Jump to content

Tiru90

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E39 520i

Tiru90's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. AdicĂŁ se va intari pedala si va tine din ce in ce mai sus?
  2. Salutare! Am schimbat de curand volanta si kit-ul ambreiaj la al meu E39 520i. Piesele au fost comandate conform seriei de caroserie, insa la service am constatat ca placa de presiune noua era usor diferita fata de cea veche (cea originala BMW) in sensul ca cea noua nu avea acele 3 arcuri de jur imprejur. Am mers cu masina si nu simt absolut nicio ĂŽnrĂŁutĂŁțire fata de ambreiajul vechi, ba din contra, are toate simptomele pozitive (pedala mai moale, cuplare f bunĂŁ etc). Ăntrebarea mea ar fi care este diferența ĂŽntre cele 2 placi? Am atașat poze cu cele 2 placi.
  3. Nu doresc nicidecum sa bag gunoiul sub pres, doar ca 95% din reparatie are loc pe interiorul muchiei și nu trebuie "pierduta" vopseaua cum ar fi necesar dacĂŁ ar trebui intervenit in mijlocul elementului (usii). Deci nu doresc o treaba de mântuialĂŁ, sarit peste pași esentiali etc, pur și simplu doresc o intervenție locala pt remediere.
  4. Salutare! Am și eu o problema, aparent minora, insa f deranjanta pt mine. Am descoperit pe muchia unei usi un punct de rugina care ĂŽși are sursa pe interiorul muchiei, unde problema este puțin mai grava. Am rugĂŁmintea dacĂŁ ma poate ajuta cineva, contracost evident, cu un retus profi pe zona respectiva. Am ĂŽntrebat la 2 service-uri și rĂŁspunsul a fost același: revopsit toatĂŁ usa, lucru pe care nu doresc sa ĂŽl fac sub nicio forma. Mulțumesc!
  5. La o afta de sudura m-am gândit și eu, insa am fost convins sa renunț.. Pana la urma am adus și roata din stânga la același unghi de cadere pe care ĂŽl are roata din dreapta, adica f putin in interior ĂŽn partea de sus (deci usor pe negativ). Refacut convergenta, paralelism etc sa fie totul pe verde fata/spate. Am scos masina la test, inclusiv viteza mare si e totul ok, nu trage stânga/dreapta, nu trepideaza volanul, nu este instabila (cel puțin eu nu o simt ca ar fi).
  6. Ok, deci practic negative camber, adica rotile asa /\, ajuta la stabilitate la viteza mica, iar positive camber, adica rotile asa \/, ajuta la stabilitate la viteza mare? Daca da, atunci o indrept si pe cea care sta / si am rezolvat balciul..
  7. Intr-adevar, m-am referit la faptul ca șurubul este ĂŽn punctul maxim, nicidecum ca este ĂŽnțepenit. Ăn urma geometriei 3D a reieșit ca roata din stânga, care sta asa /, este ĂŽn poziția corecta, iar cea din dreapta, care sta asa |, ar trebui sa stea asa \. Legat de poziția roților tractoare, nu sunt expert pt ca altfel nu as mai scrie pe forum, insa nu cred ca ar trebui sub nicio forma sa stea asa \/ ĂŽntrucât s-ar pierde f mult din stabilitate. Așadar, pe mine nu ma deranjeazĂŁ roata care sta /, ci cea care nu sta asa. DacĂŁ nu reușesc sa o "cracanez" și pe cealaltĂŁ, ma gândeam sa o ĂŽndrept pe prima și sa stea ambele drepte, insa ĂŽmi este teama ca ĂŽn mers nu cumva din || sa ajungĂŁ exact cum nu trebuie, adicĂŁ asa \/
  8. Va salut! Sunt proaspat posesor al unui E39, 2002, 520i 2.2 170 cp. Sunt absolut incantat de masina, mai ales având ĂŽn vedere ca mi-a luat destul de mult timp pana am gĂŁsit una care sa corespunda exigentelor mele de tipicar, insa deja ĂŽntâmpin o prima problema, nu știu cat de grava, insa deranjanta pt mine. Mai exact, caderea rotilor spate. Rotile, din cate stiu eu, trebuie sa stea cam asa / \ cand masina este pe loc, acestea "indreptandu-se" intr-o anumita masura in mers. Am ĂŽnțeles ca acest lucru ajuta la stabilitate. Problema este ca roata stanga spate are aceasta pozitie, pe cand roata dreapta sta aproape dreapta, fara nicio ĂŽnclinație, cel putin nu vizibila precum cea din stanga. Am fost deja la 2 service-uri care se ocupa cu geometrii si nu i-au dat de cap. Surubul cu acea saiba excentrica care are rolul reglarii unghiului de cadere este strans la maxim si roata nu se poate "impinge" mai mult din partea de jos pt a a ajunge in pozitia \. Intrebarea mea este, ce ar trebui sa schimb pt a putea regla caderea rotii? Mentionez ca masina sta excelent pe articulatii, nu are pic de joc pe nicaieri, nu troncane absolut nimic, nu este instabila, deci practic, in afara de faptul ca rotile spate se vad ceva de genul / |, nu am unde și de ce sa umblu. Ceva pareri, a mai ĂŽntâmpinat cineva o problema asemanatoare sau ma poate ajuta, chiar si contracost, cu o rezolvare? Va mulțumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.