BMWClub: nyhctrip - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
130 (0.04 per day)
Most Active In:
Seria 5 (25 posts)
Joined:
16-January 08
Profile Views:
2371
Last Active:
User is offline Nov 10 2017 03:02
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Începător
Age:
35 years old
Birthday:
March 17, 1982
Gender:
Male Male

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Previous Fields

Masina:
cu roti si volan

Topics I've Started

  1. Trasport BMW M4 platforma

    08 September 2016 - 13:39

    Salut,

    Deschid acest topic in speranta ca pot primi ceva indrumari cu "problema" mea. Pe scurt m-a pus dracu sa vin in Ro cu M4. Mare greseala, lasam detaliile. Masina nu s-a stricat ( deocamdata) dar nu mai vreau sa risc valea oltului si drumul dupa Deva la intoarcere. Cei de la bmw imi transporta masina pe platforma doar daca e stricata , dar masina e relativ noua ( 9000 km) si nu are nimic tehnic. Problema tehnica este ca sunt eu idiot, si nu am stiut peste ce drumuri dau. Cu suspensia pe comfort masina tot face ca toti dracii. Asadar cum trimit masina pe platforma Constanta-Amsterdam?
  2. Bmw M4 , "da in nas"

    10 January 2016 - 20:31

    salut,

    deschid topicul asta mai mult ca o nelamurire , nu stiu daca este neaparat o problema.

    pe scurt
    Masina este M4 ( cutie DKT , dual clutch ) , achizitionat de nou, doar ce am facut revizia de 2000 km. ( nu locuiesc in RO, dar nu garantez ca dealerii de afara sunt mai cinstiti decat aia din RO )

    uneori masina pe decelerare "da in nas" , cine a avut o dacie stie despre ce e vorba. practic masina nu decelereaza progresiv ci este destul de violenta , uneori zdruncinaturile resimtite sunt puternice . asta se intampla doar pe decelerare/retrogradare , la viteze mici de obicei. De asemenea pot sa spun ca in traffic aglomerat si mers bara la bara , decelararile si retrogradarile nu sunt tocmai smooth.

    chestia asta cu zdruncinaturile puternice ( dat in nas pe decelerare/retrogradare ) s-a intamplat de 2-3 ori pana acum.
    partea cu mersul bara la bara si retrogradarile grosolane se intampla tot timpul .

    daca mai sunt conducatori de M3/M4 F30/F83/F82 si au aceleasi simptome , poate ma lamuresc ca asa e normal , masina asta nu este tocmai pentru condus finut si nu ofera mare confort. sau poate intradevar am o problema eu cu masina, ceea la 2100 km cati are acum ar fi de tot rasul . Masina a fost condusa pana acum doar in stilul recomandat de producator .

    Merci.
  3. M4 convertible

    14 December 2015 - 16:28

    Salut ,

    daca sunt detinatori de M4 convertible pe forum as dori sa aud pareri pozitive/negative legate de aceasta masina , relevant fiind doar comparatie cu M4 coupe.

    Cand am achizitionat M4 convertible am stat ceva pe ganduri si alegerea a intre coupe si cabrio a fost destul de grea. Am acceptat rabatul mic de performanta si handling fata de coupe pentru faptul ca versiunea cabrio , mie personal , mi se pare mai atragatoare. Performantele si handlingul pentru un sofer normal ca mine , ci nu un race driver , sunt foarte putin sesizabile comparand cu versiunea coupe. Multi pot sa ma contrazica , si nu pot sa zic ca nu le dau dreptate , dar repet aici tine de preferintele personale.

    In mare cele aproape 190 KG in plus la cabrio afecteaza acceleratia 0-100 cu aprox. 0.3 secunde , si pe langa asta , in presa de specialitate se spune ca si handlingul poate fi afectat , dar pentru un sofer normal ,ci nu un race pilot , probabil aceste diferente sa fie putin sau deloc sezizabile. Am condus si coupe'ul si cabrio si sincer nu am descoperit nici o diferenta majora intre cele 2 modele.

    As aprecia ceva feedback de la detinatori de coupe sau cabrio , ci nu numai , care sa-mi confirme contrazica afirmatiile in legatura cu performantele pe sosea/circuit , precum sa-mi si confirme sau contrazica alegerea de a achizitiona cabrio. In legatura cu partea estetica multi pot zice iar , ca varianta coupe'u este mult mai frumoasa. Si eu sunt de acceasi parere , ca variante coupe este mai atragatoare din punct de vedere al designului exterior. Evident am ales cabrio pentru chestiile care coupe'ul nu le poate oferii si nu neaparat pentru performanta incredibila a coupe'ului.

    Merci.
  4. problema sensor ploaie e92

    28 October 2014 - 12:07

    salut . recent mi-a sarit o piatra in parbriz si a mica fisura a aparat undeva sus in dreptul oglinzii . in zona unde este senzorul de lumina si de ploaie.

    partea proasta este ca acum senzorul de ploaie nu mai functioneaza corect . dar nu pot sa spun sigur ca de la crapatura aia din parbriz e . poate e doar o coincidenta . nu am mai folosit senzorul de ploaie de foarte mult timp.

    daca ploua afara senzorul nu prea sesizeaza ploaia . daca torn apa cu sticla pe parbriz atunci stergatoarele incep sa mearga....

    intrebare : o recalibrare a senzorului ar ajuta ? am casco deci as putea sa schimb parbrizul fara batai de cap , dar nu prea as vrea sa fac aceasta operatiune.
  5. zgomot si bataie in maneta schimbator steptronic

    23 October 2014 - 18:39

    Salut ,

    Recent am observat cand sunt in N sau P cu frana calcata si iau piciorul de pe frana , se aude un zgomot in interiorul manetei de schimbator sau undeva in ansamblul de sub maneta. daca tin mana pe maneta in timp de iau piciorul de pe frana simt si o bataie mica dar sesizabila in schimator , concomitent cu sunetul pe care il aud .

    nu am sesizat bataie si sunetul asta de click in R sau D ..... e posibil sa ma insel totusi.


    este normal zgomotul si bataia asta pe care o simt ? a mai sesizat cineva asa ceva ?

    ca sa intelegeti mai bine despre ce e vorba am pus pe youtube: http://youtu.be/L6kvEH3iTVk

    model E92 , 325i

www.bmwclub.ro trafic.ro