Salutare! Si eu am avut aceasta problema cu fumul alb si cu mirosul insuportabil la prima pornire dimineata....gaze lacrimogene direct . Am curatat galeria de admisie, egr ul(l am lasat pe admisie) si racitorul de gaze (era bitum direct in ele).Le am demontat pe toate de pe motor si le am lasat pline (am pus o punga in dreptul intrarii la egr prinsa cu scotch sa nu iasa solutia, am intors galeria (la mine are dopuri, nu mai are clapetele) cu toate orificiile in sus si am umplut o 100% cu soluctie activa (solutie de spalat masini, nediluiata.5l 80lei la magazinele de specialitate) de pe o zi pe alta, dupa care le am spalat cu wap ul in interior.La racitor aceeasi operatiune.Se astupa una dintre intrari cu folie(o punga mai groasa sa nu o topesca solutia) si scotch/banda izolatie, dupa care se umple pana la refuz cu solutie. A doua zi goliti piesele de solutia rezultata (pacura direct, mai grosa ca uleiul de motor) si spalati cu wap ul de prefarat daca nu cu un furtun cu apa. Dupa spalare, racitorul este ca nou la interior.Sa fiti pregatiti si cu un set de origunguri (de la lidl 30 lei si ai toate oringurile posibile acolo).Pe racitor este termostatul negru.Daca il dati jos, riscati sa lacrimeze antigel pe acolo din cauza oringului.De preferat sa nu il dati jos ca nu are ce sa pateasca in urma curatarii. Pe scurt, eu am scapat de fumul alb la prima pornire prin curatarea admisiei,egr,racitor gaze. Postati si voi rezultatele!!!! Va salut si sper ca am fost de ajutor. Pe scurt, eu am scapat de fumul alb la prima pornire prin curatarea admisiei,egr,racitor gaze. e90 m47 165hp fara dpf, fara resoftari