Jump to content

PIP

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E90 320D 163Hp

PIP's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salutare! Si eu am avut aceasta problema cu fumul alb si cu mirosul insuportabil la prima pornire dimineata....gaze lacrimogene direct . Am curatat galeria de admisie, egr ul(l am lasat pe admisie) si racitorul de gaze (era bitum direct in ele).Le am demontat pe toate de pe motor si le am lasat pline (am pus o punga in dreptul intrarii la egr prinsa cu scotch sa nu iasa solutia, am intors galeria (la mine are dopuri, nu mai are clapetele) cu toate orificiile in sus si am umplut o 100% cu soluctie activa (solutie de spalat masini, nediluiata.5l 80lei la magazinele de specialitate) de pe o zi pe alta, dupa care le am spalat cu wap ul in interior.La racitor aceeasi operatiune.Se astupa una dintre intrari cu folie(o punga mai groasa sa nu o topesca solutia) si scotch/banda izolatie, dupa care se umple pana la refuz cu solutie. A doua zi goliti piesele de solutia rezultata (pacura direct, mai grosa ca uleiul de motor) si spalati cu wap ul de prefarat daca nu cu un furtun cu apa. Dupa spalare, racitorul este ca nou la interior.Sa fiti pregatiti si cu un set de origunguri (de la lidl 30 lei si ai toate oringurile posibile acolo).Pe racitor este termostatul negru.Daca il dati jos, riscati sa lacrimeze antigel pe acolo din cauza oringului.De preferat sa nu il dati jos ca nu are ce sa pateasca in urma curatarii. Pe scurt, eu am scapat de fumul alb la prima pornire prin curatarea admisiei,egr,racitor gaze. Postati si voi rezultatele!!!! Va salut si sper ca am fost de ajutor. Pe scurt, eu am scapat de fumul alb la prima pornire prin curatarea admisiei,egr,racitor gaze. e90 m47 165hp fara dpf, fara resoftari
  2. Salut Da.M a ajutat.Testerul a redus aria de cautare a problemelor Am ajuns la tester de 2 ori cu testere diferite (nu stiu ce prog. au folosit) Pt. a face masina functionala am schimbat siguranta de la pompa din rezervor. Releul din bord pt. calculator l am schimbat inainte sa pun testerul (pt 80 lei a meritat sa incerc) dar nu era el ci siguranta pompei.In ambele cazuri masina se opreste (cazuri si in mers) si nu mai porneste, dar pe tester dau erori diferite. Da.Blocul cel negru de pe alternator (era de vina) si bateria si senzorul SZL am schimbat .Bateria am schimbat o prima ca asa mi a spus prima data meseriasul cu tester 'ai scurt intre elementii ei'.Apoi am schimbat senzorul SZL.Primele 2 schimburi de piese (baterie+senzor SZL) au fost eronate. Masina o am din 2014.
  3. Salutare tuturor!! Este prima data cand scriu pe un forum, dar am simtit ca sunt si eu dator la randul meu cu rezolvarile gasite (mai mult sau mai putin) in urma a multor ore de citit aici. O sa incerc sa fiu cat mai clar si concis asa cum ar trebui sa se intample aici. Masina este un E90 320D din 2005 motor M47 163Hp. Am pornit o si am lasat o sa mearga cam 45min cand, s a oprit si nu a mai pornit. In bord nu aveam martori sau mesaje.A doua zi am reusit sa gasesc pe cineva din zona unde s a oprit masina, sa vina si sa puna testerul pe ea. Testerul a dat probleme la rampa de injectoare (pareri-domne ca este regulatorul de pe rampa sau chiar pompa de inalte,pompele de motorina din rezervor).Am verificat daca primesc curent pompele din rezervor, si surpriza!!!! nu primeau (am alimentat cu sursa externa pompa din dreptul pasagerului si masina a pornit).Ne am indreptat catre panoul de sigurante unde am gasit o siguranta galbena de 20A arsa.Siguranta nr 35. In urma discutiilor si orelor de citit, cauze ce pot face masina sa nu pornesca (+mesaje tster) sunt urmatoarele: -releu albastru.se gaseste in dretul pasagerului, in cutia alba la mine langa calculatorul masinii.cost pe om 78 lei.nu mai alimenteaza calculatorul masinii.Eroarea data pe tester este "probleme ECU" -siguranta nr 35 20A din panoul de sigurante.Numai alimenteaza pompa de motorina din rezervor.Eroarea data pe tester'probleme la rampa de injectoare' -senzorul de pe axul cu came.la mine (am lantul in fata) este langa busonul de ulei.Acesta nu mai se sincronizeaza cu cel de pe vibrochen si considera ca masina nu mai este la 'punct' deci nu mai porneste.Pe tester da eroarea 'senzor AX' Din cauza acestor probleme masina se opreste si nu mai porneste deloc. Am mai avut o problema destul de majora zic eu pe care vreau sa o expun.Poate ajuta pe cineva candva. Masina parca era posedata.Incepeau stergatoarele sa merga, dadeam semnal dreapta si ramanea blocat chiar daca eu faceam stnaga (si tot mergea....1 min), nu mai se accelera, nu mai tragea....La tester am fost de n ori si nimic 'domne este senzorul SZL (cel cu maneta de semnal si stergatoare.este o intreaga inghinerie acolo...)) l am schimbat a doua zi.Dupa 2-5 min masina o lua razna in trafic.M am intors iar la tester. 'domne bateria originala este veche si au intrat in scurt elementii).Seara am schimbat bateria si nimic. Dupa 3 zile ii vine ideea sa pornesca toti consumatorii de pe masina cand este pornita si sa se indrepte catre parametrii alternatorului cu testerul pus.Pentru o fractiune de secunda alternatorul baga 17 18v si calculatoarele intrau in protectie sa nu se arda si de aici toate minutatiile care le facea masina fara voia mea. Concluzia:releu de incarcare de pe alternator era dus (releul este toata piesa neagra de pe alternator cu carbuni cu tot).Nu recomand sa il schimbati decat pe original (la mine valeo) dar este ff scump.Nu schimbti cu aftermarket deoarece nu o sa comunice cu ecu masinii ok si ajungeti la altele.Eu am pus sh. Recomand alternator sh sau acel releu pe OM. 9 Va salut si sper sa va fie cu folos ce v am scris!! PS:Puneti toti care cititi aici si rezolvarile la probleme vostre (nu cred ca cei care nu au mi revenit cu rezolvarea au aruncat masina).Altfel o sa ajungem cu masini pe platforme si o sa schimbam piese luate prin eliminare de mesteri avizati sau mai rau pe la alte service uri cu staif de la care o sa plecam cu masina ok dar facturi cu multe 00000 pe anumite piese care poate nu au fost cauza problemei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.