Jump to content

dinu m

Members
  • Posts

    170
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucureÂşti

Previous Fields

  • Masina
    bmw 525 i e60

Recent Profile Visitors

9440 profile views

dinu m's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

20

Reputation

  1. Salut! Erorile de can sunt de la niate cabluri in dreapta in portbagaj sunt oxidate a intrat apa la ele sunt cateva locuri specifice unde intra apa
  2. De obicei cedeaza pompita sunt 3 dous mai mici si una mare pt spalatori faruri! Schimba ambele pompite mici ia carca VDO ! Si nevoie de nituri ornament aripa ! Sunt pe stoc la Bmw Filaret succes
  3. La viraj maxim daca ai senzatie de roti infranate pe fata sau roata care merge taras poate fi din cutia de transfer! Fa un schimb de ului la cuita de transfer intra 0,9 l DTF 1 original! Si incearca o resetare a adaptarilor Bafta
  4. Mastic siliconic Victor Reinz trebuie sa fii atent la suprafata sa fie bine curatata mai poti pune un strat suptire de silicon pe latura stanga cum privesti motorul din fata.Motorul fiind usor inclinat spre stanga sii caldura esapamentului acolo este cea mai “sensibila” zona! Ai grija la strangere Succes
  5. Pune garnitura noua,curata bine suprafata si pune silicon la curburile garniturilor ! Strangerea se face din mojloc in cerc catre extremitati! Cuplul nu il stiu exact dat il poti cauta in ista sau newtis.info
  6. Garnitura capac culbutori problema motoarelor m54 posibil nu a fost montata corect capacul deformat strans aiurea!
  7. Pai sorbul nu sa infundat cand sa supraturat motorul! Sa infundat apoi turatie mare,temperatura ridicata, uleiul schimbat la 30 mii cum zice producatorul ! Si sau gripat cuzinetii de la lipsa ungere apoi sa produs pilitura care a ajuns in sistemul de ungere apoi sau rupt bucatile si au ajuns in sorb!e ca un domino toate pleaca de la proasta interetinere! Ulei de proasta calitate,intervale de service mult prea mari pentru tara noastra exploatare etc
  8. Mai oameni buni ! Motorul ala a mers fara ungere sorbul infundat si va spun eu ca pilitura aia e de la cuzineti! Nu inteleg ce e asa de greu sorbul infundat lipsa presiune ulei frecare fara ungere produs pilitura! Unde exista frecate intr un motor? Intre cuzinetii de la palier si cuzinetii biele plus segmenti pe suprafata cilindrilor! Va place sa va conraziceti dar nu stiti cum functioneaza un motor ! Oricum am zis ca numai scriu aici !asa arata un cujinet luat la frecat fara ulei ca sa va faceti o idee!
  9. Pai si de unde crezi tu ca e pilitura aia?? Vorbesti fara sa stii jignesti si nu dai un sfat omului! Asa sunt oameni rai in ziua de azi ! In loc sa dai un sfat arunci cu vorbe aiurea in cei ce incearca sa il ajute...oricum nu cred ca ai vazut vreodata un n47 desfacut cap coada ...dar asta e alta problema! Au fost cazuri cand cuzineti de la palier au iesit prin simeringul de la arbore in fulie ...da na de unde sa stii tu...Eu numai zic nimic !
  10. Daca nu stii ce se poate intampla intr un motor mai bine nu iti mai da cu parerea...sincer nu inteleg comentariul tau! Cuzineti de pe bloc se invarte si strica vibrochenul prima data infunda gaura de ungere ! Rog initiatorul sa ne tina la curent cu ce problema a gasit
  11. Injectoarele trebuiesc verificate pe banc abia atunci vei fi sigur ca sunt bune! Am patit sa am corectii 0,4 la toate si pe banca pisau motorina in repaus! Ca sa fii sigur ca injectoarle sunt bune le dai jos si fugi la un banc sa ti le verifice
  12. A fost inregistrat doar injectorul nr.6 care avea partea electrica stricata (de la apa care curge pe ele) si a fost nevoie sa o schimbe !Celelalte sunt aceleasi coduri dupa ele, care se regasesc si in soft !
  13. Asta sa facut sunt inregistrate!in afara de iregistrare mai e nevoie de ceva?
  14. Multumesc pentru raspuns! Nu e problema un litru doar ma gandeam ca nu e facut ceva bine...injectoarele au fost montate in acelesi locuri erori nu sunt pe motor! Trebuie facut o vreo resetare la adapatari ??
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.