Jump to content

Tosa Bogdan

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E90 318i

Tosa Bogdan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut baieti, Incep acest topic pentru ca nu am gasit nicio informatie relevanta despre problemele mele. Detin un 318i, motor N43 143CPsi am urmatoarele probleme: 1- cand motorul se incalzeste, si vreau sa plec de pe loc cu a 1-a sau cand schimb in mers in a 2-a, masina trepideaza foarte tare. Sunt obligat sa schimb vitezele peste 2000rpm ca sa nu mai trepideze masina, sau, sub 2000, dar trebuie sa il patinez destul de mult. Este ca o pierdere de putere. Am mers initial pe problema volanta-ambreiaj, ideea este ca ambreiajul nu patineaza si daca ar fi volanta, din cate stiu, ar trebui sa faca tot timpul. La mine sunt momente si momente. 2- cand tin motorul accelerat la 1000rpm, simt niste trepidatii, ca niste intreruperi ale motorului. 3- am anumite ezitari la accelerare,pana in 2000rpm, in general Legat de problemele mai sus mentionate, nu am erori pe diagnoza si in ultimii km am inlocuit distributia, bobine, bujii,supapa pcv, curatat vanos,curatat clapeta de acceleratie. Presiunea pe pompa de joase este la 5000, presiunea pe pompa de inalte la 150.000, vanosul este foarte stabil, chia rnu stiu catre ce sa ma mai intrept. Cel mai mult ma deranjeaza trepidatiile ce apar cand schimb viteza.
  2. Salut. Ai descoperit problema ezitarilor? O am si eu de cand am schimbat masina. Am inlocuit bobine, bujii si tot degeaba. Multumesc
  3. Salut baieti. Sunt nou pe aici. Am un E90 318i 2008 motor n43. Tot intampin o problema de cand am luat masina. Pana in 2000RPM am anumite ezitari la acelerare cand este motorul cald (la rece nu schiteaza nimic). Am schimbat in ultimii 2000km bobine, bujii,ulei, filtre. Nicio schimbare. Pe diagnoza nu imi apare nimic. Am mers cu un prieten cu diagnoza pe masina ce imi masura toate datele masinii cam o ora. Initial m-am gandit sa schimb si injectoarele, insa, un prieten un LCI e90, tot n43, a schimbat tot ce am schimbat si eu + injectoare. Nici la el nicio schimbare. Am uitat sa specific. Distributia are 25.000km de cand a fost schimbata. Puteti sa imi dati o parere catre ce sa ma indrept? Vanos, ulei, pompe.. habar nu am. MS
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.