Jump to content

Hiram

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Momentan niciuna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Hiram's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

1

Reputation

  1. Da, DME-ul era curat si uscat inauntru.. cred ca am sa incerc totusi cu o baterie noua, am inteles de la precedentul proprietar ca ar avea vreo 4 ani si ceva.. cat poate sa tina, fie ea si Exide.
  2. Ei, asta am omis sa mai spun... la DME (cred ca de calculatorul masinii zici), am gasit destul de mult ulei (nu stiu pe care fir a ascensionat pana acolo, ideea este ca si pe plasticul negru la fel, era suficient ulei, destul de uscat).. posibil sa fi afectat asta DME-ul iremediabil? PS: Am zis partea interesanta pt. ca ar parea o problema de alternator / baterie, dar cu toate astea, ele functioneaza cum trebuie...
  3. Am fost, iar totul funcționează (și comunica) normal la nivel de CAN-BUS. Mersi frumos de idee. Altcineva? :)
  4. Buna ziua. Am si eu o problema la un BMW Z4, 2.0i, VVT (150 HP); uneori (nu cred ca exista un sablon, pur si simplu intermitent si intamplator), imi apare in bord semnul rosu de baterie + taie acceleratia (in alte cazuri, mai cadea si servodirectia, se aprindea becul si la servo, presiune pneuri), iar acest lucru pentru maxim o secunda, ulterior revenind la normal de la sine. (cand imi taia servodirectia, trebuia sa opresc masina si sa o repornesc ca sa-si revina la normal). Iar acum, intervine partea interesanta: alternatorul incarca 14.4V, bateria incarca in parametri (ar putea fi semne premature, totusi, cum ca ar cadea alternatorul sau bateria, desi acestea incarca asa cum ar trebui?:|). Pe ISTA, erorile sunt irelevante problemei in cauza. Multumesc frumos.
  5. Buna seara. Sper sa gasesc aici niste ajutor, in cazul in care s-a mai confruntat si altcineva cu aceasta problema. Este vorba de un BMW E60 525i, 2003. Voi incerca sa fiu cat mai succint si explicit posibil: Am pornit masina si cand sa plec cu ea, la acceleratie mica (20km/h) se opreste si raman toate acele fixe (nu mai porneste deloc si nici curent nu primeste DELOC). Daca scot un pic piulita de la borna de la bateria si o pun la loc, se reseteaza, porneste, dar la accelerare, iar se opreste si face exact la fel. In ralanti, fara s-o accelerez, nu se opreste. De la ce ar putea fi ? Tin sa mentionez ca releu de incarcare al alternatorului este nou, bateria este noua (avea de 95 Ah, eu i-am pus de 100 Ah). Pareri? Va multumesc frumos, seara faina.
  6. PĂŁi dacĂŁ mai e de vanzare si vede proprietarul acest mesaj, as fi eu interesat de ea...
  7. Nu ne mai dai noutati, ce ai mai schimbat la ea, ce ai mai facut ?
  8. Noutati, ceva? Nimic? Am citit posturile cu atentie de la prima pagina si am mai invatat si de aici cate ceva, am mai pus cateva cunostinte la sertaras pentru momentul in care imi voi lua si eu un astfel de exemplar. ^^
  9. Nimeni, nimeni ? Nu ma poate ajuta nimeni ?
  10. Salutare baieti, multumesc frumos ca v-ati facut timp si ati vneit pe aici. Da, ma interesa un E39, de fapt chiar asta a fost prima alternativa dupa esecul cu E60, dar dupa ceva timp am descoperit de E34; ceea ce caut este clar, motorul 525i ( benzina, nu motorina, ca la ce vremuri ne astepata cu motoarele astea DIESEL... ), deoarece 520i cica e prea mic ( atat pentru E34 si E39 ), iar 530i deja are impozit si asigurare prea mare, iar ca performante, cica nu e mare diferenta fata de 525i. Astfel ca, am optat pentru E34, deoarece imi place foarte mult ca si Design ( pentru mine, tot ce-i vechi, e deosebit ), iar ca motor fata de E39 nu e diferenta mare ( tot 192 cai are 525i, cam asa am vazut ). Intrebrea mea acum este: Ce trebuie schimbat imediat la un model E34 525i, daca m-as duce sa il cumpar ( Germania / Romanika, nu conteaza ), cati bani ar trebui sa pui la pusculita? Asa, si daca sunt proprietari de E34, va rog eu mult, dati-mi si lista voastra de preturi cu ce ati schimbat si cam ce se uzeaza cel mai des, va multumumesc mult de tot pentru interes.
  11. Salutare. Acum cateva luni am intrebat pentru un BMW E60, dar dat fiind faptul ca unul bun 2004-2005, din cate am mai citit e peste 5k+ euro in Germania, iar bugetul fiind mai restrans, m-am reprofilat catre un E34. Am citit aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/1268-seria-5-e34-1988-1996/ si am inteles, in principiu, cam ce este de urmarit la achizitionarea unui astfel de BMW. Dar, totusi, eu am o nelamurire: de ce este diferenta asta MARE de pret cele din Romania fata de cele din Germania?? In Germania, cele destul de bune is 3.5k+ Euro, iar in Romania ( nu prea aratau a fi prea omorate ), am gasit si la 1k euro ( mentionez ca este vorba de motorul 525i ).
  12. Acum revin cu o intrebare, deviez un pic de la subiect... dintre 525d si 530d, care esti mai convenabil? Ma refer ca si costuri de ĂŽntreținere, iar ca si impozit si asigurare, cam care ar fi prețul la 530?
  13. Va multumesc mult tuturor. Am uitat sa mentionez, optez catre un model anul 2005-2006 cam asa. Cam la cati km se face schimbul de ulei si filtre la aceste modele? Tot la 10.000 km ? In alta ordine de idei, daca mai pot spune si altii exprerientele lor . Ca si consum, is constient ca va fi in jurul a ~13% in oras, cam pe acolo, oricum nu is eu genul care sa ma dau sportiv... KM reali pot fi identificati printr-un mod sau altul la aceste tipuri ? Din cate am auzit, cica s-ar putea prin intermediul cheii la reprezentanta. Personal, am intalnit o masina ( ceea care m-a si atras catre astfel de model ) cu 220.000 KM... destul de ciudat, dar masina apartine unei persoane de incredere, unui amic...
  14. Salut. De curand m-am hotarat sa imi achizitionez si eu un BMW E60 ( ca si motorizare, de preferat 525D, nu sunt nici Usain Bolt, dar parca nici n-as vrea sa ma simt tarait ). Din cate am auzit, cica 520D este un motor mic pentru caroseria sa ( pana acum am mers cu un E46 318D cu 116cp si merge bine, adica nu am nicio problema, iar ca diferenta de masa dintre acest E46 si E60 525D este de 100kg... ). Revenind, cam la ce ar trebui sa ma uit la o prima vedere a acestei masini ? Care sunt tarele ei, ce probleme ar putea produce, este fiabila versiunea asta de 525D ? Va rog foarte mult, posesorii de asa ceva sau chiar si altii care stiu bine, sa ma ajute. Nu as prea vrea sa aud de alte versiuni de BMW, sau chiar alte masini, nu de alta, dar m-am suit de curand intr-un astfel de model si efectiv am ramas... mut. Va multumesc frumos si orice sfat este bine venit. PS: Imi cer scuze daca am postat eronat, dar nu prea stiu cu forumurile...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.