BMWClub: mraz - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
128 (0.16 per day)
Most Active In:
Masina mea (96 posts)
Joined:
28-April 18
Profile Views:
962
Last Active:
User is offline May 27 2020 13:20
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Începător
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Not Telling Not Telling

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
Bmw 520dx

Topics I've Started

  1. Seria 5 G30 intrebari pentru vacanta

    09 July 2018 - 03:05

    Voi pleca in vacanta in curand si am si eu niste nelamuriri legate de cauciucurile run flat, poate stiti mai multe.

    In caz ca am pana undeva in mijlocul nicaierii, sa zicem ca mai merg cu ele inca 40km pana la o vulcanizare. Din ce am inteles daca se merge cu ele, nu mai sunt reparabile, chiar
    daca pana e pe centru si nu pe laterale. E adevarat ? Pentru ca in cazul asta, ce faci ? Sansele sa aiba aia exact cauciucul tau sau alt runflat de aceleasi dimensiuni, in oraselul
    X din tara Y, seara la ora 8, cred ca-s destul de mici.

    Mi-as lua un kit compresor si solutie de reparat pneul. Insa am auzit ca solutia aia poate strica senzorul de presiune plus poate face reparatia ulterioara a cauciucului cam problematica (ar trebui
    curatata din interiorul cauciucului si cica la runflat ar fi mai dificila treaba ? ). Stiti voi vreun kit compatibil cu runflat si senzorul de presiune ?

    Roata de rezerva ingusta - acuma nu o sa-mi iau, e prea din scurt si nici nu o sa am spatiu in portbagaj. Totusi ce imi recomandati pe viitor si de unde se poate cumpara la noi ? Am inteles ca
    trebuie sa fie compatibila cu g30-ul, au schimbat sistemul de prindere fata de f10. Si aici am si alta nelamurire, daca am roti de 18 si roata de rezerva e de 16 sau 17 (cam asta vad ca se gaseste),
    nu forteaza diferentialul ?
  2. G30 520d Xdrive

    16 May 2018 - 03:23

    Salutari

    Sunt nou venit in lumea BMW, proaspatul posesor al unui 520d , xdrive, cutie automata, culoare alb metalizat (mineral white), interior de piele neagra cu contrast. Am luat-o de aproape noua, avea 6000 km, fara nici o zgarietura sau defect.

    Unele dintre dotari:

    -luxury line
    -navigatie Professional de 10 inchi
    -trapa electrica
    -Head up display
    -display bord full digital
    -bordul imbracat in piele
    -internet/connected drive/remote service/Concierge/Wlan/rtti/etc
    -faruri led adaptive (dar nu alea icon din pacate) - au cornering, high beam assist si inca niste functii (in intersectii, etc)
    -oglinzi interioare/exterioare heliomate
    -faruri ceata led
    -sistem sunet HiFi
    -scaune incalzite
    -senzori parcare fata/spate
    -active protection
    -ambient interior lighting
    -bancheta spate rabatabila fractionar
    -wireless charging pentru telefon
    -volan sport imbracat in piele
    -garantie 4 ani

    Dupa aproape 3000 de km o sa dau un mic raport.

    Lucruri pozitive:

    -HUD-ul este de real ajutor in sensul ca nu iti mai iei ochii de la bord, iti afiseaza cand depasesti viteza, semnele de circulatie de pe drum in caz ca le-ai ratat, navigatia, posturile de radio cand le schimbi and so on.

    -Interiorul masinii e de vis, atat la confort cat si la design. Scaunele de pe echiparea luxury (deci non sport) sunt foarte comode. Scaunele din spate confortabile si ele, cel putin asta mi-au zis cei care au mers in spate. Insonorizarea, foarte foarte buna.

    -Tinuta de drum este impecabila. Am tras de masina la munte, nu am reusit sa o fac sa subvireze/supravireze. O fi de la xdrive, o fi de la sasius, stiu ca efectiv sta lipita de sosea in curbe.

    -Navigatia, excelenta so far, cu toate ca in strainatate merge rtti-ul si la noi nu. Oricum, iti reconfigureaza instant traseul, se misca rapid, e 3D, pinch, zoom, points of interest,etc.

    -Screen mirroring, iti afiseaza ecranul telefonului prin wi-fi ul masinii pe ecranul masinii.

    -Ventilatia din spate de la AC are propria ei comanda, cu toate ca masina in teorie e doar dual zone. Dar cei din spate isi pot seta mai cald mai rece printr-o rotita, deci cumva e 3 zone.

    -Internetul in masina mi se pare foarte fain, inca nu m-am jucat cu toate setarile lui dar ai tot felul de apps, cum ar fi efectiv wikipedia cu points of interest din jur(chiar narate de masina :), vremea, poti face hotspot pentru pasageri si tot felul de setari. La fel si remote services, poti inchide masina din telefon, porni ventilatia de la distanta, vedea cati litri de motorina mai sunt in rezervor, etc.

    -Spatiu in spate la picioare in spate e foarte mare cand conduce un sofer de ~1.77 cum e sotiimea. Portbagajul adanc si incapator.

    -Motorul , 99% din timp e foarte OK si chiar fun (in modul sport) pe serpentine la munte. Consumul ca si comparatie, mi se pare la fel sau doar o idee mai mare fata de un 2.0 tdi de 140 de pe vw/audi.

    -Climatronicul isi face treaba cu brio. Ce-i drept inca nu am prins calduri de peste 30 de grade, dar la 30 de grade, tinuta in soare toata ziua, baga aproape imediat aer rece.

    -Farurile foarte OK. In modul high beam assistant, masina comuta singura faza lunga faza scurta cand vin masini din fata sau cand vede stopurile masinilor si cumva in mod ciudat, si in orase/sate (probabil citeste de pe
    navigatie sau nu imi dau seama). Nu a gresit niciodata, gen sa nu comute singur. Comuta mereu si imediat aproape. Mult mai relaxant mersul noaptea asa. Ce-i drept daca farurile erau full adaptive sau icon era si mai fain :)


    Lucruri nu asa de pozitive. Nu sunt multe si in general tin de dotarile cu care a venit masina mea, nu de ea propriu-zisa.

    -nu am portbagaj care se inchide electric si nici camera de dat inapoi. Portbagajul se deschide din cheie complet (pana sus) dar trebuie sa il inchid manual.Nu e un capat de lume dar ar fi fost frumos sa fie full electric. Probabil si asta si camera de marsarier merg retrofit.

    -spatiu la picioare in spate nu foarte mare cand conduce un sofer foarte inalt ca mine (de peste 1.90). In spatele meu incape un copil/adult de 1.70-1.80 OK, dar peste 1.80 asa si asa. Oricum nu e asa de rau cum zic altii, ma asteptam sincer sa fie mai inghesuita in spate pentru ca in general asa-s toate bmw-urile. Un lucru pozitiv e ca bancheta din spate are sezutul mare si pe lungime (sub coapse) si pe latime.

    -lipsa rotii de rezerva, dar asta o stim cu totii.

    -oglinzile nu se inclina in jos cand dau inapoi cu toate ca ar trebui sa am optiunea asta...

    -masina in unele situatii cere parca mai multi cai. Din cauza insonorizarii si a faptului ca efectiv sta lipita pe drum in orice situatie, parca simti uneori nevoia de mai multi cai :) Dar repet, motorul nu e lenes deloc, face 0-100 in ~7.5 secunde, doar ca iti da cuplu ala destul de liniar, nu brusc.

    -as fi vrut sa am suspensie adaptiva, sa o pun pe confort in oras sau pe drumuri proaste. Nu e tare ea by default, dar parca ti-e mila de masina cu drumurile astea de rahat care le avem la noi. Am facut greseala sa fac recent un Lugoj - Deva si m-am speriat in cel hal s-a distrus drumul asta in ultimul an de cand nu am mai mers pe aici.

    Anyway, atasez si niste poze facute la munte. Din pacate putin mai murdara de pe drum :) E intersant ca mineral white-ul asta da uneori putin impresia de argintiu deschis in anumite conditii de iluminare, mai vizibile cu ochiul liber
    decat in poze.

    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image

Friends

mraz hasn't added any friends yet.

Comments

mraz has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro