Jump to content

Claudii

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hunedoara

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 320D, An 1999

Claudii's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Cateodata raman amandou blocate si nu mai misca nici unul si cateodata ramane blocat doar cel care a fost schimbat (nou) si celalalt se poate regla. dar cand sunt blocate amandoua nu se mai pot regla deloc. Si problema cu condesul am dar la cel vechi care este si crapat pe interior face si condens si intra si mizerie. dar el merge si cand celalalt este blocat. Multumesc!
  2. Salutare tuturor. Am si eu o problema cu al meu batranel 320d NFL an 2000. Deci problema este la reglajul farurilor, la pornire normal ele ar trebui sa se regleze singure sa zic asa, dar la mine cateodata raman blocate jos de tot adica nu isi fac reglajul acela. (nu tot timpul). si in aceste momente nu merge nici sa le ridic sau sa le las eu jos de reglajul din interior. Cateodata se regleaza si merge si reglajul din interior. Chiar nu mai stiu ce sa le fac. Si daca nu pun contactul si pun masina pe pozitii ele ar trebuii sa se ,,miste,, cand are nervi )) nu vrea si acel bazait care il fac motorasele pana se ridica si se coboare nu se aude doar foarte putin ca si cum cineva le tine blocate. Daca ati mai intalnit problema sau imi puteti da o informatie va multumesc cu drag. Tin sa precizez ca farul din dreapta a fost schimbat pe masina (nu de mine. asa am luat masina) si este posibil sa fie ceva aftermarket.
  3. Am fost la un mecanic si a zis ca turbo lucreaza bine, ca se vede actuatorul ca lucreaza sau ceva de genu... cineva mi-a mai zis ca acele faze pot fii de la alimentare, adica ori nu se alimenteaza din cauza la pompa din rezervor , ori este filtru imbacsit...eu am desfacut filtru de motorina si nu pare murdar. Multumesc de raspunsuri!
  4. De la ce ar putea fii? ca in vitezele 1 si 2 merge foarte ok masina. pot sa zic ca ajunge la 60-70km/h destul de repede. Dar dupa imi face aceste faze si numa daca bag piciorul in blana direct simt cum are pierdere de putere... Eu ma gandeam sa fie de la filtrul de motorina? Are legatura cu asta? Multumesc!
  5. Salutare tuturor! Detin un BMW e46 320d 136cp an 2000 si de ceva vreme ma confrunt cu o problema...sa va explic de la inceput, sper ca nu va deranjez...! Cand am luat masina aproximativ 7 luni era mult mai slaba ca si o dacie 1300, s-a depistat fiind pompa de injectie... am reconditionat-o si am puso pe masina, masina a recapatat viata, dar pot sa zic ca nu are putere , nu prea are vlaga si mai multe persoane mi-au zis chestia asta, in vitezele 1 si 2 are vlaga destul de ok dar de exp daca ii dau a 3a si bag picioru in blana , pana pe la 2300 de turatii nu prea traga dupa trage foarte bine pana in 3000-3200 si are o scadere de putere ca si cum nu ar primii suficient combustibil:(. Daca nu bag picioru in blana si o duc treptat simt ca are ceva putere masina, totusi nu sunt adeptul liniutelor dar am incercat sa vad o diferenta... un prieten cu un 318 benzina era in spatele meu si am accelerat aman2 de pe la 60 si chiar daca i-am dat el si dupa 100-120Km/h era tot in spatele meu, mai mai ca ma depasa... am schimbat furtunasele de vacuum (sper ca le-am schimbat toate) adica: 1) 1 furtunas de la turbo la electrovalva 2) 1 furtunas de la electrovalva la acea piesa ca si un balon 3) 1 din acel balon(distribuitor sau cum ii zice) trece peste motor si merge in conducta 4) 1 furtunas de la electrovalva la EGR 5) 1 furtunas de la electrovalva in conducta 6) acel furtunas care merge la clapetele de la radiator. Mai sunt si alte furtune de vacuum adica, pe sub galeria de admisie sau care nu se vede? Sau a mai patit cineva aceasta chestie? am uitat sa precizez am EGR anulat (adica am scot furtunasul de vacuum in EGR si l-am obturat cu un surub de 6). Ce ar putea fii? Orice idee este binevenita... sau daca a mai intampinat cineva aceasta problema!! Va multumesc!!
  6. Buna ziua! Am cautat pe forum si nu am gasit ceva concret... Am o problema cu deschiderea centralizata, adica de inchis merge perfect si din cheie si daca bag cheia in usa se inchid perfect usile, daca vreau sa deschid geamurile din telecomanda la fel merge perfect si sa le inchid la fel, dar face figuri cand dau sa o deschid, apas pe telecomanda si nu vrea sa se deschida, cateodata ma chinui 5-10 minute sa o deschid, ea primeste comanda ca se aprinde becul in interior dar nu se deschide si nici de pe butonul din interior nu vrea doar sa o inchid, daca bag cheia in usa si incerc asa se deschide doar usa de la sofer celelalte raman blocate. Dar cateodata merge perfect ca si cum ar fi noua si sa o inchid si sa o deschid. Si cand o apuca abea o mai deschid. Sa fie modulul de confort? sau este de la altceva? si daca este de la el, se poate repara? Multumesc si scuzati daca s-a mai discutat despre aceasta chestie!
  7. Am fost cu masina la baiatul cu testerul si a zis ca este avansul mult mai mare adica este dereglat si i-a dat ceva eroare pe nush ce mufa de pe pompa. Saptamana ce vine o sa merg cu ea la mecanic ca doar atunci poate si sa vada. Dar am mai intalnit o problema daca ma puteti ajuta sau daca ati mai intalnit problema... Nu functioneaza tot timpul reglajul la faruri. De exemplu daca pun masina pe pozitii fara sa pun contactul ele isi fac reglajul automat singura si pot sa le ridic sau sa le cobor dar nu tot timpul. Dupa ce pornesc masina nu mai merge sa le misc de la butonul din iterior , sau am mai intalnic ca, daca pun pe pozitii si iau de pe pozitii ele ar trebuii sa isi faca reglajul singure dar la mine se aude un bazait scurt si atat si nici nu mai merg dar cateodata merge sa le ridic si sa le cobor ca si cum nu ar avea probleme!.... Ce poate fii? Multumesc
  8. Am inteles ca poate sa fie de la pompa, dar mi-a mai zis cineva de aici de pe forum si de pe un grupe pe fb ca este pozsibil sa fie si de la injectorul cu fir si sa incerc sa ii scos mufa sa vad ce simptome are. Daca nu se mai plafoneaza cu mufa scoasa dar trage putin mai slab de cum ar trebuii atunci este de la el, daca se mai plafoneaza si face la fel atunci singura varianta ramane POMPA DE INJECTIE. O sa revin cu rasp dupa ce aflu exact ce este! Va multumesc pentru sfaturi!
  9. Am schimbat toate furtunele de vacuum. Am curatat egr si tot nu pot sa imi dau seama ce poate fii. Am mers cu ea si tragea foarte bine dupa ce s.a incalzit motoru nu mai trage. Adica merg cu ea constant in 2000 de tura si cand o accelerez abea urca in ture. Chiar nu mai stiu ce sa fac. Si cateodata isi da drumu de trage foarte bine. Ce ar mai putea fii?
  10. Daa am pus garniturile noi la galerie. Dar problema este ca ea se plafoneaza daca o duc cateva sute de metri la o viteza constanta. Adica sa merg cu ea in 2000 de ture ceva distanta si cand dau sa accelerez e plafonata . Mi-au zis mai multi sa schimb toate furtunasele la vacuum ca este posibil sa piarda vacuum. Sincer nu stiu ce tester era. Nu am habar . Dar baiatu se ocupa de chei auto ,calculatoare de bord , testere si cam tot ce tine de electronica pana si electronica de pe pomfa face. Dar a zis ca daca ar fi 100% de la ea ar pornii greu si ar merge motorul rau. Dar mie imi porneste la sfert fie -10 grade fie + grade. Am zis ca maine incerc si cu furtunasele sa le schimb sa vad. Este posibil?
  11. Am fost cu masina la tester si mi-a dat 3 erori! 1. Cod eroare :72/(Cod eroare original:48) INCEPUT INJECTIE-REGLARE -FUNCTIE DEFECTA 2. Cod eroare :6/(Cod eroare original:6) SISTEM RECIRCULARE GAZE EVACUARE -EVACUAREA GAZELOR DE ESAPARE NECORESPUNZATOARE 3. Cod eroare :101/(Cod eroare original:65) REGLARE PRESIUNE INCARCARE -abatere de la val.de reglare Cauzele posibile: -Intrerupere/scurtcircui/rezistente in circuit V/A/OHM -Fara/defecte aimentare tensiune V -PRESIUNE COMBUSTIBIL NECORESPUNZATOR -Sistemul rage aer -Senzor inceput transport(senzor cursa ac) defect -Putere de pornire defecte -Pompa defecta -Reglare electronica avans defect -Unitate comanda defecta Mecanicul fiind prieten de familie mi-a zis sa fac poza si sa incerc sa elimin din cauze:( , ce este mai necostisitor si ultima varianta fiind pompa de injectie. Mi-a mai zis sa schimb toate furtunasele de vacuum ca e posibil si asta. Astazi la fel a facut masina, se plafoneaza dar nu tot timpul si cand s-a plafonat (nu tragea deloc abea urca in ture in viteza a2a si a3a) am oprit motorul in mers si l-am pornit din nou si a tras foarte bine dupa... Daca mai aveti ceva idei va rog sa ma ajutati sa stiu ce sa mai fac. Pana sa ajung la schimbarea POMPEI DE INJECTIE:( sper sa nu fie de la ea:( Multumesc
  12. Daca este pompa de injectie...atunci nu ar trebuii sa nu traga deloc? Adica la mine cand e motorul rece trage foarte bine si merge foarte frumos... si dupa ce se incalzeste putin incepe sa se plafoneze si tot asa imi face figuri. Intreb si eu ca nu stiu , nu am habar mai deloc . Sunt din Jud. HUNEDOARA , Loc. Orastie
  13. Da dar problema este ca si dupa ce se incalzeste are momente cand mai trage la fel de tare si de bine ca si cum nu ar avea nimic.. ba trage ba se plafoneaza total(abea si abea se mai tureaza). De la ce ar putea fii? Sa fie senzorul de temp? Sau altceva sa nu schimb aiurea.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.