Jump to content

Mathieu

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3 2012

Mathieu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Am doua Bmw si la amandoua la aproximatif 85.000 km am schimbat electromotorul. Vi se pare normal ?......am avut pe vremuri Dacia la care nu am cazut in pana cu electromotorul la 90.000.....
  2. Buna ziua tuturor, Am doua Bmw , un X3 pentru iarna si un E93 (328 decapotabil ) pentru vara. Am acum aproximatif acelasi kilometraj cu amandoua, in jur de 85.000 km. In toamna anul trecut , ma trezesc ca , cad in pana cu electromotorul la X3 . Vechime masina 6 ani , kilometraj 84.000 km. Anul acesta , in iulie, patesc exact acelasi lucru cu E93, vechime 11 ani kilometraj 86.000 km. Nu prea cred in coincidente si m-am gandit la ceva similar facut de mine pentru intretinerea bateriei, la ambele am mai incarcat bateriile pe perioada conservarii in garaj cu redresorul pe la compartiment motor cum scrie in cartea masinii. Intrebarea mea este..........incarcarea cu redresorul pe la compartiment motor poate afecta demarorul ( electromotorul ) cu ceva ? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  3. Concesionar BMW Canada care de fapt asigura service garantie si post-garantie ptr BMW. Multumesc mult , asa este , in Ca unde locuiesc nu se repara nimic, la gunoi si altul nou. Mi-au inlocuit demarorul cu unul original nou plus o baterie originala noua si am platit 1700$ canadieni. Nu ma plang caci nici salariale aici nu sunt Ca in Ro dar , si aici, numai la dentist si garaj sai nu ajungi Ca vei lasa o mica avĂŠrĂŠ.
  4. Buna ziua tuturor , Vi se pare normal sau ati mai auzit ca la un BMW X3 cu vechime aproape 8 ani si 80.000 km sa nu mai functioneze electromotorul si sa necezite montarea unuia nou ? De 45 ani tot am masini dar nici la Dacia sau Oltcit nu am avut o astfel de surpriza . Ce Dumnezeu de bmw-uri sunt astea , dai o caruta de bani si sunt mai defectuoase ca un autoturism autohton. Asa le programeaza de bine ça in garantie nu pica nimic si apoi incep problemele. Incep sa regret Mazda CX 7 ce o aveam inainte si avea 110.000 km dar nu am avut astfel de probleme , numai lucruri minorÊ. Multumesc si o zi buna tuturor !
  5. Salutare tuturor, X 3 a inceput sa-mi faca problème o data cu sezonul rece A inceput sa afiseze pe consola Ca bateria trebuie incarcata, a inceput sa scoata din circuit anumiti consumatori ca lumina interioara, caldura, dar nu tot timpul, numai din cand in cand insa mesajul cu incarcatul bateriei era tot timpul. La verificarea bateriei cu multimetru totul ok, 12,5 volti. Dar de 3 zile, a murit de tĂ´t, nu mai invarte electromotorul sa pot porni motorul. In rest totul ok , bord aprins, lumini, etc iar caldura a pornit pe pofte. Masina este 2012 dar am numai 83000 km , deci nu stiu ce poate fii ca bateria a mai fost schimbata o data. Poate nu are amperaj suficient?......Ca la voltaj sta foarte bine. Daca o fii bateria trebuie neaparat baterie Bmw care este foarte scumpa si am inteles ca nici grozave nu sunt, sau pot pune ceva similar ca voltaj si amperaj ? Multumesc anticipat ptr raspunsuri.
  6. Multumesc Nu cred ca are ceva pompa , nu am folosit masina decat vara , decapotata, deci nu stiu daca am folosit pompa de 20 ori in 9 ani. Cu toate ca masina are aproape 9 ani am rulat cu ea numai vara si are numai 70.000'km , lichid folosit numai de cea mai buna calitate. O sa ma uit la sigurante , cred ca sunt in compartimentul din torpedou , nu ?
  7. Salutare tuturor , Bmw-ul meu 328 an 2009 (!convertibil dar la fel ca E 90',E91 cred ) dupa 6 !luni cat a stat in garaj ,m-am trezit ca face pe nebuna....... pompa de spalare parbriz nu mai merge.......nu se aude nimic, nici macar un bazait cat de cat. Ca si cum nu are curent. Imi puteti da un sfat ? As incepe cu verificarea sigurantei dar habar nu am unde si care este. Am pus lichid de am facut plin pana la capac cu lichid spalare geam. Are vre-o importanta sau nu ca e asa plin ? Mesaj pe consola nimic. Multumesc anticipat, o zi superba tuturor !
  8. Salutare tuturor , MINUNE MARE cu X 3-ul meu.........nu am pornit masina 2 zile, nu am incarcat bateria iar noaptea frig la noi ca in mijlocul iernii iar ziua intre -5 si plus 3. In plus masina am lasat-o pe alee in fata garajului. Porneste masina ca de obicei la sfert de cheie si vad ca nu mai am mesaj pe consola ca de obicei. Opresc motorul, deschid usa si minune.....se aprinde lumina de bienvenue. Cobor, inchid masina si o redeschid. Pozitiile aprinse si lumina interioara asa cum e normal. Astazi minus 3 grade dupa o noapte foarte friguroasa , ies si verific din nou .......totul super ok. Acum cred ca fiul meu a avut dreptate......nu a pus bine o data busonul la tezervor si a avut eroare pe bord la bmw-ul lui o luna. Un prieten i-a spus sa nu dea fuga la,service sa arunce banii caci se va reseta in timp si asa a fost. Cred ca si la mine s-a intimplat la fel. In final,totul e bine cand ,se termina cu bine. Multumesc tuturor pentru amabilitatea si promptitudinea voastra.
  9. In garaj o verific si incarc lunar caci din ce stiu e bine sa fie tot timpul incarcata cand o conservi luni de zile. Cfred ca nu gresesc.
  10. Corect , asa este , nu poti schimba cu alt RFT decat la un centru dotat cu masina speciala RFT. Eu am facut marea greseala si am mers unde aveau o masina clasica si 3 baieti mari si solizi s-au luptat cu rotile mele spate sa pun cauciucuri noi. Dupa lupte seculare au reusit.......,le-au pus pe cele noi dar dupa cateva sute de km ma avettiza consola ca pierd presiune , cand pe spate dreapta cand pe,stanga. Dupa ce m-am saturat tot umflind la ele am constatat la reprezentanta ca de fapt imi fisurasera magurile amandoua pe spate. Alte maguri , alti bani........de atunci nu merg decat unde au masina RFT la schimbat cauciucuri. Cred ca pneurile clasice sunt mai bune...cost mai mic, suspensie mai confortabila, se si vulcanizeaza. Dezavantaj invocat ca ai nevoie de roata de rezerva.......dupa mine total gresit.....un spray reparat pneu instant si problema e rezolvata. Adevarat, iarna e mai greu dar nu mergem pe ideea ca facem pana toata ziua.......
  11. Salut tuturor si Paste fericit ! In acest moment am Run flat pe un 328 convertibil si mi se par cam dure , si daca trec peste o creanga o simt. Fiul meu a schimbat pe un 328 coupe cu pneuri normale si este alta viata cu ele, plutesti pur si simplu. Ce parere aveti , e corect si putem inlocui cu pneuri normale sau nu ?............un garajist imi spunea ca nu , caci suspensia Bmw este special construita pentru Run Flat.( nu stiu daca nu cumva spune asa ca sa vanda pneurile cele mai scumpe ). Multumesc
  12. Mii de multumiri tuturor pentru sfaturi. Cred ca ai dreptate , acest mesaj a aparut o data cu instalarea unui frig extrem dar am rezolvat problema.......am bagat X3 in garaj si am remizat-o si mi-am deremizat bijuteria mea de vara , un 328 decapotabil .. Am norocul sa am doua bmw incat sa nu mai schimb cauciucurile iarna-vara ci masinile Oricum . la reprezentanta aici numai ca imi ridica capota si mi-au umflat 130 $ asa ca o las pana in octombrie sa-si reseteze mesajul , daca nu voi inlocui lumina de bienvenue cu lumina telefonului meu mobil ( hahaha ) si o data pornit motorul totul e ok. Voi vedea daca si in garaj la cald mai apare mesaj.
  13. Am verificat , este baterie Motomaster Eliminator Ultra AGM.
  14. O sa ma documentez ce baterie este si voi reveni.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.