Jump to content

Andum_power

Members
  • Posts

    98
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buc

Contact Methods

  • Yahoo
    Andum_powere30

Andum_power's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am un m40 b18 care ma ajuta sa mi intretin familia.daca aveam bani ma duce am la service.cum nu am,apelez la intelegerea voastra si va multumesc in avans!Problema e asa:la rece tacane(tachetii),cand se incalzeste nu mai tacane(tachetii)!daca o accelerez peste 4000rpm(la cald) incepe din nou,ca si cum pompa de ulei nu mai are presiune sau fluxul de ulei este ingustat undeva(mizerie undeva) si tachetii nu mai au presiune.tacanitul este f zgomotos,nu va ganditi ca ma deranjeaza tacanitul(,,normal'') de m40 pt k e al 3 lea motor(cunosc tehnoligia).Nu mai am bani si nu mi mai permit inca unul!Uleiul folosit este 10w40 Mobile si este schimbat acum 2 luni(1500km parcursi pana acum).Facea chiar si dupa ce l am schimbat.Am nev de masina pt k aceasta ma ajuta sa ajung la munca zilnic! id:alexmpower
  2. nu ai gasit pt k nu se vinde start-erul separat de electromotor.(sau se vinde doar la magazine cu adevarat specializate)
  3. Citeste ma cu atentie!ORICE VREI SA I PUI PE EA ESTE POSIBIL.nu ma intreba ce adika pt k inseamna ca nu ai inteles ce spun.absolut orice(geam el,oglinzi el,aer CD,scune incalzite,alt motor etc)
  4. este vorba de senzorul de pe volanta!nu mai functioneaza in parametrii (caldura,socul,plasticul izolator rupt).cateodata iti porneste,altadata nu!(iti poate porni greu mereu)ti se opreste in mers de tot sau se opreste si porneste imediat(te smuceste).senzorul ii spune calculatorului in ce pozitie este arborele pt a i deschide injectorul si pt scanteie.nu functioneaza senzorul..calculatorul considera ca motorul este oprit(am fost explicit ca la clasa a 2 a! p.s:chiar nu ai benzina daca senzorul nu functioneaza ,deci ai simtit bine
  5. man ms mult pt interes.nu pot pricepe de ce fac doar in ture mari.dar are sens si asta
  6. Cumpar nari E30 cromate(nu vopsite).Bandourile usa dreapta si spate!(pt coupe dupa 88).Cumpar 2 scaune RABATABILE E30.(daca se potrivesc de la e36 coupe le iau). SCHIMB M40 B18 FUNCTIONAL(montat pe masina) CU 2.0 m50,m52 SAU m42(b18,16v)diferenta
  7. M40 b18 refacut(aprilie 2010) complet(cuzinetii,biele etc) de e36 cu un tacanit puternic de culbutori!Problema e ca nu face decat la rece sau decat daca depasesc 4500 rpm indiferent de viteza(1-5) si asta pt mai mult de 5 secunde(accelerata de la 4500rpm-6500rpm mai mult de 5 sec)!ca sa nu mai tacane (dupa ce am accelerat o peste 4500 rpm) trebuie s o las 30 sec-2minute.isi revine singura si merge absolut normal!(fara sa trec din nou de 4500rpm).am mare nev pt k trebuie sa plec cu ea 2 spatamani!(nu mi se aprinde becul la ulei in timpul mersului si uleiul este 10w40 ,,nemtesc,,schimbat acum 5 zile.facea si inainte de asta)
  8. m inteles...mai importante sunt alte prostii decat sa ajutati pe cineva.ce fani sunte ti voi..nu e de comentat.Ce model e mai agreat?mda..Multumesc celui ce mi a raspuns gresala mea.am vazut ca exista o rubrica speciala pt asta!
  9. problema este ca am mai avut 10w40 si 2 ca tachetii au fost perfecti!de ce face doar in turatii mari?(4500rpm)la rece am inteles..pana se subtiaza uleiul de la caldura..are un sens..dar apoi?
  10. M40 b18 refacut(aprilie 2010) complet(cuzinetii,biele etc) de e36 cu un tacanit puternic de culbutori!Problema e ca nu face decat la rece sau decat daca depasesc 4500 rpm indiferent de viteza(1-5) si asta pt mai mult de 5 secunde(accelerata de la 4500rpm-6500rpm mai mult de 5 sec)!ca sa nu mai tacane (dupa ce am accelerat o peste 4500 rpm) trebuie s o las 30 sec-2minute.isi revine singura si merge absolut normal!(fara sa trec din nou de 4500rpm).am mare nev pt k trebuie sa plec cu ea 2 spatamani!(nu mi se aprinde becul la ulei in timpul mersului si uleiul este 10w40 ,,nemtesc,,schimbat acum 5 zile.facea si inainte de asta)
  11. eu ma astept la bunul simt de care eu am dat dovada in situatii de genul asta.masina a pornit dar tot cumpar senzorul de turatie pt k el este de vina.pt cine are alta imprese decat asta-masina nu porneste fara senzor(nu ai benzina si nici scanteie)sa nu mai publice.ms celor care s au deranjat sa raspunda.voi sunte ti adevaratii fani ai masinilor bmw.(ps;diferenta intre m40-e30 si m40-e36 este - e36:arbore mai lung in palier,biele mai scurte postoane usor mai mici,capacul la _chiulasa_ cu busonul de ulei pe dreapta(+ cateva aspecte mici)e30:vibrochen;palierele bielelor mai scurte,biele mai lungi,pistoane pitin mai mari.(cuzineti la fel,pompa ulei aceasi,bloc motor acelasi-comparatie E30 m40b18;b16-E36m40b18;b16
  12. totusi am nev de un senzor de turatie(cel de pe volanta)m40 b18
  13. chiar am nevoie de un senzor de turatie.el ar fi cam singurul vinovat de asta.daca cineva are il cumpar. seria la senzor este(1724 056 2)rog pe oricine se gandeste ca poate fi in locul meu sau ca i se poate intampla oricand(eu 3 ani n am avut probleme),sa nu stea pasiv daca poate si are timp o ora.eu las orice treaba si ma duc la masina.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.