Jump to content

bobe

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520 F10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bobe's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Astept filtrul si uleiul ! Si trebuie sa ma duc la bmw dupa sa ii fac update la ecu
  2. Eu am lucrat. E masina mea ! Eu am deschis topicul !
  3. Problema nu este de la cumparator ci de la primul proprietar care nu a avut grija de ea dar ce a fost mai greu a trecut ! Mai sunt cateva retusuri si e gata! Si app f10 motor n47 e mai simplu la motor si orice componenta decat un e39. Mai dificil e sa schimbi ceva pe e39 decat pe un f10 sau f10 sau de pe masini de ultima generatie.
  4. Da este f10 dsr tot aceiasi turbina o are. Nu este chiar asa de complicat si in plus stii ce faci! Am patit o cu masina odata la mecanic si reprezentanta si numai imi trebuie! Si unde pot rescrie softul ?
  5. Si ai idee cum pot sa scot power reduction ?
  6. Am efficient dinamic si power reduction din fabrica. Intradevar pe real oem sunt identice dar am vazut prinderea la turbo si la una si la alta.
  7. Da au asta! Scrie pe factura power reduction care sincer mi se pare o aberatie! Momentan eu sunt in Franta si nu prea se gasesc piese decat doar la Bmw. Si in plus de asta au probleme foarte mari din cauza la filtru epurator! Mai simplu era la anteriorul la e60,acolo aveai 3 surburi si scoteai filtru si aia e tot. Dar la f10 trebuie sa cumperi capac culbutori plus garnituri plus garniturile de cupru de la injectoare si dupa asta trebuie sa verifici si cureti admisia care se umple de zmoala din cauza la filtru si iti forteaza si in garnituri si de acolo apar scurgeri de ulei,intercooler plin de ulei si clapete rupte plus in cazul meu turbo stricat!
  8. Asa i! Difereta consta in dimensiunea turbine! Adica pe partea cu fumul este mai lungs si are prinderea prin niste prelungitoare care tine turbina lipita de motor! La cea de 184 cp este mai simpla de demontat! Si toate aceste probleme din cauza filtrului epurator infundat pe care inca nu l am schimbat! Si mai costa si 300 de euro la bmw pe comanda!
  9. Am verificat toata instalatia si nu am pierderi! Nu as vrea sa dau bani pe un compresor nou! El porneste doar la prima pornire si dupa numai si am acea eroare de comunuicare
  10. Am demontato deja. Aveam joc axial si radial. Am cumparat doar inima din turbo,am curatat capacele si am schimbst si conducta de lubrifiere. Plus am facut 2 schimburi de ulei sa curat tot circuitul de ulei! Si am spalat si intercoolerul! Acum cred ca trebuie sa schimb capacul de la culbutori,cred ca filtrul epurator este infundat! Mircea-Si eu intrebam de schema din cauza ca acest motor este lafel cu cel de 184 de cp doar ca turbo este foarte diferit! Oricum va multumesc pentru sfaturi !
  11. Numai functioneaza. Imi da eroare de comunicare. Am fost la BMW si au zis ca e compresorul dar nu cred
  12. imi porneste clima cand pornesc motorul prima data si la prima oprire si repornire numai imi merge? ar fi de vina compresorul?
  13. stiti cumva cum demontez turbo de pe un f10 520 de 163 cp? sau aveti o schema al motorului? care ar fi pasi ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.