last battery replacement: 255070 km(kilometrii actuali) -Second last battery replacement: 255050(ĂŽnregistrare sĂŁptĂŁmâna trecutĂŁ) -Third last battery replacement : 655350 km(!!!! nu știu de unde apar atâția km) -Fourth last battery replacement :255030 Intr-o perioada scurta de timp am ĂŽnregistrat bateria dupĂŁ cum se vede ,nu știu de unde apar 655350 km ,iar la ĂŽnceputul fiecĂŁrei ĂŽnregistrĂŁri bateria nu era recunoscuta ca și baterie AGM dar dupĂŁ ĂŽnregistrare scrie ca a fost ĂŽnregistratĂŁ cu succes in DME și DDE ! Nu știu care-i problema, e posibil sĂŁ fi cumpĂŁrat baterie greșita ,cum faci diferența dacĂŁ este baterie AGM cu funcție start/stop sau AGM fara aceasta funcție sau oricare alta?
  12. Am ĂŽnregistrat bateria cu ista,INPA și Carly O sa ĂŽncerc sa caut cu ista valorile de consum. Care releu l-ai gĂŁsit la tine ca fiind consumator?
  13. In care lista? DupĂŁ ĂŽnregistrarea bateriei ,programul zice ca totul este ok ,mesajul cu: “Currently registrered battery capacity : 90Ah No AGM battery recognised” apare când intru la ĂŽnregistrarea bateriei dupĂŁ ĂŽnregistrarea deja efectuatĂŁ. Bateria noua este Varta de 95Ah AGM cu funcție start/stop iar cea veche este originala bmw de 90Ah, la ĂŽnregistrare am selectat capacitate diferitĂŁ (+5Ah) iar la ĂŽntrebarea cu baterie originala bmw am selectat “nu” trebuia sa selectez aceeași capacitate? Oricum simptomele defectuoase la pornire sunt aceleași ca și anul trecut ĂŽnainte sa schimb bujiile incandescente ,releul de bujii și bateria. Vara nu are probleme.Iarna ceva scurge bateria in timpul staționĂŁrii(noaptea)
  14. Salut ,și eu mĂŁ confrunt cu probleme de pornire ,vezi aici ,mai multe dezbateri:http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178800-bmw-nu-are-curent-delocbaterie-schimbata/page__view__getnewpost
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.