Salut bĂŁieți, scuze cĂŁ nu am postat mai devreme. Probleme ĂŽn continuare. Am curĂŁțat tot ce se putea curata din egr, clapeta și galerie+ eliminare plĂŁcute din galeria de admisie. Surpriza așa-numita face la fel. TreabĂŁ e cĂŁ nu a mai fĂŁcut vreo 2 zile dupĂŁ curĂŁțare , apoi a fĂŁcut din nou. Ce sa fac??? M.am dus la un tip care e recunoscut ĂŽn orașul meu pt diferite probleme. Am ressoftat mașina pt cĂŁ nu arata anumite erori. In urma resoftarii am descoperit cĂŁ mașina mea avea "power rediction" ( cred cĂŁ proprietarii mei vechi de bmw știu ce e) ideea e cĂŁ motorul poate 130kw și 177 cai putere iar el era "ĂŽnfĂŁptuit la 120kw și 163 de cai putere! De ce? Pt cĂŁ ĂŽn Olanda, acolo de unde a venit mașina, impozitul se plĂŁtește la kw ai nu la cmc. In fine, ideea e cĂŁ s.a schimbat mersul motorului și mașina este puțin mai "fâșneațĂŁ". Sunt incantat! Revenind la problema cu mersul sacadat, dupĂŁ resoftarii iar nu a mai fĂŁcut vreo 2 zile și azi a ĂŽnceput din nou. Nu mai face cĂŁ la ĂŽnceput, așa de sesizabil. Sa zic cĂŁ face cam la jumĂŁtate. Tot pe acel tester pe care am fĂŁcut resoftarea mi.a arĂŁtat cĂŁ bujiile trebuiesc schimbate și o eroare la un vacum. Ceea ce bĂŁnuiam. Inca nu am apucat sa verific vacuumurile ĂŽnsĂŁ când o voi face, o sa incep cu vacuumul de la EGR. Acolo cred cĂŁ ar fi problema. O sa revin dupĂŁ operațiune și vĂŁ spun daca am rezolvat ceva. Sper sa ĂŽnțelegeți ceva din exprimarea mea, sunt proaspĂŁt proprietar d BMW E60 520d- an 2006 și ĂŽncĂŁ mĂŁ familiarizez cu termeni și descrieri. Cu stima!