Jump to content

victor_g

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    X3 E83 BMW X3 2.0d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

victor_g's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

-1

Reputation

  1. nu e x1 este x3 e83 din 2006 si am doua probleme de rezolvat problema cablarii pentru usa stanga fata,sofer, oglinda nu functioneaza si nu pivoteaza la inchidere si la radio exista un amplificator de semnal in tavan spate dupa antena si apratul de diagnoza imi spune ca acel dispozitiv nu este alimentat deci tot cablaje si pini si culori etc.
  2. salut ma intereseaza si pe mine un site cu scheme electrice la un bmw x3 e83 din 2006.ms
  3. victor_g

    Eroare 4CF3

    AM 3000 km de cand am reparat-o si am garantie de 12 luni.Pe KTS arata ca baga si actuatorul functioneaza ok.
  4. victor_g

    Eroare 4CF3

    Salut si eu am aceeasi eroare de senzor defect.Am inteles ca DPF-ul trebuie curatat.Din aceata cauza nu Kick down ? Masina intre in putere dupa 2300 rot/min, practic turbina deschide mai tarziu, calculatorul nu da comanda la turbina din cauza presiunii prea mari pana in DPF ? Turbina deja am pus una noua ( reparata pe stand ).
  5. Salut.Am cautat dar nu am gasit nici un manual de service pentru x3 e83, 2.0d din 2006. Am gasit doar manuale de utilizare pe fanclub.MULTUMESC ANTICIPAT
  6. Adica in afara de rotitele din plastic dur , motorul electric in sine se strica si da eroare ? Dispozitivele mele din plastic sunt în formă perfectă, dar mă întreab servomotorul în sine ... Aș presupune că ar trebui să se transforme ușor ca un motor fără perii? si de aici problema de fapt ?
  7. Salut. AM observat in trafic ca masina se comporta putin nefiresc in viteze mici ,la parcari ,la plecarile de pe loc in curba, exista o pauza mica intre debraierea ambreiajului si punerea in miscare a masinii si simteam cum pleca tractiunea diferentiat pe roti, oricum ceva nu era in regula desi nu aveam nici un bec aprins . Din discutii purtate cu cei de la service au zis ca trebuie calibrata cutia. Atunci s-a pus testerul pentru calibrare cutie de transfer i s-a setat prima oara punctul de zero si comanda a fost inregistrata cu succes si apoi s-au sters toate erorile din calculator daca erau si in cele din urma s-a procedat la recalibrarea cutiei.Dupa circa 20 de secunde programul a afisat ca , calibrarea nu s-a realizat din cauza de semnal comunicare neplauzibil. Recomandarea imediata a fost totusi sa schimb chitul de rotite de pe servomotorul zis actuator.Surpriza defectul a ramas. INtrebare: acest defect "calibrarea nu s-a realizat din cauza de semnal comunicare neplauzibil" e unul electric sau mecanic ? Daca ar trebui sa schimb cutia de transfer care nu e deloc ieftina pe tester ar indica sau recomanda inlocuirea acesteia ?
  8. victor_g

    x3 E83 2006

    AM verificat senzorul de presiune pe aparatul de diagnoza si pare ok dar totusi o sa pun unul nou dar iar actuatorul a fost verificat pe stand de probe odata cu turbina si functiona si raspundea normal ba mai mult chiar ia fost setat plaja de actiune si masina de verificat i-a stabilit punctele de capete de cursa.Curent mic de functionare si a raspuns la comanda din mm in mm .Nu stiu cine sau care e mecanismul sau circuitul logic prin care calculatorul da comanda turbinei de deschidere maxima la chick down. Poate exista posibilitatea unei erori de soft ?
  9. victor_g

    x3 E83 2006

    Salut.Am o problema la demaraj in sensul in care in momentul cand ii dau kik down si de exemplu sunt in a 2-a si am 1200 de rotatii masina nu pleaca in tromba ci abia dupa 2200 rot/min masina incepe sa accelereze puternic.Am schimbat clapet acceleratie, turbocompresorul , verificat actuatorul turbinei ,schimbat galerie admisie, etc. toate noi. In orice treapta de viteza as fi si am 1200 rot/min cand o accelerez brusc nu pleaca. Pe un program de diagnoza de bmw nu imi da nici o eroare dar interpretand datele obtinute la mersul masinii la accelerare brusca motorul cere presiune dar calculatorul nu da comanda la turbina.Cine a mai avut un astfel de defect sau ce e de facut ca sa ma pot linisti si eu. Nu scoate fum , catalizatorul arata impecabil si preventiv i-am dat comanda de regenerare si am facut regenerarea in mers 30 km cu a 3-a si minim 60 km/h si tot degeaba. Ms
  10. Salut Am un X3 cu motor de 2 litri si 150 CP si as dori sa il resoftez sa il fac de 180 cp.Va rog cateva idei sau persoane care fac treaba asta dar stiu despre ce este vorba. Multumesc anticipat
  11. salut e vorba de pompa de caldura suplimentara.Intrebarea mea este daca stie cineva daca de fapt acest ansamblu de doua motorase prin care circula agent de racire din motor pentru incalzirea cabinei este de fapt aclcatuit dint-un robinet cu actionare electrica motor pas cu pas ( care de fapt ne da debitul de apa calda in vederea stabilirii automate a temperaturii interioare pe anotimpul friguros ) si o pompa electrica si care este ordinea lor (motorul mai mic si cel mai mare ). Se pot repara ? Imi apare o eroare pe tester, eroare care persista chiar dupa stregerea memoriei de erori. E vorba de un BMW X3 E83 PS in catlog parts e vorba de piesa cu numarul 4 RealOEM.com - Online BMW Parts Catalog.html
  12. deci am un x3 din ian 2006 serial vin (ultimele 7 ) WE47426
  13. Corecta precizarea.Undeva in topicurile mele aveam trecut ce am ms de precizare pentru viitor.
  14. Deci Am pus softul cel de BMW de diagnoza si mam jucat vreo 4 ore pe el si cu aceasta ocazie am invatat o serie de lucruri interesante vizavi de parametrii de functionare ai turbinei si temperaturilor, ai filtrului de particole ( am constatat ca aveam dezactivata functia de regenerare si am facut regenerarea ca la carte cu masina in miscare la o viteza de 60 km cu motor la 3000 rot si timp de 20 km care de fapt au fost 37 ) dar la consum am primit o explicatie care putin ma adus in zona romanesca si indicatia era ca cel din bord este unul de fapt doua si cel real e cel babesc cu plin facut dupa 100-200 km plin din nou si socotit si cam asta este consumul.Dar desi socotelile babesti sunt mai mici la suta de km in bord imi arata in jur de 14-15 L/100 km. Deci trebuie invatat sau setat calculatorul in vreun fel ca pe interfata nu am gasit nica. Desi injectoarele consuma in jur de 7-8 ml (mg) si seincadreaza in nivelul de uzura cuprins intre -5 si +4 ale mele aveau 0.02;0.01 ;-0.06,0.03 deci.... Inca un pic de ajutor.Ms Cum fac sa imi apara consumul electronic pe dispay apropiat de cel real.
  15. am inteles tot ce ati explicat dar in nemernicia mea ca un caine turbat incerc sa imi fac mereu un upgrade si orice informatie o iau ca atare.Deci +1 e un limbaj de confirmare a unui antevorbitor.Marcat ca doar sunt incepator si am doar 50 de ani ca asa e in tenic.Ms
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.