Jump to content

immgit

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d ED F30

immgit's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. Multumesc! Ai avut rechemare cu masina si codul casetei e cel de pe site? Daca da, sa imi spui te rog daca poti si modelul masinii.
  2. Mersi pentru sfat! Treaba e in felul urmator. BMW USA are 2 notificari pentru aceasta problema (una din ele extinde garantia la 10 ani pentru suruburi): Link: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10153729-9999.pdf Link: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10153751-9999.pdf "The steering gear is to be replaced if one or more of the five (5) screws are either loose, missing or broken" Spune clar, e vorba despre o notificare, NU trebuie neaparat ca masina sa aiba rechemare pentru a fi remediata problema. Mai mult, daca la vreo revizie se vede ca lipseste un surub, atunci se intervine! Inca nu am ajuns cu masina la reprezentanta. Luni cel mai probabil. Am trimis deja un mail catre BMW Romania, iar la prima strigare ei se spala pe maini ca masina nu are rechemare. La fel, reprezentanta daca nu poate deconta de la BMW, folosesc scuza cu rechemarea. De ce in USA exact pe F30 320i (ca astia au benzina) anii de la 2012-2015 exista notificare si in Europe nu? Au folosit alte suruburi? Cam greu de sustinut pentru ca deja sunt foarte multe modele cu probleme, iar unele masini ce sunt vandute de BMW AG au si au avut probleme. Cei din USA sunt mai speciali? Sunt casete de directie pentru USA si casete pentru Europe? Diferenta este ca in USA clientul este respectat, iar noi trebuie sa ajungem sa facem scandal daca vrem sa primim acelasi tratament. Daca exista persoane aici ce au avut rechemare pentru aceasta problema, va rog sa ma ajutati cu un cod piesa pentru caseta de directie si/sau motoras electric. M-ar ajuta sa stiu si ce model de masina aveti.
  3. Am tot cautat pe forum si vad ca au mai existat probleme cu suruburile la caseta de directie. Unele masini au rechemare, altele nu. Mi se pare o problema destul de generala pentru acest model. Asa cum la racitorul EGR au existat cazuri in care masina a luat foc, cum e sa sa nu mai ai directie in mers? Voi cerere schimbarea casetei la reprezentanta BMW. Mi se pare ca vorbim deja de o problema din fabrica, nu un caz particular. Cum ar fi sa se rupa suruburile la 100km/h?
  4. Link poza: https://i.postimg.cc/44btJMpX/poza-bmw-motoras-caseta-directie.png Ce am marcat cu rosu se afla acum in aer.
  5. Mersi pentru sfat, doar ca am sunat si nu e rechemare pe caseta... M-am programat la ei sa faca o diagnoza si dupa vad ce imi spun. Daca s-au rupt suruburile la pornire (cauze multiple, oxidare etc), e posibil sa imi spuna ca ei nu schimba componente minore si ca trebuie toata caseta? Daca se rupeau in mers, intelegeam, poate era afectata si caseta de directie, dar stand pe loc asa? Mi se pare destul de ciudat in continuare.
  6. Cica ar fi mult mai complex de atat. Este vorba de modulul motorul electric ce s-a desprins de caseta de directie. Cel putin vizual asta ar fi problema. Am gasit un site ce repara casete de directii. O dau jos si o trimit la ei.
  7. Problema e mai grava decat credeam. S-au rupt suruburile de la caseta de directie. Inteleg ca se oxideaza in timp si renunta. Vreun sfat? Se poate repara? Trebuie una noua? Multumesc!
  8. Am pus diagnoza si eroarea pare a fi: "EPS torque sensor" Link imagine ISTA-D: https://i.postimg.cc/3rSWq5sq/IMG-20210210-155028.jpg Sensorul nu cred ca pica el stand pe loc masina. Posibil vreun soricel sa fi mancat cablajul? Asa ghinion?
  9. Salut, Dupa 2 luni de stationare, ieri am vrut sa plec cu masina. La pornire eroare: "Driving stabilisation" + Nu a putut calcula presiunea din roti. Am lasat-o 5 minute asa, oprit, pornit, nu a mai aparut eroarea. Drive, plecare in fata, totul ok. Virez stanga-dreapta, incepe sa se auda un motoras mergand in gol (cand virez stanga) si un troscanit cand virez dreapta. Dupa 3-4 reprize asa, apare din nou eroarea "Driving stabilisation". Video: https://photos.app.goo.gl/LPYVeDqLtGkLnQJ36 Din ce am citit si pe alte forumuri, poate sa fie vreun sensor defect (presiune roti) care taie si partea de servo? Imi e greu sa cred ca ar fi picat caseta de directie. Bateria? De la faptul ca a stat 2 luni pe dreapta. Masina e deja programata la service, doar ca trebuie sa rezolv problema cu platforma ca nu pot vira stanga-dreapta.
  10. Salutare, Revin cu update. Astazi am primit masina functionala. Ce s-a intamplat exact? Fiti atenti! In urmatoarea zi dupa ce am lasat aici ultimul reply, am fost cu masina la service. Tester din nou, si hop, iese fum de la motor. Mecanicul opreste masina si imediat isi da cu parerea ce ar putea fi. Pentru a fi sigur, desface galeria de admisie. Surpriza, ce a estimat este si adevarat. Din cauza EGR-ului, gaze foarte fierbinti au intrat in galeria de admisie si efectiv au topit-o. O gaura cam 5cm diametru, plus 3-4 impuscaturi de zici ca ai dat cu grenada in galeria de admisie. (revin cu poze daca sunteti interesati sa vedeti exact). Ok, zic, hai sa vedem ce trebuie cumparat. Mecanicul imi spune ca pentru a rezolva problema trebuie rezolvata cauza, adica EGR-ul. Se uita si la el, da, avea calamina destul de multa. Ok, comandam EGR si galerie de admisie. Inainte de a da ok-ul, in ultimul moment, o persoana ce era si ea cu masina la service, imi spune ca BMW are o campanie in acest moment de rechemare pe EGR (probleme cu racitorul EGR). A da, zic eu, hai sa sunam la BMW. Sunat, dat serie, INCREDIBIL, masina avea rechemare pentru EGR din ianuarie 2019. Wait, what??? IANUARIE? Cum informeaza BMW despre aceste rechemari? Si nu cumva ca nu au datele mele pentru ca anul trecut prin toamna am sunat sa intreb daca masina are vreo rechemare si mi-au spus ca nu are. Deci, aveau datele mele de contact (aveam masina inregistrata la ei!!!!). In secunda doi am sunat la platforma, venit, luat masina, trimisa la reprezentanta BMW. Povestit cele intamplate, dupa 1-2 zile ma suna sa imi spuna despre ce este vorba. Racitorul EGR, piesa pentru rechemare, a cauzat cele intamplate si galeria de admisie a fost facuta praf din cauza EGR-ului. Atentie, DOAR racitorul EGR este rechemat in service, NU si supapa EGR! Asadar, gratuit, schimbate racitorul EGR si galeria de admisie. Mecanicul de la service, printre altele, mi-a spus ca am avut foarte mare noroc ca nu s-au aprins cablurile sau chiar galeria si sa iau foc cu tot cu masina. Va ganditi ca masina este BMW? Cum se poate dintr-o problema de fabricatie sa ia masina foc in plina strada? Incredibil! Bine totusi ca domnul de la BMW a fost foarte prompt si nu a avut ce sa comenteze in legatura cu racitorul EGR si galeria de admisie. Aici nota 10 BMW! Asadar, va rog sa sunati la BMW si sa ii intrebati daca aveti vreo rechemare pentru a nu aparea astfel de probleme. Ma si miram asa dintr-o data sa pice masina avand in vedere ca am ingrijit-o din punct de vedere tehnic. Mai demult, intr-un alt topic, povesteam ca masina vibreaza la oprire (se scutura motorul). Ghiciti ce, dupa schimbare racitor EGR si galerie de admisie, problema s-a rezolvat in proportie de 90%. Doar un pic mai vibreaza, ceea ce este foarte tare. Necunoscator fiind, tremuratul de la oprire ce treaba are cu EGR-ul? Asadar, am avut aventura mare cu masina in ultimele 2 saptamani. Va rog, sunati la BMW si intrebati de rechemare! Spor!
  11. Am pus masina pe tester acum. Link poze erori: https://postimg.cc/gallery/k9xy22ca/ Din ce am cautat pe internet, eroarea cu Air mass measurement is too low/high pare a fi din cauza supapei de la EGR. Mai poate fi alta cauza? Multumesc!
  12. Salut, Aseara am plecat cu masina si dupa 15km (temperatura ulei ok, totul ok, aveam cam 90km/h) mi-a aparut eroarea drivetrain malfunction, turatia motorului a inceput sa scada, masina a inceput sa se zdruncine, ulterior motorul s-a oprit si a inceput sa iasa un fum alb de sub capota. Tras pe dreapta, deschis capota, se simtea un miros de ars/incins. Am lasat masina 15-20 min, dupa aceea am zis sa dau la automat sa vad daca mai porneste. A pornit mai greu si dupa 5-10 secunde a inceput sa tremure masina. Am oprit motorul. In continuare, martorul de check engine era aprins. Chemat platforma, pornit masina, urcat pe platforma, ajuns acasa, pornit masina, data jos de pe platforma. Din ce am studiat pana acum, eroarea este una generala si trebuie pus un tester. Voi merge la service pentru a investiga. As dori daca puteti sa ma ajutati cu recomandarea unui service bun (nu as vrea la reprezentanta). Totusi, din ce am vazut pana acum ar putea fi: bujiile, coil pack (nu stiu ce reprezinta - https://www.amazon.com/Bosch-0221504470-Ignition-Coil-Select/dp/B00IRIGF0Q), EGR, DPF (cu toate ca eu fac naveta provincie Bucuresti si pe zi merg in jur de 80 km si destul de turat), garnitura de _chiulasa_ (avand in vedere ca fumul alb de sub capota poate fi de la antigel??? -> specific ca nivelul de antigel din vas este neschimbat). Mentionez ca in urma cu 2-3 luni, atunci cand opream motorul, se simtea o vibratie destul de puternica (motorul se "scutura" pana se oprea). Am mers la service, (tampoane motor cica nu, eroare pe tester nu, fulia vibrochen posibil, dar mi-au spus sa nu imi fac griji ca "asa fac" bmw-urile, se scutura cand le opresti). Acum dand firul inapoi, "scuturatul" la oprire poate a fost o cauza la cele intamplate? Am scris sa povestesc cele intamplate, stiu ca e greu sa iti dai cu parerea. Poate daca a mai avut cineva aceasta problema, as vrea sa imi fac o idee. Voi face update constant la acest topic pentru a sti si altii cauze si consecinte. Weekend fain!
  13. Ămi poți recomanda un service unde as putea merge? Eu de Service Scream (Tezparii) BMW am auzit de la un prieten și am schimbat acolo uleiul de 2 ori și a fost ok. Mersi!
  14. Salutare, BMW F30 320D ED 12.2013, 163CP, 185.000 km, distributie neschimbata. Problema: Dintr-o data la oprirea motorului a aparut o vibratie mai puternica (zguduiala a masinii) si un zgomot ce pana acum nu exista (nu stiu cum sa il exprim in text, un fel de "trrruummm" accentuat de scurta durata). Inainte de a aparea acest fenomen nu am forjat masina, nu am mers sportiv, am mers normal. In primul rand m-am gandit ca este vorba de tampoane motor si am mers in ziua urmatoare cu masina la Service Scream (Tezparii) BMW. Ajuns acolo, mecanicul a pus-o pe tester, nicio eroare. Mi-a spus ca un tampon este mai slabit, dar nu necesita schimbare. Dupa aceea, s-a uitat pe sub ea si mi-a zis ca nu stie de unde apare zgomotul. Vibratia mai accentuata pot sa o pun pe seama tamponului care este mai uzat, dar zgomotul este problema. A trecut cineva prin aceasta experienta? Inainte sa apara "haterii" voi pune eu intrebarea: Sa fie distributia? Tin sa mentionez ca nu am experitza in zona mecanica a masinilor. Multumesc, George
  15. Multumesc pentru toate parerile! Voi tine cont de ele. Am revenit cu filmulet: https://photos.app.goo.gl/MAOBphtYbb5NUzbn1 Filmuletul a fost facut cu motorul rece. E normal cum se aude sau deja am eu probleme?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.