Jump to content

tralala2018

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e90

tralala2018's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Sunt din Targoviste. Nici eu nu ma pricep (choar aproape deloc). Furtunele de vaccum paca mi le. a schombat la o alta onterventie. De egr nu imo da nimic pe tester.
  2. Am pus testerul, nu da nimic de dpf. Regenerarea scrie ca este facuta in urma cu 128 de km. In schimb pe tester (delphi) da urmatoarea eroarele erori : 4276 - sonda lambda, activare incalzire 4a25 - senzor inteligent baterie 4a07 - can:alternator comunicare-bsd si bineinteles ca reapare, desi l-am schimbat 4203 -bujie preoperare. Legat de eroarea ai cu sonda lambda, mentionez ca pana astazi nu am avut-o niciodata. Sambata am luat masina de la service unde am inlocuit urmatoarele : -bujii si releu + cablul de la releu -ulei si filtre + filtru epurator -flansa de sub cutie de la cardan -placute frana spate -preincalzitor motorina -pompa auxiliara de apa. Pa langa problemele enumerate mai sus, am si un joc usor sesizabil la relanti, practoc, turometrul are un mic joc iar pe tester este o oscilatie intre 828rpm si 834 rpm la relanti.
  3. Salut, Legat de releu este nou, beru. Nu original. Cel mai probabil pe producator. De pornit la rece, pare sa porneasca bine. De fiecare data cand am schimbat releul so bujiile au fost noi si schimbate impreuna. Foar ac eroarea persista si nu vad de ce. Am inlocuit inclusiv cablul de la releu. Ce altceva ar mai putea fi? Are vreo siguranta? Poate sa fie din calculatoruo masinii? Pe partea de "suturi" nici la mine nu face tot timpul, doar ca problema s-a intensificat. Mentionez ca aveam si ulei castrop pe care il papa ca in filme Am inlocuit uleiul si am trecut din nou pe bmw. Totodata, am schimbat si filtrul epurator. Sunt curios daca mai papa ulei. Daca setez pilot automat pe undeva 1800 rpm in viteza a 3-a da numai suturi.
  4. De ceva timp ma tot lovesc de o problema pe care nu o pot intelege. Este vorba de E90 320D,163Cp : In urma cu 2 zile am inlocuit bujiile si releul)(toate beru), dar si cablul care vine in releup de bujii. Am facut acest lucru deoarece pe tester primeam eroare legata de aceste 2 componente si datorita faptului ca pornirea era exagerat de grea si de urata. Dupa inlocuirea, am primit din nou eroarea pe tester. Mentionez ca in trecut am mai inlocuit de 2 ori atat releu cat si bujii, iar eroarea tot aparea. De aceasta data am inlocuit si cablul de la releu. S-a lovit cineva de aceasta problema? O alta problema este ca undeva intre 1500-2000 rpm (in cazul in care turatia este tinuta constant) masina merge in suturi. Daca accelerez, fara a o tine constant, nubse observa nimic. Va multumesc.
  5. Da,garantat problema este de la releu.Insa,a mai fost schimbat cu tot cu bujii,de 2 ori intr.o perioada relativ scurta.Ceva il arde sau nu stiu.Treaba este ca ultima oara,au fost schimbate bujii si releu,iar la 2-3 zile,apareau oe tester.
  6. Am urmatoarele probleme la E90 320D,orice sfat pentru remedierea lor este binevenit. 1.In urma cu 2 zile,am constatat ca in momentul in care ajunge la 2000-2200 rpm se aude un sunet precum cel de la ventilator iar cu geamul deschis un vuiet (mentiunez ca nu este fluierat). Masina trage,relativ,dar parca nu cum o facea inainte. Am ridicat capota iar in partea stanga am observat urme de ulei. Furtunul care intra in turbo sau intercooler,pe dedesubt fiind plin de ulei.Am comandat furtunul si urmeaza sa il schimb. 2.Ieri,fiind nevoit sa folosesc masina,in momentul in care am accelerat putin mai puternic,m-am trezit cu eroare in bord "increased emissions",pusa pe tester,ca si eroare,aparea debitmetru,eroarea s-a sters si a si disparut totodata. 3.Pe langa aceasta eroare,mai am urmatoarelw erori : - releu bujii - toate 4 bujiile - alternator (4a07) - incalzitor combustibil - senzor presiune dpf - si bineinteles dpf sipraincarcat. Stiu ca dpful nu isi mai face regenerarea,datorita acelui senzor si bujiilor,desi pe tester apare ca ultima regenerare ar fi fost facuta acum 480km. Releul de bujii si bujiile au mai fost inlocuite de 2 ori,la cateva zile aparand din nou pe tester. Este ceva care le poate arde sau pur si simplu poate fi cablul de plus care vine din alternator? Dar acea eroare de alternator?El incarca fara probleme cu 14.1-14.2. Toate aceste erori se sterg dar reapar la foarte scurt timp. Am mai observat ceva ciudat,posibil sa fie de la furtunul de mai sus,in treapta a 3-a,unde va 1500 rpm pare a avea un lag,o intrerupere...ceva ce nu prea pot descrie. Mentionez ca vreau sa dau dpf-ul jos si sa il trimit la curatay,vreau sa schimb dar totodata sa descopar problema bujiilor si a releului si sa inlocuiesc si senzorul dpf.
  7. Da,trebuie sa vad care este problema,ca normal nu este ca in decurs de un an sa schimbi 2 relee,2randuri de bujii si sa le vezi arse sau nefunctionale,din nou.
  8. Ok,am sa incerc,multumesc pentru sfat. Am o problema la preincalzitorul de motorina,apare pe tester,poate duce la cuplarea continua a bujiilor si astfel sa le arda sau sa arda releul?
  9. Sincer,de incarcat,incarca.Nu am avut probleme. Mentionez ca eroare in navi nu am avut cand a intrat in limp mode.Am avut eroare inainte sa schimb al doilea senzor de presiune (cand masina mergea normal).Nu am eroare nici acum,iar la dpf arata inca 190.000km.
  10. Buna seara, Am urmatoarea problema la un BMW E90,pe care,poate a mai intalnit-o si altcineva : La putin timp dupa achizitioanrea masinii,a intrat in limp mode,datorita faptului ca filtrul de particule nu mai facea regenerarea.Am mers la service,unde am inlocuit releu bujii,senzor presiune evacuare dpf sau ceva de genul,bujii,termostatele de apa. Problema s-a remediat,masina a iesit din limp mode,toba cenusie. Dupa o perioada,pe bord a aparut eroare dpf,desi masina tragea. Pe tester,acelasi senzor dpf.L-am inlocuit si totul a fost din nou "gri". Iarna trecuta,am observat ca pornea greu la rece.Astfel,masina a fost pusa din nou pe tester,unde...spre uimirea mea,toate bujiile erau nefunctionale. Am inlocuit din nou bujii (care erau mancate) si releu de bujii. Zilele trecute,am observat ca toba nu mai este gri,ci neagra,masina functionand. Am pus testerul pe ea...si...surpriza : - bujiile nefunctionale - senzor presiune dpf defect - dpf supraincarcat - senzor inteligent baterie - si o eroare la alternator. Erorile se sterg,insa reapar. Aveti idee care este motivul pentru care arde releu si senzor dpf? Sunt pe acelasi cablaj sau au vreo legatura intre ele? Dar cu cablajul alternatorului? Va multumesc.
  11. tralala2018

    Erori

    Salyt,in urma cu ceva timp,aveam eroare pe toate 4 bujiile,asa ca am decis sa inlocuiesc atat bujiile cat si releul de bujii.Ulterior,verificand bujiile,acestea erau bune.La urmatoare testare,primesc urmatoarele erori...de releu bujii (acesta fiind deja inlocuit,si de acelasi fel,beru),alternator si senzor inteligent baterie.A intalnit cineva situatia?Cimeva mi-a spus ca de vina ar fi un cablaj...
  12. pai si faptul ca frmul apare cu galben pe tester se datoreaza erorilor,corect?Deci nu este nevoie sa inlocuiesc si frm-ul.
  13. Buna ziua.Am un e90 320d 2005.Am urmatoarea problema.Stiu clar,de pe diagnoza ca am probleme cu modulul frm.Sa va spun exact ce anume are,nu stiu...stiu din ce am vazut ca apare cu galben.Problema se manifesta in felul urmator.La fiecare pornire primesc eroare de bec ars pozitie dreapta plus eroare cornering lights.Zilele trecute,in mers,apare si eroare pe pozitie stanga (pana la acel moment nu aparuse),a disparut timp de 1-2 minute,a reaparut,apoi a disparut definitiv.Mentionez ca pe pozitii am leduri (despre care nu stiu daca au sau nu canbus),doar ca pe stanga pana la momentul ala,cel putin,nu aparuse eraore.Nu imi merg nici adaptivele (stanga-dreapta) in schimb autolevelingul merge.Pe tester,legat de adaptive,imi da eroare de genul conexiunea cu motorasul din farul dreapta este intrerupta...sau ceva de genul.Totodata,cabd becurile sunt pe automat,ledul acela de langa butonul de aprins farurile licare.Daca inlocuiesc modulul,cum aflu daca este frm sau frm 2 sau 3?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.