BMWClub: victor_g - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
38 (0.09 per day)
Most Active In:
Audio/Video/Navigatie/Electronica auto (18 posts)
Joined:
12-February 18
Profile Views:
651
Last Active:
User is offline Jan 18 2019 09:22
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Nou venit
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Not Telling Not Telling

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Previous Fields

Masina:
X3 E83 BMW X3 2.0d

Posts I've Made

  1. In Topic: Eroare 4CF3

    18 January 2019 - 09:24

    AM 3000 km de cand am reparat-o si am garantie de 12 luni.Pe KTS arata ca baga si actuatorul functioneaza ok.



  2. In Topic: Eroare 4CF3

    18 January 2019 - 08:14

    Salut si eu am aceeasi eroare de senzor defect.Am inteles ca DPF-ul trebuie curatat.Din aceata cauza nu Kick down ? Masina intre in putere dupa 2300 rot/min, practic turbina deschide mai tarziu, calculatorul nu da comanda la turbina din cauza presiunii prea mari pana in DPF ? Turbina deja am pus una noua ( reparata pe stand ).
  3. In Topic: probleme calibrare cutie transfer X3 E83

    08 January 2019 - 19:01

     razzzzvan, on 07 January 2019 - 21:22, said:

    Trebuie sa schimbi servomotorul, el este problema.
    Oricum bmw recomanda schimbarea servomotorului la 100.000 km mi se pare, sau 120.000


    Adica in afara de rotitele din plastic dur , motorul electric in sine se strica si da eroare ? Dispozitivele mele din plastic sunt în formă perfectă, dar mă întreab servomotorul în sine ... Aș presupune că ar trebui să se transforme ușor ca un motor fără perii? si de aici problema de fapt ?
  4. In Topic: x3 E83 2006

    24 November 2018 - 04:52

    AM verificat senzorul de presiune pe aparatul de diagnoza si pare ok dar totusi o sa pun unul nou dar iar actuatorul a fost verificat pe stand de probe odata cu turbina si functiona si raspundea normal ba mai mult chiar ia fost setat plaja de actiune si masina de verificat i-a stabilit punctele de capete de cursa.Curent mic de functionare si a raspuns la comanda din mm in mm .Nu stiu cine sau care e mecanismul sau circuitul logic prin care calculatorul da comanda turbinei de deschidere maxima la chick down. Poate exista posibilitatea unei erori de soft ?
  5. In Topic: consumul masinii

    02 March 2018 - 19:05

    View Postvictor_g, on 02 March 2018 - 16:15, said:

    Deci
    Am pus softul cel de BMW de diagnoza si mam jucat vreo 4 ore pe el si cu aceasta ocazie am invatat o serie de lucruri interesante vizavi de parametrii de functionare ai turbinei si temperaturilor, ai filtrului de particole ( am constatat ca aveam dezactivata functia de regenerare si am facut regenerarea ca la carte cu masina in miscare la o viteza de 60 km cu motor la 3000 rot si timp de 20 km care de fapt au fost 37 ) dar la consum am primit o explicatie care putin ma adus in zona romanesca si indicatia era ca cel din bord este unul de fapt doua si cel real e cel babesc cu plin facut dupa 100-200 km plin din nou si socotit si cam asta este consumul.Dar desi socotelile babesti sunt mai mici la suta de km in bord imi arata in jur de 14-15 L/100 km.
    Deci trebuie invatat sau setat calculatorul in vreun fel ca pe interfata nu am gasit nica. Desi injectoarele consuma in jur de 7-8 ml (mg) si seincadreaza in nivelul de uzura cuprins intre -5 si +4 ale mele aveau 0.02;0.01 ;-0.06,0.03 deci....
    Inca un pic de ajutor.Ms

    Cum fac sa imi apara consumul electronic pe dispay apropiat de cel real.


    deci am un x3 din ian 2006 serial vin (ultimele 7 ) WE47426

Friends

victor_g hasn't added any friends yet.

Comments

victor_g has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro