Jump to content

rascar

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 520D LCI M-Sport 2008

rascar's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Acestea sunnt erorile sterse de mine in urma cu 6-7 luni. Nu am schimbat/ inlocuit nimic la masina insa masina mergea mult mai bine ca acum.
  2. Salut. Se da masina: seria 5 si anume 520D M-Sport 177cai 2008. Am deschis un nou topic pentru ca nu am mai gasit pe nimeni cu atat de multe probleme in acelasi timp. 1. Am sesizat lipsa de putere la accelerari, mai ales in treptele mici 1,2,3. Simt ca o turez fara rezultat sau ca masina se chinuie sa traga pentru a schimba din treapta 2-3. Turata din trapta 2 cu 4000rpm-4500rpm trecand in 3 si tot asa, se infige bine dar nu mai trage ca si inainte. 2. La relanti masina tremura putin, un fel de vibratie simtita foarte putin si in scaun, la apasarea aceleratie aceasta vibratie dispare. 3. Porneste la prima apasare a butonului, nu trebuie sa insist cu a doua incercare, insa masina trepideaza la pornire pentru aproximativ 10-15 secunde, ceea ce ma face sa cred ca functioneaza in 3 pistoane si scoate fum alb. Apoi totul revine la normal dupa 3-5 minute. 4. Cand masina este rece, la schimbarea treptelor in turatii normale 2500-3000rpm, se aude foarte fin si putin greu de sesizat un scurt suierat de la turbo, asta doar daca masina este rece. 5. Furtunul ce pleaca de la turbo spre intercooler este imbibat in ulei, insa acesta nu pare a fi proaspat si nu imi lipseste ulei. 6. In jurul galeriei de admisie, a aparut un fel de ulei amestecat cu motorina asemenator cu vaselina, ce pare sa iasa pe a garnitura galeriei. 7. La pornire tot timpul in masina intra gaze, se simte miros de motorina arsa ce intra pe sistemul de ventilatie. Cu aerul oprit totul este bine. 8. Puteti vedea in poze partea laterala a motorului spre turbo cum este afumata. 9. Tot pe partea aceasta a motorului am observat ca sunt doua gauri undeva mai in spate, doua gauri cu filet pe interior. Acele intrari sunt super curate si arata ca si cum ceva a fost infiletat acolo dar nu mai este ??? 10. Fulia - tot cauciucul interior este crapat dupa cum se vede in poza insa nu stiu in ce stadiu se afla si daca sa o schimb sau nu deocamdata. 11. Daca deschid geamurile fata un sunet de diesel dar infundat si puternic este perceput in interiorul masinii. Ceea ce cateodata este deranjant. 12. Si nu in ultimul rand sa nu mai zic de sunetul metalic aritmic care cand se aude cand nu se mai aude. Lantul? Precizez ca momentan nu exista nici un fel de eroare in idrive. Acum vreo 6-7 luni am avut cateva erori pe care le-am sters eu si check engine aprins in bord care s-a stins singur. Masina functioneaza inca dar vreau sa stiu care sunt problemele si ce ma sfatuiti sa fac pentru ca nu vreau la service. AM atasat si cateva poze pentru a va face o parere:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.