Jump to content

Alexandru98

Members
  • Posts

    102
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e90 320d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Alexandru98's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-5

Reputation

  1. Buna ziua, revin si eu cu incaaaaa o problema si anume, imi scade temperatura apei cand merg putin mai agresiv, este vorba de un motor 2.0d b47 de 190 cai, ideea este ca nu prea vrea apa de la motor sa urce la 100 de grade decat daca merg cu ea in aglomeratie(adica mai mult stau cu ea pe loc in Bucuresti), in rest daca este traffic normal/liber uleiul ajunge la 100 de grade, iar apa la maxim 85 90, rare ori cand ajunge la 100(adica doar cand este extrem de aglomerat cum am specificat si mai sus), daca de exemplu ajunge la 90 grade si o dau pe manual sau ii dau kickdown in 10-15 sec imi indica ceasul undeva la maxim 80 de grade... mi se pare foarte ciudat ca pentru un kickdown sa scada atat de mult si dupa sa dureze o gramada sa ajunga din nou la 90 grade. Din cate stiu la 2.0d acul acela trebuie sa stea fix pe 100(mai am un f30 n47 si dupa ce se incalzeste numai acolo sta indiferent de traffic/accelerari etc), aveti idee care este problema ? Atunci cand am luat-o erau cam 15-20 grade afara si nu tin minte sa fi avut problema asta ba chiar statea parca putin de tot peste liniuta de la 100 de grade. Va multumesc si astept pareri.
  2. Nu dureaza nici 10 minute sa dai spuma clatire ceara osmoza
  3. Pai sunt cam obsedat de curatenia masinii, o spal de 2-3 ori pe sapt
  4. Ideea e ca mi se aburesc doar cand merg cu masina, daca nu o folosesc nu se aburesc deloc ...
  5. Buna seara, revin si eu cu inca o problema :sweat: ... am avut masina dusa la service pentru inlocuire egr si capac culbutori, iar baiatul care a lucrat la masina cred ca s-a gandit ca de ce nu sa spele si motorul, am fost acolo mi-a predat masina si am observat ca farul de pe dreapta era putin "transpirat" doar in partea de jos, dupa ce am ajuns cu ea acasa am observat ca s-a aburit si cel din stanga tot asa cat tine farul dintr-un colt in altul, dar doar in partea de jos la amandoua. Eu detin masina de aproape o luna lumatate si am spalat-o cam de 12-15 ori in timpul asta pana sa o duc la service doar ca niciodata nu mi s-a intamplat sa mi se abureasca nici un far. Acum vreau sa stiu daca este posibil ca atunci cand a spalat motorul sa fi astupat ceva pe unde circula aerul din far sau mai stiu eu ...? Chestia este ca pana sa o duc acolo nu mi s-au aburit deloc si acum dintr-o data ... ma cam enerveaza asa cand le vad aburite, chiar daca se aburesc doar putin in partea de jos ma gandesc ca pe viitor sa nu fie mai rau. Farurile sunt cele cu xenon adaptive. Ma gandesc ca poate s-a obturat vreo gura de aerisire de la ele sau ceva... dar nu stiu unde sa ma uit, daca ati intampinat si voi ceva de genul mi-ar fi de ajutor daca m-ati putea ajuta cu un sfat . Va multumesc !!
  6. Da... nu pare sa lipseasca nimic, le schimbam de mult daca cei de la bmw militari nu imi gaureau capacul de la culbutori , stau de 2 saptamani cu masina in parcare... am fost la ei pentru schimbul de egr si m am trezit ca mor intoxicat de la mirosul de ulei din habitaclu
  7. Buna ziua, as avea si eu o intrebare in ceea ce priveste sunetul motorului b47, pana acum o luna am detinut nu bmw e90 facelift n47 care era foarte ok din punctul de vedere al zgomotului in interior. In acelasi timp am detinut si un bmw f30 tot n47 la fel si acesta ok ca sunet in interior cat si exterior(adica atunci cand stau de exemplu in N/D la semafor de abia daca se simte ca este pornit motorul. Acum am achizitionat un seria 4 doar ca acesta este 2016 si are motorul B47, este o idee mai silentios in exterior fata de masinile pe care le-am avut (e90/f30), dar mult mai zgomotos in interior... zici ca nu este antifonat. Atunci cand este in N mai e cum mai e, dar cand stau in traffic in drive cu piciorul pe frana mi se pare ca este mult prea zgomotos in interior si ca are niste vibratii care se simt. De cand am cumparat masina cei de la Service Scream (Tezparii) mi-au spus ca trebuie sa schimb tampoanele la motor, oare sunetul acela accentuat si vibratiile pot sa fie din cauza tampoanelor la motor ? Tin sa precizez ca atunci cand masina este in N/P este o idee mai silentioasa decat atunci cand astept la un semafor in drive, daca este in mers se comporta ok si este la fel de silentioasa ca masinile pe care le-am avut inainte. Vreau sa stiu daca asa este la motoarele b47 sau daca am eu vreo problema, ideea este ca nu am mai mers inainte cu alte masini cu acest motor si nu am de unde sa trag singur o concluzie. Va multumesc!
  8. Eu am pus aceasta intrebare crezand ca si alti colegi au avut problema asta sau macar ceva similar jantele sunt indreptate, anvelopele pe care le-am pus sunt noi, cardan ok flanse ok brate bucsi rulmenti ok singura problema este cu acest set de brate care a fost schimbat si nu am idee in ce mod si cat de bune sunt daca nu sunt originale, suportii de motor trebuie sa ii schimb si atat .
  9. Buna seara, am si eu o problema si anume atunci cand franez, masina franeaza destul de ciudat. Totul a inceput cu schimbatul anvelopelor deoarece la viteze de peste 120 km/h masina vibra in ultimul hal si nu se putea merge cum trebuie cu ea, am rezolvat problema dupa ce am schimbat toate cele 4 anvelope (domnul de la vulcanizare mi-a spus ca toate anvelopele erau deformate), tin sa precizez ca sunt noul proprietar si masina nu a ajuns din vina mea asa. Dupa ce am rezolvat problema cu anvelopele si cu vibratiile care apareau la viteze de peste 120km/h s-a mai diminuat putin si franarea "in suturi". Am lasat-o putin moale cu franarea aceasta in suturi si am fost sa ii schimb kit-ul la caseta de directie la un service specializat bmw. Acolo i-am explicat baiatului care s-a ocupat de schimbarea kit-ului la caseta de problema asta cu franarea in suturi(spun asta deoarece masina nu franeaza lin ci sacadat), iar el mi-a spus ca nu este neaparat de la placute si discuri ovalizate ci aceasta problema ar putea sa fie si din bucse / brate. Acum vreau sa va intreb pe voi..., baiatul de la care am cumparat masina a schimbat bratele acelea superioare si a pus niste brate din punctul meu de vedere mediocre/slabe TRW, baiatul de acolo mi-a zis ca doar cele originale sunt bune deoarece cele aftermarket au bucsile foarte moi iar atunci cand motorul se incalzeste automat degaja caldura spre ele se inmoaie si ele si automat am o franare sacadata. Am tinut sa intreb si pe cineva de aici inainte de a lua decizia sa schimb discurile/placutele sau bratele. Tin sa precizez ca masina atunci cand este rece franeaza super bine fara nici macar o problema, volanul nu trepideaza absolut deloc indiferent de viteza,nu simt bataie in pedala de frana. Franarea aceasta incepe sa se simta atunci cand merg cu masina si se incalzeste si atunci cand de ex: pun o frana de la 140 la 80 face foarte urat fata, franeaza neuniform si automat produce niste vibratii. Imi cer scuze ca am scris atat de mult, dar am incercat sa explic cat mai complex problema sperand ca ma poate ajuta cineva. Multumesc frumos si astept raspunsuri/pareri.
  10. Buna seara, am si eu o problema si anume atunci cand franez, masina franeaza destul de ciudat. Totul a inceput cu schimbatul anvelopelor deoarece la viteze de peste 120 km/h masina vibra in ultimul hal si nu se putea merge cum trebuie cu ea, am rezolvat problema dupa ce am schimbat toate cele 4 anvelope (domnul de la vulcanizare mi-a spus ca toate anvelopele erau deformate), tin sa precizez ca sunt noul proprietar si masina nu a ajuns din vina mea asa. Dupa ce am rezolvat problema cu anvelopele si cu vibratiile care apareau la viteze de peste 120km/h s-a mai diminuat putin si franarea "in suturi". Am lasat-o putin moale cu franarea aceasta in suturi si am fost sa ii schimb kit-ul la caseta de directie la un service specializat bmw. Acolo i-am explicat baiatului care s-a ocupat de schimbarea kit-ului la caseta de problema asta cu franarea in suturi(spun asta deoarece masina nu franeaza lin ci sacadat), iar el mi-a spus ca nu este neaparat de la placute si discuri ovalizate ci aceasta problema ar putea sa fie si din bucse / brate. Acum vreau sa va intreb pe voi..., baiatul de la care am cumparat masina a schimbat bratele acelea superioare si a pus niste brate din punctul meu de vedere mediocre/slabe TRW, baiatul de acolo mi-a zis ca doar cele originale sunt bune deoarece cele aftermarket au bucsile foarte moi iar atunci cand motorul se incalzeste automat degaja caldura spre ele se inmoaie si ele si automat am o franare sacadata. Am tinut sa intreb si pe cineva de aici inainte de a lua decizia sa schimb discurile/placutele sau bratele. Tin sa precizez ca masina atunci cand este rece franeaza super bine fara nici macar o problema, volanul nu trepideaza absolut deloc indiferent de viteza,nu simt bataie in pedala de frana. Franarea aceasta incepe sa se simta atunci cand merg cu masina si se incalzeste si atunci cand de ex: pun o frana de la 140 la 80 face foarte urat fata, franeaza neuniform si automat produce niste vibratii. Imi cer scuze ca am scris atat de mult, dar am incercat sa explic cat mai complex problema sperand ca ma poate ajuta cineva. Multumesc frumos si astept raspunsuri/pareri.
  11. Clar nu sunt injectoarele, tocmai ce am cumparat o si mi s a spus ca injectoarele sunt bune 1. 0.1 / 2. -0.6 / 3. 0.1/ 4. 0.4 Deci de la tampoanele motor sa fie ? Baiatul de la service mi-a spus ca ar trebui sa le schimb in viitorul apropiat, deci le voi schimba si sper sa dispara vibratiile. Multumesc!!!
  12. Buna seara, revin si eu cu o problema la un bmw 2.0d b47 si anume, atunci cand masina este in P si accelerez de exemplu in 2000-2500 turatii, apoi dau drumul la acceleratie si cand ajunge la 800-850 turatii tremura putin motorul si se simt niste usoare vibratii apoi isi revine imediat. Oare de la ce sa fie ? Multumesc !
  13. Buna ziua, revin si eu cu o problema si anume nu imi functioneaza incalzirea in luneta la un f32 2015, apas butonul pentru dezaburire oglinzi/luneta si pare ca nu se incalzeste deloc luneta... cel mai repede se incalzeste oglinda din stanga iar, oglinda din dreapta si ea se incalzeste destul de greu(tre,buie sa se stinga becul de la buton o data ca apoi sa-l mai apas inca o data si d-abia atunci incepe sa se incalzeasca cat de cat), iar luneta aproape ca nu se incalzeste deloc... aveti idee daca exista o siguranta sau ceva ? de la ce ar putea sa fie ? Va multumesc.
  14. Am rezolvat cu trepidatiile la viteze mari, aparent toate anvelopele erau deformate si in acelasi timp s-a imbunatatit si franarea, inca se mai simte putin ciudat la franare dar mai mult ca sigur discurile de pe fata sunt ovalizate Multumesc frumos pentru pareri si indrumari.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.