Jump to content

AdalbertRusu

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW-E46-136CP

AdalbertRusu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-2

Reputation

  1. Uite , deci el nu a folosit nici un sxtractor special care sa intre in gaura si sa astupe sa nu intre span. Din cate stiu eu _chiulasa_ e facuta din aluminiu, sau din ceva material metalizat ca aluminiul. Eu am vazut cu ochii mei cand dupa ce omul a scos cu chin cu vait bucata de saiba ramasa, a bagat freza si a tot invartito, iar la urma a suflat inontru cu un compresor. Cateva bucati destul de mari, va spun de aprox 1 2 mm au sarit afara din gaura aceea. E clar si la mintea cocosului ca au intrat bucati in gaura. Am iar alta problema acum, daca bag masina in treapta 1 si o las pe o panta unde inainte sa mi se intample chestiile astea, statea fara absolut nici o problema, acum mi se duce in spate, putin cate putin. Nu mai am compresie in motor. Oare nu tot de la saibele alea ar fii ? Ce ziceti ..
  2. Exact asa, cu aia mi-a scos si saiba, cu FREZA. Mi-a bagat prima data o surubelnita si a tot lovit-o cu ciocanul ca sa rupa sau sa faca saiba sa se miste, iar dupa a adus freza, si o tot invartea pe acolo. Dupa aceea a luat compresorul si a suflat in gaura si ieseau spanurile de parca erau artificii. Nu exagerez dar nu stiu cum dracu sa fie coincidenta asa mare. Sa se strice fix in seara aia dupa ce am pornit motorul...
  3. Am fost acolo, bucati mari, de 2, 3 milimetri, poate si mai mari si multe. Plus bucati de aluminiu pt ca a "indreptat" si locul de sub saiba. Nu stiu.. dar eu cred ca pentru niste paleti destul de fragili care se invart cu turatie mare ii destul. Inca am turbina, paletii is praf. rupti de parca ai bagat o cheie in timp ce se invertea.
  4. 1- Mi-a recunoscut el cu gura lui ca nu a stiut unde ii baia de ulei 2- Te rog explica-mi daca intra span in motor, pe unde iasa spanul? Daca cineva ia niste bucati de cupru(ca saiba de foc ii cupru) si iti ati baga in motor saibele, pe unde o sa iti iasa saiba? Chiar te rog sa imi explici daca sustii ca eu sunt pe langa. Se poate. Dar explica-mi.
  5. intradevar nu are sens dar cand esti nedreptatit ii foarte naspa..
  6. serios.. deci oamenii de incredere sunt extremi de rari. Toti incepatorii cititi, cititi cat mai mult despre ce probleme poate avea masina. Documentati-va sa stiti si cea mai mica parte cum functioneaza la ea si cand mergeti la mecanic cu o problema sa ii puneti intrebari multe sa vedeti daca stie ceva. Daca nu, PA nici nu mai stati de vorba. Mie nici prin cap nu imi trece ca un mecanic nu stie unde ii o pompa de ulei. Rusine. Intradevar nu ii din RO, ii din moldova tipu' da ... nu fac discriminare sau ceva da.. nici nu stiu ce sa mai zic. Si cand te mai gandesti ca Autonik ii firma ff renumita in cluj si merg ff multi acolo. VAI VAI. Groaznic.
  7. Ii prima mea masina, nu cunosc mecanici ... nimic... sunt cam pe langa. NU mi-a schimbat pompa de ulei, nu l-am mai lasat cand am vazut ca nici nu stie in ce locatie ii. O sa o schimb pe parcurs. Well, presiune de ulei care intra in turbo era de 0 8 bari nu aceea de la motor.
  8. Oameni buni, OAMENII BUUUUUUNII, MOR. Sa ve zic povestea mea, sper sa ajute pe cineva si nimeni sa nu ajunga in locul meu. So povestea mea incepe intr-o seara de stie draq ce seara dar intr-o seara in care am decis sa duc masina la service pentru un schimb de saiba de foc, cea de la injector. Am dus masina la service BMW 320 136 de cai, iar "MECANICUL" in loc sa scoata saiba, el a tot rupt-o si a bagas span la motor. Pe drum spre casa am vazut ca scoate fum alb masina. Era clar, mi s-a stricat turbo. AM dus-o la alt service unde mi-au reparat turbo dar mi-ai spus ca nu imi dau garantie pe turbo pt ca nu are destula presiune de ulei masina. Am zis ok , faceti un diagnostic. Cei de acolo mi-au facut un "DIAGNOSTIC" si mi-au spus ca pompa de ulei nu ii buna. Am zis ok, cumpar alta pompa de ulei, am gasit un motor la 500 de lei care avea si pompa de ulei. Cand am dus motorul la service sa imi schimbe pompa, am aflat ca nenorocitul ala de mecanic nici nu stia unde ii pompa de ulei la bmw si am zis gata, pune tot la loc si o scot asa de la voi. (Autonik, aici s-o intamplat. Oameni buni sa nu mergeti VECI la autonik. Sunt niste escroci iar mecanicii nu stiu nimic. Am scos masina e la service, sambata 20 ian. Azi dimineata constat cu stupoare ca sub masina ii o pata mare de ulei. Verific uleiul si nici nu mai era ulei in masina deci nesimtitii, nu mi-au bagat tot uleiul pe care l-am cumparat pentru ca nu curesese foarte mult(pata de sub masina nu era ff mare) SI mi-au si distrus ceva pe acol' incat imi curge uleiul. I-am sunat si maine merg inapoi sa imi verifice din nou. Daca nu se remediaza problema, direct la politie meg, macar ii speriu putin. NENOROCITI. Oamenu buni nu mergeti la Autonik si la Sysmatik service din cluj. SUnt niste escroci care nu pun pic' de suflet in ceea ce fac.. asta ii povestea mea. imi explodeaza capul.
  9. presiunea aratata in poza indica presiunea uleiului care intra in turbo, deci a fost masurat pe canalul in care intra uleiul in turbo ? sau unde
  10. Deci tipul a pus indicatorul de presiune in tur, pe "canalul" cum se-ar zice pe care intre ulei in turbo. Aste inainte sa imi scimbe uleiul si filtrele si asa o masurat el 0.8 bari si cica ar trebui sa fie 1,2 sa imi dea garantie pe turbo luat de la service Ideea ii ca mi s-a stricat turbo si cei de la acel service au concluzionat ca turbo nu s a stricat din cauza lipsei de ulei ci din cauza unui span ca erau paletii sparti, rupti. Axul turboului care este "alimentat" cu ulei era in stare perfecta pefecta deci ma gandesc ca daca atunci mergea turbo cu presiunea aia si nu s-a stricat, nici asta nu o sa se strice.. voi ce credeti?
  11. Salutare din nou! Dupa experienta dvs. presiune de ulei care intra in turbo de 0.8 bari la bmw e46 136 hp ii prea mica, s-ar putea sa mi se strice turbo? Mi s-a spus ca trebuie sa schimb pompa de ulei dar nu prea am incredere in mechani pt ca el doar a dat baia de ulei jos, s-a uitat la vibrochen si cuzineti si mi-a dedus ca doar pompa de ulei poate fi defecta... eu cred ca sunt mai multe locuri unde ar putea scapa presiune.. asa-i? ce ziceti baieti, ce sa fac?
  12. Deci mie mi s-a intamplat asta la Sysmatik service Cluj, baciu.. si mai am o probleama astia de la Autonik (alt service) care s-o ocupat de turbo mi-au spus ca turbo are presiune de ule iprea mica 0,8 dar ar trebui sa fie 1,2 si nu pot sa imi deagarantie pe turbo. Am zis bine, am cauta pompa ulei si am gasit un motor intreg la 500 de lei si cand le-am dus la astia de la autonik mi-a spus mechanicul ca nu ii buna pompa de ulei de pe motorul pe care l-am dus, ca dupa sa aflu ca el nici nu stia care ii pompa de ulei, si imi tot repeta ca pompa de ulei ii practic legata de carcasa de distributie si nu poate sa imi puna "Pompa" in realitate carcasa de distributie pentruca era rupta. Desigur am dat telefoane si m-am documntat si m aflat ca pompa de ulei ii dupadistributie la astea de 136 de cai. A schimbat cineva pompa vreodata ? Ati avut probleme cu ea?
  13. Exact.. m-am impacat cu ideea.. sunt 100% ca aia e cauza.. turbo mergea perfect si era in stare extrem de buna. Plus ca nu ii ca si cum nu ar puteaajunge spanul in el, ii clar ca o iesit spanul pe impreuna cu gazele evacuate si o intrat direct in turbo.
  14. Da .. ii ok dar oricum ma cost cu tot cu pompa ulei, turb,ulei schimb plus manopera vre-o 2000 2500 de lei. Dar csf ncsf.. ii grea viata )euin continuare cred ca turbo s-a defectat din cauza spanului dar cei de la service sustin sus si in mare ca din cauza presiunii prea mici de ulei s-a defectat DESI axul turboului ii in perfecta stare. Eu sunt din Cluj Napoca, ii complicata situatia, un prieten m-a dus la service-ul ala.. etc etc el a vrut sa imi faca un bine, eu am vrut sa ies mai ieftin si... asta ii rezultatul. VA SFATUIESC INTOTDEAUNA sa alegeti service-ul cel mai bun din oras. Mai bine 50 lei in plus decat 500 sau poate mai mult. In orice caz, va multumesc pentru raspunsuri, sunteti de treaba! Cheers Guy's!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.