Jump to content

silent_power

Members
  • Posts

    69
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

silent_power last won the day on May 22 2019

silent_power had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    BMW G05 4.0 i

Previous Fields

  • Masina
    G05 4.0 i

Recent Profile Visitors

2513 profile views

silent_power's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

25

Reputation

  1. Evident ca sunt subiectiv. Aveam alte asteptari de la noul 5. Pot sa trec oarecum peste faza cu tableta aia, cu zero integrare in pansa de bord...insa, dupa ce au facut muci seria 7, la care nu mai inteleg nimic, acum au reusit sa strice si seria 5. XM ala este o hidosenie sinistra iar X7 are partea frontala precum skoda. Pe bune, chiar nu mai inteleg. Par a fi desenate de cineva de la cofetarie. Mai au seria 3 sa o strice si..good job.
  2. Personal nu inteleg noua filozofie de design. Dupa 2 serii 5, care mi-au placut foarte mult, noul 5 pare orientat spre China. Probabil au ei ceva studii de piata in acest sens. Cert este ca, in afara de x5 LCI, eu nu prea mai ma regasesc in marca BMW.
  3. X5 4.0i 2021 - 24000 km Postez aici pentru cei care se pot intalni cu astfel de probleme: pompa apa si brate inferioare. Long story short, am dus masina in service pentru revizie si pentru un scartiit care se auzea din habitaclu cand franam la viteze mici, prin oras. Verdict: brat inferior stanga, o bucsa dusa la el fiind cea care cauza problema. La o verificare extinsa, baietii au descoperit scurgeri de antigel pe scut -> pompa de apa spre finalul vietii So, se vor schimba toate pe garantie iar baietii de la service au un chapeau de la mine. Deci, pe modelul si motorizarea acesta, cine mai are, sa verifice daca sunt probleme.
  4. Nu stiu daca te ajuta, insa eu am avut o problema cu un F25 X3 2.0 2015 cu ...compresorul de AC. A incetat sa functioneaze. Chiar inainte de a pleca in Grecia. Lucky me. Masina era in garantie, drept urmare am dus-o la reprezentanta. 4 compresoare de AC au schimbat pana i-au dat de cap. Problema a fost: compresor AC. Le puneau pe masina, noi, cedau. Nu stiu de ce, zona crepusculara. Acum, ca te ajuta sau nu, du-o la un robot sa iti faca test, insa intamplarea a fost o enigma pentru mine.
  5. Nu poti compara X5-ul SUV cu ceva sedan. De mine se tinea un G20 2.0 Xdrive, asa ca l-am lasat sa se duca, amintindu-mi ca totusi sunt cu un SUV. Masina este grea, consuma mult cand mergi tare, insa ofera ceea ce ofera un SUV: putere, comfort, stabilitate..etc. Profetia spune ca, de fiecare data, pe autostrada, vei fi depasit de cineva cu o Octavia model nou.
  6. Este o baterie mica care nu mai functioneaza. E oarecum cunoscuta problema asta. Eu am schimbat la X4, este localizata pe plafon, sub antena. Este dificil sa o schimbi, operatiunea la mine s-a facut la reprezentanta. Acum, la X5 nu stiu unde este localizata. Ca si costuri, au fost infime la mine.
  7. O da. In 7P daca ai parc de distractii in spate. Clapetele este boala 3.0 TDI la VAG. Pentru mini off road am luat si eu masina. Plus diverse chestii unde mai am eu treaba. Nu stiu exact, insa SW pe seria 5 nu au perne pe spate? Parca asa stiam... Anyway, merge si x5-ul. 6 in linie de la BMW, diesel sau petrol, mi se pare cel mai reusit motor ever. Intretinut corect este fiabil pentru multi km.
  8. Am luat eu un 7P 2016 recent 3.0 TDI V6. Ca si masina polivalenta, de tras pe ea. Lag la greu pe Normal la cutie. O trec in S cand vreau depasiri. G31 mi se pare alegera perfecta. SW cu spatiu mare, tinuta de drum, cutia e super tare. Eu as lua un 3.0 xDrive. Ca si probleme, dupa mai multe modele pot sa iti spun ca nu am intampinat ceva la motor + cutie. Insa greierasi, piele pretentioasa, un compresor AC pe un F25 si cam atat.
  9. E nasol cu electricele la infrastructura noastra. Si in afara sunt ceva probleme, lucrurile nu sunt tocmai roz. Eu il urmaresc pe Schmee15, un youtuber care are multe masini. Si merge dus intors in DE cu un taycan. Toata povestea aici: Tur: Londra - DE Retur: DE - Londra
  10. )))))))))))))) ))) Trebuie sa stie ca nu este un diesel. V8 este o chestie premium care necesita costuri ridicate de intretinere precum si consum aferent. BTW, am vizionat un anunt pe Autovit cu un M5 F90 for sale, la ceva 58000km. Avea aproape plinul facut si parca range 256 Km. )))) LE: Asta este -> https://www.autovit.ro/anunt/bmw-m5-ID7GPo6v.html Si are 25000 KM, nu 58K cat am scris mai sus. Sorry! LE1: Vad ca este M5 fara Competition Pack. Adica 600 CP nu 625. Eu personal, m-as uita dupa M3 G80. 510 CP pe competition package, 1500 KG..etc
  11. G05 4.0i. Consum 11.2-11 la drum intins..daca mergi cu ea cuminte. 16-17 daca faci "urs" cu ea. Insa placerea data de benzina, incomparabil. M - > probabil te duci cu ea peste 17. Este totusi un 4.4 V8. Mie nu mi se pare mult pentru o masina de 2.2 tone. Aveam un Touareg 7P 3.0D. La drum intins era cu consumul undeva la 10.5. Iar daca mergeai mai tare consuma undeva la 15. Consumurile in oras mi se par irelevante.
  12. Tot 18 am si eu de iarna: G30, pachet M. Deci merg.
  13. A mea e 10.2017 si are la fel ca si la @wyktor buzunarele. Cred ca are legatura cu pachetul M treaba asta. G30 540 xDrive mi se pare cea mai echilibrata masina ever. Nu am condus ceva mai placut. Inghite km cu usurinta.
  14. LE: fix acelasi scaune cu aceasi tapiterie este si la mine.
  15. :laugh: 103. Stiu, trebuie sa mai dau jos.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.