Jump to content

Florin044

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw

Florin044's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-9

Reputation

  1. Eu stiam ca distantierul e cel cu prezoane mai lungi si flansa e cu prezoane separate. Nu A B C D )
  2. zf 6hp nu sunt niste cutii chiar "smooth", nu cred ca ar trebui sa iti faci griji.
  3. Salut! De ceva vreme ma confrunt cu un sunet ciudat la plecarea de pe loc mai in forta. Se aude o vibratie/scartait ceva sub masina, tind sa cred ca in partea din spate, insa doar la plecarea de pe loc atunci cand fortezi putin. Daca ajung sa plec de pe loc si ii dau un kickdown nu se mai aud absolut nimic. Probabil ca la plecarea de pe loc se tensioneaza mai rau lucrurile pe acolo si de aceea se aude asa. Sunetul se aude cca 2-3 secunde daca continui sa accelerez. Ce ar putea fi ? Flansa cardan, suport cutie, rulment cardan, bucsi diferential... ? Este vorba de e60lci automat. Multumesc.
  4. Pai culmea e ca parbrizul s-a schimbat acum 2 ani. Pana acum ceva vreme au mers ok stergatoarele. Legat de senzorul RLS, singurul inconvenient daca il pot numi asa, este eroarea aia, insa el functioneaza perfect. Problema mai deranjanta este asta cu cursa stergatoarelor.
  5. Salut! Am o problema in ceea ce priveste cursa stergatoarelor la un e60lci. De foarte multe ori mi se intampla sa nu se opreasca la baza parbrizului ci sa mai urce cativa cm (gen incep o noua cursa dar se opresc). Parbrizul a fost schimbat, si am o eroare la RLS si anume 9CC5. O sterg, iar dupa o tura cu masina apare din nou. Am inteles ca ar trebui codat senzorul de lumina/ploaie dupa schimbarea parbrizului. Sa aiba legatura cu acesta ? Atat senzorul de lumina cat si cel de ploaie merg perfect. Ceva idei ? Mersi.
  6. La mine nu exista senzor dupa filtru...
  7. Tu esti cam greu de cap observ. Vorbesti de germania si de "inginerii nemti" ca de Dumnezeu. Daca erau ok acum 3 luni, nu inseamna ca au fost si schimbate. Probabil ca piesele alea sunt de cand e masina, e normal sa cedeze dupa atata timp. Schimba-le, iar o buna perioada de timp nu vei mai avea probleme. Vorbesti de masina aia de parca ar fi noua. Am inteles, e tipla , racheta, etc etc. Ps: asteapta raspunsuri in continuare full full full, schimba-i releu full, bujiile full, termostatele full si nu vei mai avea probleme. Ca sa ma adresez in "jargonul" tau.
  8. Nu, doar le schimbi ca dupa atatia ani le ajunge si lor.
  9. 452A e o informare mai bine zis, nu se poate sterge. Te anunta ca dpf este la finalul vietii. Poti face o tiganie sa il resetezi si dispare eroarea sau il cureti/schimbi. PS: ce masina ai avut inainte de cataloghezi n47 ca fiind racheta ? )
  10. Incepand cu 09/09 s-au pus oglinzi de f10 pe e60.
  11. 452a nu se poate sterge. Ca sa scapi de ea trebuie resetat intervalul DPF-ului.
  12. Cele cu controller mare au NBT (de regula din 2013, cred) , iar cele cu controller mic au CIC.
  13. Ti se pare banal pentru ca f10 e cea mai deasa masina, cred ca sunt mai multe si decat loganurile. Le vezi peste tot. Din cauza asta au si preturile astea, e piata saturata de ele.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.