Jump to content

Mitzas

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW F10 518d

Mitzas's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. Salut problema a fost la mufa de la caseta de directie. A schimbat mufa si totul merge perfect. 200 lei a costat
  2. Salutare, De ceva vreme primesc eroarea "increased steering effort warning". Ea apare destul de des in timpul deplasarii dar si pe loc. Dupa cateva secunde dispare. Nu am observat ca volanul sa fie mai "greu" sau probleme de genul asta. Masina se comporta perfect normal dar este deranjant sa vad intr-una eroarea asta. Am fost la un tester si am vazut destul de multe erori dar cautand pe net nu am gasit nimic relevant... par din zone diferite. Masina este un bmw f10 facelift din 2014. Nu am mai avut probleme asemanatoare pana acum. Am atasat si fotografia cu erorile din ISTA https://ibb.co/YDBPsT6 Vreo parere cineva? Multumesc anticipat!
  3. Salutare! Am un BMW f10 facelift 518d din 2014 ~215.000km. Acuma seara am auzit pentru prima data un huruit destul de subtil la virajele spre dreapta. Am parcat masina, am deschis capota si parea ca se aude de la motor. Dupa ce opresc motorul, huruitul se mai aude circa 5-10 secunde. Mai mentionez ca recent am recalibrat camera frontala si pe ISTA aparea o eroare de la un senzor de oxigen dar nu i-am dat importanta. Maine de dimineata trebuie sa plec din localitate si sa ma intorc abia luni deci nu reusesc sa o duc la "doctor" As vrea sa stiu daca a mai avut cineva problema asta si cat e de grava (nu vreau sa ma intorc acasa pe platforma) Multumesc anticipat!
  4. am gasit problema, e vorba despre un furtun fisurat (ca si in video) am dus-o la service iar costul de reparatie ar fii undeva la 400lei. Multumesc de ajutor
  5. Salutare Am pornit acum seara masina si mi-a aparut instant eroarea Engine coolant level too low. Am verificat nivelul de antigel si era sub minim. Dupa ce am mutat masina am observat doua pete de antigel(destul de mici). Modelul motorului este B47 iar EGR-ul, valva si galeria au fost schimbate in august la reprezentanta. Din ce research am mai facut pe net am inteles ca ar fii posibil sa curga de la EGR. Totusi eroarea a disparut si nu a mai aparut astazi. Care ar putea sa fie motivul scurgerilor? A mai avut cineva problema asta? Cu ce antigel ar trebui sa completez? Multumesc anticipat!
  6. Salutare Am facut in weekend un drum mai lung si am primit de cateva ori eroarea Drivetrain. Dupa ce apare eraorea asta, ea dispare(inclusiv din bord din jurnalul de erori) dar masina intra in limpmode. Daca o opream si o reporneam isi revenea dar ultima data a ramas aprins in bord checkengine(a doua zi a disparut). Momentan functioneaza in parametrii normali. Am mers cu masina la mecanic si aveam eroare la filtrul de particule, EGR si clapeta de acceleratie. Le-a sters toate, am facut 100km si am revenit astazi. A ramas eroarea "279000 swirl flap actuator position, long term drift: position deviation too high". Ar fi vorba despre elementul de reglaj (clapeta) de la galeria de admisie (cod OEM: 11618570791). Mi-a facut si un test si rezultatul a fost urmatorul: https://pasteboard.co/JlTSZ8Y.png A folosit testerul ISTA+. Mai mentionez faptul ca la ultima revizie la BMW din vara anului trecut mi-au spus ca am eroare la valva EGR si ca va trebui schimbata cu timpul. Masina este un 518d facelift din 2014. A mai avut cineva problema asta? Nu as vrea sa schimb acea clapeta si dupa sa zica ca defapt problema era valva EGR sau invers . Multumesc anticipat
  7. Eu am sunat atunci la ei pentru oferta de pret si mi-au spus ca pentru seria mea de sasiu nu exista nici un recall. A mai dat eroarea aia de 5 ori iar de cand a venit frigul nu a mai dat deloc. Oare care sa fi fost problema?
  8. Salutare tuturor, Ieri mi-a aparut ca mai am 0km pentru placutele de pe spate. Este vorba despre un 518d 150hp din 2014(facelift) Am sunat la service si spuneau ca au doua variante de placute: TRV sau originale. Pachetul complet (montaj+placute+senzor) pentru TRV ar fi 400lei iar pentru cele originale OEM ar fi 900lei. Voi cum ati procedat? Multumesc anitcipat!
  9. La bmw Cluj oare isi asuma asta?
  10. Si atunci care ar fi procedura? Ce ar fi de facut?
  11. La tester la BMW a spus ca e de la Valva EGR
  12. Am primit in ultima vreme eroarea Drive Train de 4 ori. Am fost la tester la BMW si au spus ca este stricata valva EGR si trebuie inlocuita. Tot la bmw mi-au spus ca e undeva la 1700lei inlocuirea. La un service specializat mi-au spus ca piesa originala + manopera este 1400lei iar piesa aftermarket+manopera 1100lei(dar nu mi-a specificat producatorul). Ar trebui sa aleg piesa originala? Pentru cea aftermarket aveti vreo sugestie de producator? Multumesc anticipat!
  13. Salutare baieti, Azi am fost la bmw cluj pentru schimbul de ulei/filtre si mi-a spus ca a gasit pe tester eroare la valva EGR si ca trebuie schimbata. Intr-adevar mi-a intrat in LIMP mod o singura data masina. Spuneau ca la ei costa 1700lei. A mai avut cineva problema asta? Cat de urgent trebuie reparata? Aveti vreo recomandare de service?
  14. Salutare baieti, Am un BMW F10 518d facelift, an fabricatie 2014. Asta seara cand ma intorceam acasa mi-a aparut pe displayul de la navigatie eroarea "Drivetrain". Ca si efect am observat ca nu se tura mai mult de 2500rpm. Cand am ajuns acasa am scos-o la liber si cand am accelerat se auzea un fluierat dupa ce lasam acceleratia si scadea turatia spe 800rpm. A mai patit cineva? O sa merg sambata la un tester dar as vrea sa stiu la ce sa ma astept. Multumesc anticipat!
  15. Multumesc de raspuns. Voi incerca!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.